Délmagyar logó

2017. 12. 14. csütörtök - Szilárda -1°C | 9°C Még több cikk.

Nem vált be az ügyfélhívó a Keleti pályaudvaron

Egyelőre nincs eredménye az újonnan telepített ügyfélhívó rendszernek a Keleti pályaudvar nemzetközi jegypénzátárában. Az utasok most is órákat várnak, igaz, legalább már vannak padok és egy italautomata.
A héten voltak olyan időszakok is, amikor majdnem százötvenen vártak arra, hogy sorra kerüljenek. A MÁV azt ígéri, a következő hétre már tényleg megszűnik az órás sorbanállás a pénztárakban.

Hiába vezette be a MÁV START 3 hete a nemzetközi jegypénztárban az ügyfélhívó rendszert, nem csökkent a várakozási idő, de legalább padokat és italautomatákat helyeztek ela váróteremben.

A MÁV START azt ígéri, a következő héten már tényleg javul a helyzet, mert megnyitják a Keleti pályaudvaron az ügyfélszolgálatot. Itt ugyan nem lehet majd jegyet venni, de elmondják a turistáknak, hogy hol lehet még nemzetközi jegyet venni a városban, és itt a Keletiben nyitnak majd egy expressz ablakot is, ahol a rövidtávú nemzetközi jegyeket meg lehet vásárolni.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Vizsgálja a MAGOSZ bejelentését a GVH

Hatvan napja van a Gazdasági Versenyhivatalnak, hogy elbírálja a MAGOSZ július 2-i bejelentését, ami… Tovább olvasom