Délmagyar logó

2017. 08. 24. csütörtök - Bertalan 13°C | 27°C Még több cikk.

NYERJEN A HÍRLEVÉLLEL - MINDEN HÉTEN!

Nyerjen velünk aquafitness-bérletet!  Ha helyesen válaszol kérdésünkre, megnyerheti a 10 alkalomra szóló bérletet a győri sátoros uszodába!

Ha még nem jár Önnek a Kisalföld Online hírlevele, iratkozzon fel a honlap bal oldalán!
Már jár Önnek hírlevelünk? Ez esetben nem kell mást tennie, mint türelemmel várni hétfőig - és persze játszani velünk!

MIT NYERHET A JÖVŐ HÉTEN?

Egy szerencsés olvasónk 10 alkalomra szóló aquafitness-bérletet nyer a győri sátoros uszodába!

Ismerje meg az aquafitnesst!
Érdeklődés: 20/325-9867

Az aquafitness gyakorlatok igen sokfélék és a legkülönbözőbb hatásúak: megtalálhatók közöttük az izmokat nyújtó, az ízületek mozgékonyságát növelő, a koordinációt, az izomerőt fejlesztő gyakorlatok éppúgy, mint az állóképességet javító gyakorlat-sorozatok. Számos olyan gyakorlat is összeállítható, amely a testnek csak egyes részeit, sőt csak egyes izomcsoportjait - pl. has, hát - mozgatja meg.

Az aquafitness harmonikusan és sokoldalúan fejleszti a mozgásszerveket,  az egyes izomcsoportokat, javítja az izmok oxigénellátását, s jó hatással van a szívre, a tüdőre. Emellett nagymértékben javítja a kondíciót, erősít és jó közérzetet biztosít, sőt, a rendszeres edzések után tapasztalható, hogy szervezetünk hosszabb ideig képes ellenállni a fáradtságnak. Fejleszti a koordinációs képességet, a legtöbb izomcsoportot egyszerre és alaposan megmozgatja, erőt és rugalmasságot biztosít egyszerre. A testi-lelki egyensúlyt is könnyebben megtaláljuk, hiszen a  jó társaságban végzett mozgás csökkenti a stresszt.

Kiknek ajánljuk?

•  Olyan gyerekeknek és felnőtteknek, akik még nem tudnak úszni, ez ugyanis nem szükséges a gyakorlatokhoz, hiszen a speciális öv mindenkit fenntart a víz felszínén. Az úszni nem tudó résztvevők olyan gyakorlatokat is végezhetnek a speciális eszközök segítségével, amelyekkel minden veszély nélkül, a mélyvízben is megtanulnak úszni.

• Ízületi bántalmakben szenvedőknek, akiknek a hagyományos mozgásformák túl megerőltetőek. A gyakorlatok során a víz felhajtóerejét használjuk ki, amely azt jelenti, hogy a vízben minden ember a szárazföldi testsúlyának csak a 3,6%-át nyomja, tehát sokkal kisebb súllyal nehezedik az ízületre. Így minden olyan mozgásfajtát, amelyet hagyományosan a szárazföldön hajtanak végre – mint a futás, járás, sífutás, aerobik, és tánc – a vízben is elvégezhetnek az ízületek megterhelése nélkül.

•  Az idősebb korosztálynak, akik egészségi problémákkal - csontritkulással, gerincbántalmakkal, gyengeséggel - küszködnek. A vízben végzett tornagyakorlatok könnyen elsajátíthatók és végezhetők, így az idős emberek a túlterhelés veszélye nélkül erősíthetik meg izmaikat és tarthatják magukat jó kondícióban.

• A túlsúlyos, nehezen mozgó embereknek, akiknél szintén nagyon fontos a ízületek kímélése. A vízi edzések az állóképességet is fejlesztik, s ezzel megelőzhető a szívinfarktus és más, a túlsúlyos embereket veszélyeztető  betegségek.

• Olyanoknak, akik hosszú ideig voltak kórházban vagy fekvőbetegek (például csonttörések után), és elsorvadtak az izmaik. Az aquafitness elősegíti a sérülések utáni gyors felépülést, a sportot újrakezdők például úgy megerősödnek, hogy az addig űzött sportot ismét végezhetik.

• Gerincferdülésben szenvedőknek és rossz tartásúaknak, akiknek gyakran fáj a hátuk. Az aquafitness rengeteg gyakorlatot tartalmaz, amely a törzs izmait erősíti - ezek felelősek a helyes testtartásáért. A speciális víziöv mindig egyenesen tartja a törzset, így minden gyakorlatban jelen van a törzs izmainak erősítése.

• Minden egészséges embernek, aki rendszeres vízi edzésekkel akarja fejleszteni állóképességét, biztosítani edzettségét, fittségét.

A játék-kérdést keresse hétfőn a Kisalföld Online Hírlevélben!

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Adatforgalmi korlátos ADSL a Matávtól

Lapértesülések szerint februárban vezeti be a Matáv az alacsonyabb havidíjú, de adatforgalmi… Tovább olvasom