Délmagyar logó

2017. 12. 13. szerda - Luca, Otília 2°C | 12°C Még több cikk.

Miért dolgoznak az M6-os beomlott alagútjában?

A tiltás ellenére dolgoztatják a munkásokat az M6-os autópálya 40 méter szélességben beomlott alagútjában. A beruházó azzal védekezik, hogy életveszély elhárítása céljából bemehetnek a területre. Véleményük szerint akár álruhát öltött munkásokról készített fotókkal is megpróbálhatják lejáratni a beruházást.
Több ezer köbméter föld került be, ezért leállították és megtiltották az építkezést az M6-os mind a négy épülő alagútjában. A lapnak nyilatkozó Kereki Ferenc, a Pécsi Bányaigazgatóság vezetője nem tud arról, hogy jelenleg munkások dolgoznának az alagútban, helyszíni ellenőrzést pedig akkor tartanak, ha a szabálytalanságról bejelentés érkezik. A szakember szerint, ha valóban folytatják az építkezést, a cég komoly pénzbírságra számíthat.

Olvasóink írták

  • 1. mai 2008. július 30. 07:51
    „Azért mi magyarok különleges lény vagyunk: egy fél méter széles patak, s alatta pár tő réti parlagvirág kedvéért képesek voltunk 70 milliárd forintért megépíteni a Kőröshegyi völgyhidat, s most (miként a tévé felvételeken látható) képesek vagyunk egy többszáz méteres alagutat készíteni egy eldózerozható 20 méter vastag lőszfalban. A felszínen látható beomlás szélessége, mélysége egyértelműen árulkodó.”

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Szerdától ismét olcsóbban tankolhatunk

Szerdán ismét csökkennek az üzemanyagárak a magyarországi benzinkutaknál - értesült korábban piaci… Tovább olvasom