Délmagyar logó

2017. 02. 28. kedd - Elemér 5°C | 18°C Még több cikk.

Nem engedélyezték a budapesti melegfelvonulást

A rendőrség arra hivatkozva hozott tiltó határozatot, hogy a közlekedés más útvonalon nem biztosítható.
Megdöbbentőnek tartja az Amnesty International jogvédő szervezet, hogy a rendőrség - arra hivatkozva, hogy a közlekedés más útvonalon nem biztosítható - megtiltotta a júliusra tervezett Meleg Méltóság Menetét.

A jogvédő szervezet az MTI-nek pénteken küldött közleményében azt írta: a tiltó határozat aránytalan és megalapozatlan, nem veszi figyelembe a leszbikus, meleg, biszexuális, transznemű és interszexuális emberek békés gyülekezéshez és szabad véleménynyilvánításhoz való jogát. Ezért a határozat visszavonására szólítják fel a Budapesti Rendőr-főkapitányságot (BRFK), emlékeztetve arra, hogy a rendőrség tavalyi hasonló döntését felülbírálta a bíróság.

A közlemény szerint a rendőrség azért nem engedélyezte a menet tervezett útvonalát (amely Városligettől az Andrássy úton át az Alkotmány utcáig vezet), mert más útvonalon nem lehet biztosítani a közlekedést. A jogvédők szerint azonban az útvonalat rendszeresen használják különböző sportrendezvényekre, tüntetésekre, "ahogy az legutóbb egy hatalmas tömeg részvételével, a kormány politikáját támogató felvonulás esetében is történt".

A közlés szerint a július 7-re tervezett menetről a bejelentést a szervezők kedden tették meg, a tiltó rendőrségi határozatot pénteken kapták kézhez, és felülvizsgálati kérelemmel folyamodnak ellene a Fővárosi Törvényszékhez. A tavalyi tiltás után ugyanígy jártak el, és akkor a bíróság hatályon kívül helyezte a rendőrség határozatát - tették hozzá, megjegyezve, a menet szervezői és résztvevői a sokszínűség tiszteletben tartását, a törvény előtti egyenlőség eszméjét, valamint a szexuális irányultságon és a nemi identitáson alapuló hátrányos megkülönböztetés megakadályozásának üzenetét szeretnék népszerűsíteni. Mint írták, a hatóságok kötelessége, hogy ezt biztonságos körülmények közötti lehetővé tegyék.

Az MTI pénteken megkereste a Budapesti Rendőr-főkapitányságot, ott várhatóan később adnak tájékoztatást.

Tavaly februárban a Fővárosi Bíróság hatályon kívül helyezte azt a rendőrségi döntést, amely megtiltotta a június 18-ra, a budapesti Hősök tere és az Alkotmány utca közötti útvonalra tervezett Meleg Méltóság Menetét. A bíróság döntése szerint 2010 szeptemberében a BRFK tudomásul vette a melegfelvonulás Hősök tere és Erzsébet tér közötti szakaszát, így azt már nem tilthatja meg. Az Erzsébet tér és az Alkotmány utca közötti szakaszon pedig azért lehet átvonulni, mert a közlekedés a rendezvény ideje alatt más útvonalon is biztosítható, így a rendőrség által megállapított tilalmi ok nem áll fenn. A rendőrség előzőleg azt közölte, hogy nem betiltották a felvonulást, hanem a rendezvény módosított útvonalon történő megtartását nem engedélyezték, mert a közlekedés más útvonalon nem biztosítható.

Olvasóink írták

47 hozzászólás
  • 47. bambinaXX 2012. április 09. 15:25
    „47! tucat - 48. utols mondatában a lényeg. nem is cizellálom tovább, ha nem érted, hát nem érted..”
  • 46. Emberségetavilágnak 2012. április 09. 09:15
    „Az ötvenes években alfred kinsey (elvből írom a nevét kisbetűvel) minden valóságot nélkülöző ,,kutatási eredményei" katalizálták az amerikai szexuális forradalmat. A hidegháborús hisztéria alatti sokkból a kinsey állítások intézményesítésével elhitették a polgárokkal, hogy a szexuális szabadosság hozza meg a boldogságot számukra. Ezekre alapulva született meg a homoszexuális mozgalom intézményrendszere, s azóta is, az ominózus, manipulált felmérési eredményeken nyugszik az amerikai ifjúság iskolai szexuális oktatása.
    Ötven éven keresztül csak a szakma ismerte a nevét, publikációinak alátámasztására, illetve annak cáfolatára több, kevesebb sikerrel születtek tanulmányok, melyek több-kevesebb valós adatot tartalmaztak
    Lester Caplan, az Amerikai Gyermekorvosok Testületének vezetőjének publikációjából és Judith Reisman, valamint Paul Robinson írásaiból merítve:
    Kinsey 317 csecsemőt és gyermeket letesztelt. Vagy lefogták, vagy leszíjazták őket és a felnőttek elvégezték rajtuk a ,,kísérleteket". Arra az eredményre jutott, hogy a gyermekek eredendően szexuális lények. Jobb bele nem gondolni, kik lehettek kinsley kutatási folyamatának ,,beavatott megfigyelői". A tudomány nevében, aljas indokból, folytatólagosan, védtelen, kiszolgáltatott helyzetű gyermekek szexuális molesztálása történt! Feljegyzések, filmrészletek önnön szexualitásáról. szólnak, a biszexualitásáról, saját stábjával való obszcén jelenetekről. Az emberiség ellenségének tekinti a keresztény moralitást, állítván, az az "igazi szexuális szabadság gátja"."Nagyon nagy kedvvel kutatta az olyan eseteket, amikor emberek és állatok között történt szexuális kapcsolat - tette mindezt nagy méltósággal - azt sugallva, hogy ilyenkor a pszichológiai intenzitás sokkal nagyobb, mint a kizárólagosan emberi kapcsolatok esetén"
    Bravó, Amerika, bravó egyetemes emberi jogok, bravó demokrácia.
    A dologhoz még hozzátartozik: 2004 novemberében került a pedofil vadbarom életét bemutató film (Bill Condon rendezésében) a mozikba, hatalmas botrányokat kiváltva.
    Tragikus hősként mutatja be a ,,nagy tudóst". Nem leplezi ugyan "gyengeségeit", viszont megbocsátóan kezeli azokat. A film forgalmazója a Fox Searchlight Pictures, a vezetői tudnak kinsey viselt dolgairól, ennek ellenére úgy döntöttek,hogy hollywoodi filmkockákon emléket állítanak ennek az eltorzult személyiségű embernek.
    A romlott erkölcsű, bomlott elméjű amerikai mengele ,,tanait"a tudomány nevében, a demokrácia zászlaja alatt gyülevész hordák ne akarják már rám kényszeríteni.
    Azok, akik a másság tiszteletben tartását hörgik, tartsák végre tiszteletben a másik mások másságát.”
  • 45. tucat 2012. április 08. 19:37
    „44. bambinaXX 2012.04.08. 08:31
    Ha figyelmesebben olvassa, netán értelmezni is próbálja a hozzászólásaimat, bizonyára észreveszi, hogy nem a "magam igazolását" - ezt a személyi igazolványommal szoktam tenni szükség szerint -, hanem tényeket, összefüggéseket, konzekvenciákat és megoldásokat keresek, szigorúan és következetesen közérdekből, és nem csak ebben a problémakörben szokásom erre törekedni.
    Ami pedig az egyház által, a dogmák szintjén konzervált, erkölcsi tanításbeli gyökereket illeti, anélkül, hogy unalmas (és itt beláthatóan felesleges) vallástörténeti elemzésbe kezdenék, egyetértek önnel: az iszlám, mint a kereszténységgel lényegében azonos gyökerű és értékrendű vallás, hasonlóképpen viszonyul az emberi társadalmak jelenségeihez, s ahol az állammal szoros együttműködésben tevékenykedve, a jogalkotás és a jogalkalmazás terén is óriási a befolyása (fundamentalizmus), ott bizony még a magyar közvéleményben terjeszkedő sötétséget is felülmúlják azok a félelmek, amelyek következtében az emberek nemcsak helybenhagyják, hanem lelkesen támogatják is azokat az eljárási módokat, amelyek az európai joggyakorlattól teljesen idegenek hosszú ideje már, miközben Magyarország egyre inkább Európán kívüliként definiálja önmagát.
    Kérem, próbálja meg e kérdéseket is úgy értelmezni, mintha az elméje, a kisgyermekéhez hasonlóan, tabula rasa lenne, s akkor tisztábban fogja felismerni a tényeket, az összefüggéseket, s talán a közös, mindannyiunk vállát nyomó gondjaink megoldási lehetőségeinek feltárásában is eredményesebbek lehetünk együttes erővel.
    Több mondanivalóm itt nincs és nem is lehet ez ügyben, s csak remélni tudom, hogy eddig sem fáradtam teljesen hiába.
    További szép estét, és meghitt ünnepet kívánok!”
  • 44. Queenmargareth 2012. április 08. 18:30
    „:))))))))Rendben tőlem riszálhatják magukat, menetelhetnek az Andrássy- csak kifelé a jól fizető olcsó tojásos nyugat felé..........”
  • 43. hahaha62 2012. április 08. 18:01
    „szegények...ha keresnének egy szemétlerakót és fel is keresnék...talán-lenne megoldás!”
  • 42. bambinaXX 2012. április 08. 08:31
    „32, 41! Egyetértek!! 42! ezzel is.. és: "el lehet innen menni".
    38! olyan, mint a nemkívánatos TV program: ha nem tetszik, el lehet kapcsolni (ez esetben nem kell odamenni)!
    - Vajon BP-en, az Andrássyn nem élnek családok? Nincsenek gyerekek? mi nyilván nem megyünk ODA - de ha ez elfogadott, lehet másutt is rendezni és nagyon nem szeretném, ha lakóhelyemen is lenne ilyen. És nem "vígasztal", hogy másutt (USA, Oroszo.)már bármit lehet..
    "A homoszexuális férfiak többségének például nem születik utódja, s ha mégis belekényszeríti őket a férfi-nő mintájú házasságba"
    -Senki nem "kényszeríti" őket. Mindenki maga választ. Nekem is van "meleg" ismerősöm és kedvelem. De meglehetőst hülyének nézném, ha pávatollal a seggében, boával beterítve riszálna egy kamion tetején.. Sőt: Ő maga is méltatlannak tartaná. A legtöbben csak élni akarunk, nyugodtan és kész. Tegyétek ti is. Mi ebben az érthetetlen???
    39. próbálj már leszakadni a vallási magyarázatokról.. TE miért keresed folyton ABBAN a magad igazolását?!”
  • 41. bambinaXX 2012. április 08. 08:01
    „26. "én sem tekintem valami gusztusosnak azt a vonaglást, amit egyesek az ilyen felvonulások alkalmával művelnek!"
    28. "Az eddigi trágár, obszcén megnyilvánulásaikkal fűszerezett ripacs, polgárpukkasztó, alpári, közönséges, magamutogató... menetének épp a méltósághoz van a legkevesebb köze"
    - Itt a lényeg. Azért ütik ki a biztosítékot "mások" szemében, mert ez a cél. Ha rendes ruhában, felöltözve vonulnának és kivetnék maguk közül az elmebetegnek tűnő parádémajmokat - nem örvendenének ekkora közútálatnak.. Én egyszerűen nem akarom a gyerekeimnek máris azt magyarázni, hogy miért vonulnak fura ruhába öltözött nénik-bácsik.. ráérünk még.
    És nem kéne a kereszténységet idekeverni, ez nem vallási téma.(muszlimoknál halál jár érte..)”
  • 40. Krampampuli 2012. április 07. 22:55
    „25. Ebgondolat 2012.04.06. 23:40

    - nem az állampolgárságod miatt vagy szégyen...”
  • 39. ros-mary-53@hotmail.com 2012. április 07. 22:38
    „Ajaj, látom ám, hogy kemény csata megy. Azért én egyszerűen leírom, hogy az utcának is megvannak a maga erkölcsi normái. Mi, akik nem vagyunk leszbikus, meleg, biszexuális, transznemű és interszexuális emberek, nem vonulunk ezt hirdetni, csak vagyunk békességben, illendő ruhában, zenebona és csorda nélkül. Hogy lehet ebben az országban erkölcstant tanítani, ha közben az utcán elvérzik a tananyag?”
  • 38. Beroesz 2012. április 07. 19:15
    „26. Ebgondolat 2012.04.06. 23:58

    Az ostoba te vagy kedves öcsém, már ne is haragudj meg. Homokosnak nevezed a melegeket. A nagyra méretezett európai álarcod mögül kikandikált az ortombaságod. Amit leírtam az a személyes véleményem, ettől a mozgalmatokat én egy percig sem fogom akadályozni semmiben.”
  • 37. tucat 2012. április 07. 16:08
    „http://www.delmagyar.hu/belfold_hirek/nem_engedelyeztek_a_budapesti_melegfelvonulast/2273331/

    19. Koszta 2012.04.06. 21:40
    Kedves Koszta!
    Az, hogy a darwinista filogenezis alapján közelít a problémához, teljesen elfogadható, a következtetései azonban egy sor, igen fontos tényt figyelmen kívül hagynak, így azt is, hogy a természetes kiválogatódás az állatvilágban tudatos kontroll nélkül, a külső-belső környezet biológiai és genetikai adaptációs mechanizmusai révén zajlanak, míg az ember, képességekké fejleszthető adottságai számos lehetőséget biztosítanak a legkülönbözőbb folyamatok kognitív analízisére és kontrolljára. Másfelől a szexuális másság szelekciós szerepe sem annyira egyszerű, ahogyan azt ön látja. A homoszexuális férfiak többségének például nem születik utódja, s ha mégis belekényszeríti őket a férfi-nő mintájú házasságba a társadalmi elvárások, autentikus személyiséget eltorzító nyomása, az esetlegesen megszülető utódaik körében a homoszexualitás ugyanolyan gyakorisággal jelenik meg, mint a teljes populáció átlagában, s ennek genetikai okai vannak (az anyai x kromoszóma egyik allélja a felelős, de itt nincs lehetőség ennek alaposabb ismertetésére, és nem is ez a vita fő témája). A lényeg tehát, hogy a szexuális másságoknak legfeljebb annyi közük van a szelekcióhoz, hogy a reprodukció szempontjából általában, az átlagosnál gyakrabban terméketlenek.
    A legfájóbb ellentmondás azonban a hozzászólásában a forma és a tartalom között feszül: egy vélhetően magasan iskolázott ember szókincsével és stílusában vonultatja fel a probléma meghökkentően felszínes értelmezését. Úgy vélem, Ön ennél sokkal mélyebb, a közérdeket jobban megközelítő, szabadabb gondolkodásra képes, ezért, kérem, ne vegye rossz néven, ha azt javaslom, ne érje be a populáris felszín semmitmondó megkapargatásával, hanem hatoljon mélyebbre, és használja bátran azt a gazdag információbázist, amely, a stílusából ítélve, egészen bizonyosan a rendelkezésére áll!

    29. bambinaXX 2012.04.07. 07:08
    Kedves Bambinax!
    Nem kell ahhoz templomba járni, de még hittanórákat látogatni se, hogy egy ember hétköznapi gondolkodásában és magatartásában keresztényi értékrendű legyen Európában és az európai típusú, keresztényi értékrenden alapuló kultúrákban. Egy, a világi hatalmakkal évszázadok óta cinikus-cinkos szövetségben létező, az emberek magatartását a világi törvények magalkotásán keresztül is szabályozó, keresztényinek mondott értékrendet kénye kedve szerint csűrő-csavaró, de a létezése garanciáit jelentő dogmákat sértetlenül hagyó és bármi áron védelmező, végső fokon hatalmi szervezetként működő, és ilyképpen a súlyos, olykor véres belső konfliktusoktól és szakadásoktól sem mentes egyház ideológiai diktátuma mindenki személyiségére alapvetően rányomja a bélyegét, hol támogatva, hol pedig teljesen lefékezve a társadalmi haladást. E hatások alól senki sem vonhatja ki magát, hacsak nem éppen jézusi intellektusú, lázadó entitás, de ez már felér egy kiadós istenkáromlással, mélyen sértheti a vallásos érzelmű, istenfélő (=isten büntetésétől, az öröklétre való alkalmatlanságra ítéltetéstől félő) embereket, jobb, ha nem is folytatom. A lényeg, hogy a szóban forgó, súlyos és voltaképpen antiszociális hatású előítéletek forrása ez ügyben is (van még néhány) éppen az a szervezet, amely Jézus nevében regnálna, és az egyetemes szeretet szószólójaként igyekszik terjeszteni azt, amit magának Jézusnak tulajdonít. Teheti bátran, mert ,,odafentről" nemigen érkezik direkt, elmarasztaló visszajelzés...
    A legfontosabb az lenne - ami néhány hozzászólásban, örömömre, meg is jelenik -, hogy a társadalom mielőbb hagyjon fel a saját sorsa rombolásával, ha úgy tetszik, a Jézusi egyetemes szeretet tanításait, vagy akár a szabadon gondolkodó, józan elme megfontolásait követve. Ennek részeként értelmezze újra a viszonyát önmagával, tegye alapos vizsgálat tárgyává az egyén és közösségei bonyolult viszonyrendszerét, hogy abbahagyhassa végre a hangos meakulpázással kísért önkorbácsolást. Ha sikerrel ezt teszi, akkor kiderülhet, hogy az LMBT emberek is éppoly lelkesen akarják szolgálni azokat a közösségeket, azt a társadalmat, amely megbecsüli őket, biztonságot és boldogulási esélyt nyújt nekik, ahelyett, hogy testet-lelket nyomorító aszkézisbe, teljes önmegtagadásra és/vagy rejtőzködésre, esetenként fizikai önpusztításra kényszerítené őket.
    Egy ilyen helyen szokásos és elfogadható stílusú és terjedelmű hozzászólásban ennél rövidebben és egyszerűbben sajnos nem tudom megfogalmazni a probléma lényegét, de talán ez is segít valamennyit a megértésében.

    37. Mike3 2012.04.07. 15:14
    Sajnos ma Magyarországon beilleszkedett meleg emberekről nem beszélhetünk. Ez annyira nyilvánvaló, hogy nem is lenne értelme részleteznem sem a jogi, sem az etikai és közvélekedésbeli környezet jelentette - ráadásul durvuló - hátteret és annak sajnálatos, az egész társadalom légkörét mérgező következményeit.

    Végül, csak ünnepi érdekességképpen megemlíteném, hogy az azonos neműek közti, mély érzelmi kapcsolat megjelenítésében a bibliai témákat és eseményeket ábrázoló festészet, sőt, maga a Biblia sem szűkölködik. Aktuális példaként kínálkozik éppen a mai DM 12. oldalán látható, az utolsó vacsorát megörökítő Palma Vecchio kép is, amely messze nem egyedülálló abban, ahogyan a János evangéliuma szövegének (János 21.; 20: ,,...követi az a tanítvány, a kit szeret vala Jézus, a ki nyugodott is ama vacsora közben az ő kebelén...") megfelelően ábrázolja az ifjú, úgy tizenhat-hét éves tanítvány és a Mester közötti, ismerten bensőséges, láthatóan testiekben is kifejeződő kapcsolatát. A jelenetet ábrázoló festményekbe éppúgy hiba lenne a homoszexualitást belemagyarázni, mint szentségtörésként elítélve azt, kategorikusan tagadni a jelenet esetleges meleg indíttatását, amely azonban a festményeken semmiféle szexuális prioritással nem bír, miként a meleg (emberi) méltóság tervezett menete sem ilyen célú és jellegű.

    A mindenre és mindenkire kiterjesztendő, egyetemes szeretet szellemében békés, boldog ünnepet kívánok újfent minden olvasónak! A meleg környezetet rosszul viselők megnyugtatására: az idei húsvét hétfő az előrejelzések szerint egyáltalán nem lesz meleg.”
  • 36. Ebgondolat 2012. április 07. 15:56
    „37. Mike3 2012.04.07. 15:14
    Sajnálom, "májki", de mondandód több sebből is vérzik!
    Először is szeretném leszögezni, hogy két egymást kényeztető férfi látványa számomra is visszataszító! Ellenben két szemrevaló leányzó esetében egyáltalán nem az. Sőt! Ha egy férfit tangában látok, felfordul a gyomrom!
    DE! Ez a felvonulás is olyan, mint a nemkívánatos TV program: ha nem tetszik, el lehet kapcsolni (ez esetben nem kell odamenni)! Nem hiszem, hogy pont az esemény alatt lenne halaszthatatlan dolgod (ráadásul gyerekestől) Budapest Andrássy útján. Az pedig, hogy miért zavar Szegedről, hogy Budapesten kik vonulnak, végképp talányos. És hidd el, gyerekeid az interneten sokkal durvább dolgokat is felfedez(het)nek, mint ez a felvonulás! Az USA-ban még a meleg rendőrök is felvonulnak! Nyugat-Európában karneváli hangulata van. Ukrajnában, Oroszországban és a Balkánon már más a helyzet. De itt is elsősorban fasiszta jellegű csoportok szoktak rendet bontani.
    Sajnos magyarországon az utóbbi időben elképesztő méreteket öltött a gyűlölet, a kirekesztés, mások semmibe vétele. És hidd el, ez jóval szégyenteljesebb Európában, mint hogy mikor, kik vonulnak! És ha továbbra is így folytatjuk, akkor Európa fog kirekeszteni bennünket! Teljes joggal...”
  • 35. Mike3 2012. április 07. 15:14
    „27: Mint már írtam, ez a karnevál pont a beilleszkedett melegek helyzetét rontja és ezért ők (a többség) mélyen el is ítéli ezt a cécót. Miért? Mert teljesen mást mutat a rendezvény a valóságnál, ráadásul abszolút negatív dolgot. Lássuk be, egy rózsaszín tollboában vonagló férfi látványa finoman szólva is gyomorforgató ezért nem lehet olyan területre vinni, ahol nem csak az azt érdeklő emberek láthatják (meleg klub vs. nyilvános terület). Megmondom őszintén, nagyon nem örülnék, ha a gyerkeimnek ilyen látvánnyal kellene szembesülniük, mert ha más nem, ez biztosan kiváltaná az ellenszenvet és a kirekesztést + akkor még nem is szóltam, a legutóbbi felvonuláson készült interjúról: A két megszólított alany arról áradozott (láthatóan drogos befolyásoltság alatt), hogy mennyire szeretik egymást seggbe öklözni.
    Ha szerinted mindennek helye van Magyarországon, akkor te barátom semmit nem tudsz arról, hogyan is működnek a dolgok valójában. Mellesleg ez a nagy jogvédő szervezet azért miért nem emelt hangot, hogy Iránban is tarthassanak ilyen rendezvényt? :)”
  • 34. Mathiasking 2012. április 07. 13:57
    „El kellene gondolkodni, hogy mennyi kárt okoz ez a döntés turisztikailag, politikailag, gazdaságilag valamint logisztikailag. Érdekes eredményre jutottam: Akár melyik Nyugat-Európában rendezett hasonló rendezvényt veszem alapul, mind egytőlen-egyig óriási sikerrel zárul mind gazdaságilag, vagy turisztikailag. Beszéltem olyan Németországban és Svédországban élő magyarokkal akik a vendéglátóiparban dolgoznak és azt mondják akkora bevételt produkálnak azokon a napokon vagy héten, ami elképzelhetetlen akár egy sima nyári napon. Ezt is figyelembe véve, a keresztényi konzervatív dogmatikus politikai vezetés nagy hülyeséget csinál, mert akár bulinak is felfogható dolognak kellene az egészet beállítani.”
  • 33. hahaha62 2012. április 07. 13:49
    „kemény téma-de a lényeg-a beteg embereket gyógyítani kell és nem mutogatni....kulcs a kulccsal...és zár a zárral...tudom-tudom...BIOLÓGIAILAG PONT ÍGY PASSZOLNAK!!!”
  • 32. Ebgondolat 2012. április 07. 12:48
    „32. kontrapista 2012.04.07. 08:16
    Végtelenül egyszerű gondolkodású vagy, Pista! Ezzel a felfogással a "Békemenetet" sem lett volna szabad engedélyezni, mert "nem kényszeríthetik ki máskéntgondolkodók világszemléletét"!
    De a nők jogaiért való tüntetéseket sem lenne szabad engedélyezni, mert "nem kényszeríthetik ki máskéntgondolkodók világszemléletét"! stb, stb, stb...
    De a dolgot más szempontból is meg lehet közelíteni: a rendőrség egy JOGSZERŰ felvonulást mondvacsinált kifogással nem engedélyez! Ez csak a kezdet: ha az illetékesek látják, hogy a magyar mennyire vevő a gyűlöletre, akkor legközelebb már mást sem fognak engedélyezni! De az is több, mint elgondolkodtató, hogy ezek a felvonulások már több, mint 10 éve vannak, de a legtöbbeket nem, hogy nem zavarta, még a létezéséről sem tudtak! Aztán jött egy náci gyűlöletkampány, amire a legtöbb(?) magyar otthonra lelt. Mert a magyart semmi nem élteti jobban, mint az irigység és a gyűlölet...”
  • 31. petrov 2012. április 07. 11:38
    „Kontrapistának- kontraszt...

    "A természet megviccelte a melegeket (és a vallásos emberek képzeletvilágát), de ebből a rendellenességből még nem jogosultak kivételezésre.
    A legjobb belátásuk szerint éljék életüket, de minden kérkedés nélkül, amivel mások nemtetszését kivívják. Felvonulgatásukkal (fekete és fehér-szoknyás, csinnadrattás, rituális halotthordozó körmeneteikkel) nem kényszeríthetik ki másként-gondolkodók (nem hívők) világszemléletét, ezért nem is kell helyet biztosítani a főváros utcáin !"”
  • 30. kontrapista 2012. április 07. 08:16
    „A természet megviccelte a melegeket, de ebből a rendellenességből még nem jogosultak kivételezésre. A legjobb belátásuk szerint éljék életüket, de minden kérkedés nélkül, amivel mások nemtetszését kivívják. Felvonulgatásukkal nem kényszeríthetik ki máskéntgondolkodók világszemléletét, ezért nem is kell helyet biztosítani a főváros utcáin !”
  • 29. Emberségetavilágnak 2012. április 07. 07:24
    „Még annyit: Ismerek meleget, még nem hallottam tőle, hogy nőről (kivéve az édesanyját) normális modorban nyilvánult volna meg, minden szavából süt az undor, a megvetés. Ismerek egy másikat is, nála tisztelettudóbbat nagyítóval kell keresni. Ismerek leszbikust is, jópofa, jó humorú, jót lehet vele röhögni, a légynek nem ártana. Ismerek még nagyon sok embert, és nagyon sok emberszabásút.
    Nem a nemi identitás határozza meg egy adott polgártárs társadalmi hasznosságát.”
  • 28. petrov 2012. április 07. 07:13
    „Kedves Power ( és elvtársai)

    Mivel azt nem feltételezem hogy "Tucat" intellektuálisan megerőltető írását végig tudjátok olvasni (és értelmezni), így egyszerűbben fogalmazok.
    A homoszexualitás csak annyira ferdeség, mint a maszturbálás. Tudjátok a mondást, "kulcs a zárba" és nem a kézbe. Tisztelettel kérem csak akkor fröcsögjetek, ha a szentegyház minden szexuáletikai megfontolását magatok is megtartjátok.
    Tehát semmi perverz és gyónni-való önkielégítés, semmi szex házasság előtt, semmi válás, szex csak a gyermekáldás érdekében, a fogamzásgátlás minden formáját felejtsétek el...(kivéve a természetes ciklusra vonatkozót).

    Belorusz hozzászólásából merítve biztatom a fröcsögőket, "ne aggódjatok fiúk" : egy totalitárius államban ti is sorra fogtok kerülni...”
47 hozzászólás
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

A börtön kapujában fogták el a betörőt

A baracskai börtönből éppen szabaduló 28 éves férfit azzal gyanúsítják, hogy korábban betört a… Tovább olvasom