Délmagyar logó

2017. 12. 13. szerda - Luca, Otília 2°C | 12°C Még több cikk.

Mindent a vásárlóért?

Tavaly augusztusban rendelt a lányom egy ülőgarnitúrát az egyik bútorboltban. Két hónap türelmi idővel ígérték a szállítást. Az ára megfelelőnek tűnt, be is fizettük az előleget. Közben teltek a hetek és nem történt semmi. Már október is elmúlt, és még mindig nem jelentkezett a bútorboltból senki. Ekkor még nem aggódtunk, gondoltuk: egy-két hét nem a világ. Vártunk türelmesen és minden héten telefonon érdeklődtünk. Az üzletben a türelmünket kérték. Aztán eltelt a november is. Újabb érdeklődésünkre még egy kis türelmet kértek. Végül december 21-én jött a telefon: itt a bútor. Csodás, másnap szállítják Sopronba, ugyanis ott lakunk. Mivel onnan járok naponta dolgozni Kapuvárra, ezért haza sem érek öt órára. Kértem őket, hogy várjanak, mert otthon még ki kellene pakolni a másik bútort. Vártak másnapig, és a kapuvári munkahelyemre küldték a szállítót délután négy órakor, mondván, most indul a bútorral. Ekkor már kez dtem kissé ideges lenni, mert csak a 13 éves fiam volt otthon, és egyébként sem ezt beszéltük meg. Újra hívtam a bútorboltot, és kértem, tegyük át a szállítást az új évre, mert elutazunk az ünnepek között és nem a lakás felforgatásával szándékoztam az ünnepeket tölteni. Beleegyeztek.

Eddig nem is olyan érdekes a történet, de ami ezután jött... Január 8-án reggel felhívták a lányomat, hogy most vinnék a garnitúrát. A lányom közölte, nem aktuális, mert nincs otthon senki. A legmegdöbbentőbb azonban az a kijelentés volt: „az új évben nagyon felmentek a bútorok árai”. Másnap felhívtam a bútorboltot, és újból kértem őket, legyenek szívesek tartani január végéig a garnitúrát, mert januárban nem áll módomban sem kifizetni, sem elszállítani (sajnos más kiadásaim voltak). Erre a hölgy azt mondta, akkor eladják, mert ha most nem tudom, akkor októberben miből fizettem volna ki? Meg amúgy is tárolási díjat kellene fizetnem.
Mi vártunk türelmesen négy hónapot és most nem érdemlem meg, hogy toleránsan intézzék a dolgokat? Még mindig igényt tartunk a bútorra, és ha eladják, akkor mit tehetek? Szerintem nem sok mindent. Hát ennyi lenne a „mindent a kedves vásárlóért” kereskedelmi jelmondat?
Név és cím a szerkesztőségben
(Valóban, a jó kereskedő minden erejével a vásárlót szolgálja. Azt azonban tudomásul kell vennie mindenkinek, hogy az üzlet tulajdonosának is vannak érdekei, melyeket el kell fogadni. Különben nincs bolt. A szerk.)

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Szűrővizsgálat

Az Erzsébet-kórház emlőszűrő centruma (Sopron, Győri út 15.) mammográfiás szűrővizsgálatra várja… Tovább olvasom