Délmagyar logó

2017. 12. 16. szombat - Etelka, Aletta 0°C | 11°C Még több cikk.

Mindent a fogyasztókért?

A Kisalföld február 17-i számában megjelent „Nem értik a fogyasztók a gázszámlát” címq cikkhez szeretnék néhány gondolatot fqzni, saját keserq tapasztalatom alapján. A leírtakkal teljes mértékben egyetértek és a helyzet azóta sem változott. Magam is szerettem volna áttérni a havi díjfizetésre, de ezt nem sikerült elérni, hiába diktáltam be a mérQóra állását sok-sok telefonos kísérlet után. Szerettem volna elérni, hogy a decemberi fogyasztást a régi áron számolják el, hisz aki nem kap hozzájárulást, annak bizony jelentQs a különbség a decemberi és januári díj között, de a számlából nem derült ki, hogy mit és mennyiért számoltak el. (Ezt sajnos a gyQri ügyfélszolgálaton sem tudták megmondani, ahol a számlát bemutattam!) Úgy gondolom, joggal várhatná el a fogyasztó – bármilyen szolgáltatást vesz igénybe –, hogy olyan számlát kapjon, amely egyszerq, áttekinthetQ, könnyen értelmezhetQ. A felháborodásomat a februári számlához mellékelt Égáz–Dégáz Hírmondó váltotta ki, amelyben a zrt. sokszínq, megbízható tevékenységét dicsérve tudatja, hogy fogyasztóit minél magasabb színvonalon szándékozik kiszolgálni, mindent értünk (fogyasztókért!) és a holnapért tesz. Kérdésem, hogy hol és kiknek nyújtja ezt a magasabb szolgáltatást? Ésszerq volt-e az Észak-dunántúli és Dél-alföldi Gázszolgáltató fúziója? A tapasztalat azt mutatja, hogy egyelQre a magasabb színvonal csupán a magasabb árat jelenti.

Moravcsek Jánosné nyugdíjas, Koroncó

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Hogyan érinti a gépjárműadó változása?

Tovább olvasom