Délmagyar logó

2016. 12. 03. szombat - Ferenc, Olívia -2°C | 4°C

Orbán szerint a valóságos nemzeti egység a megoldás

A valóságos nemzeti egység megteremtését tartja az ország jelenlegi helyzetében az egyetlen megoldásnak a Fidesz elnöke.
Orbán Viktor kétkedő a kisebbségi kormányzás sikerét illetően. Egy szerdai konferencián úgy fogalmazott, ha a kormány jelentős többségben nem tudta megoldani az ország problémáit, akkor kisebb többséggel sem lesz képes rá.

Orbán Viktor szerint olyan valóságos, nemzeti összefogásra és egységre van szükség, mint amilyet az emberek már 1988-ban akartak. Akkor azonban nem jött létre ez az egységes összefogás, most viszont enélkül Magyarország nem tudja orvosolni a helyzetet.

A Fidesz elnöke úgy látja a március 9-i népszavazás elsöprő politikai következményekkel járt és megmutatta, hogy egy jó programból kiindulva egy párt is képes jó döntéseket hozni az egész ország számára.

Orbán Viktor megerősítette korábbi szavait, miszerint új egyezségekre van szükség. Eszerint meg kell határozni mit várnak az emberek a kormánytól és az államtól. Orbán szerint a pártatlanság, a feddhetetlenség és a tiszteletre méltóság az elsődleges elvárások a mindenkori kormánnyal szemben.

Olvasóink írták

22 hozzászólás
12
  • 22. onem 2008. április 04. 08:57
    „pan.cser kormányzás: Kövért kihozzák a pszichiátriáról, Dajcs a vett diplomájával jó igazságügyi miniszter lehet, Mikola kitünteti a rokonait, lesz chillei cseresznye, Flesch Csaba meg majd rendbe rakja a gazdaságot. A tokaji Orbán-szőlőből mindenki ingyen kap, a hajléktalanok meg beköltözhetnek az Orbán-villába. És persze minden ingyen: egészségügy, oktatás, kenyér...
    Igaza van, az erő nem a kőben van, hanem a kavicsban, a kavicsbányákban. Csak ezt nem kell feszegetni, aki megpróbálta, már nem él.
    A Fidesz szimpatikus volt 90-ben, mikor biciklivel, meg farmerbe jöttek a parlamentbe, de mikor a miniszterelnök felesege fodrászának is jutott állami BMW - ha nem lopják el, nem is tudunk róla - ez már sok ...”
  • 21. Don Kartács 2008. április 04. 07:19
    „pan.cser: az emberek lelkével az országpopó kitörölhető. Aki valaha is bekerül a politikába szarik a lelkére a materialista szemléletet követi - a fideszed is - és a saját zsebe a szent.

    Én nem ok nélkül Hitlereztem le Viktort. Ha megnézzük a történelmi beszédeket és helyzeteket, annak idején Hitler volt pont ilyen, hogy beszédeivel zűrzavart okozott, majd jött az egységes nemzet ideológiájával a nemzeti kisebbség, vagy mi a tökömmel, amit a viktor is hajt, majd megbolondult. Ahogy 2002 óta tellik az idő a fidesz és főleg a viktor egyre jobban megbolondul, mert a hatalom hiánya megőrjíti. Az emberek szart sem számítanak, csak addig kell a fidesznek a magyar, a hű, vak, kutyalelkű hívek tábora, amíg el nem éri, amit akar. Amint hatalomra kerülnek - remélem nem fognak - akkor szabadul el igazán a pokol és robog a pusztulásba az ország : szarból építkezni nem lehet, egy bevételt kétszer elosztani nem lehet, negatív kasszávval értelmetlen osztogatásokat és drasztikus adócsökkentéseket nem lehet, és még sorolhatnám ezeket mind. Akkor tapasztalnánk meg, hogy szép és hangzatos a fidesz programja, de nincs mögötte tőkealap, amivel kiviteleznék, a sok hülye ember meg bedől a hangzatos szavaknak, de nem veszik észre, hogy ez körülbelül olyan, mintha valaki a havi 10 ezer Ft-os távhőszámláját 5 ezer Ft-ból akarja mindig kifizetni. Amint a fidesz megszerezte a hatalmat leszarja az embereket és azokat fogja először megsarcolni, hogy a zsebét megtömködje, akik nyaltak nekik. Könnyű ott megmentőnek feltűnni, ahol épp az előbb vágtuk el a másik nyakát. Nekem mindig csak az jut eszembe, hogy 98-ban, mikor nyertek az mszp elfogadta és nem verte a tam-tamot.”
  • 20. pan.cser 2008. április 03. 15:56
    „Kedves G.P és Koós Péter! Ha nem osztja meg OV. az országot akkor egyetlen bölcs erő létezne a mostani koalíció. Nagy sz..ban lennénk, az biztos. Most itt van helyettük egy erős dinamikus kormányzásra érett és képes FIDESZ. GP-nek üzenem: Hogy az erő nem a kőben vagyon, hanem az emberek lelkében. Persze ezt a materialista komunyista emlőkön nevelkedettek nem értik!”
  • 19. Cseter János 2008. április 03. 09:21
    „A népet nem a politikusok oszák meg, hanem a pénz! A dzsentri azt mondja, hogy a "nap mindenkinek 24 órából áll" a koldus igy úgy ossza be mint a milliomos, ahogy akarja egy demokráciában! Csak, hogy itt nincs demokrácia, csupán egy banánköztársaság! Itt nem űldözik a bűnözőket, mert a bűnözőktől függ az állásuk! Főleg ha a törvényeket is Ők alkotják! Nem véletlenűl akották azt a törvényt sem, hogy a hétköznapi ember csak ügyvéddel adhatja elő a panaszát a tábla és a legfelsőbb bíróság előtt! Különben ki van rúgva és a bűncselekmények sosem lesznek felderítve és megítélve! Ez a Magyar Jogállamiságt ismérve!Nemm is beszélva arról, hogy a preköltséget is a nyakába akasszák, mert fel merte hívni a figyelmet a bünös tevékenységekre!”
  • 18. G.P 2008. április 02. 22:23
    „Koós Úr, teljesen egyet értek Önnel!”
  • 17. Koós Péter 2008. április 02. 22:07
    „386 jobb-baloldali képviselő bizonyítja folyamatosan, hogy alkalmatlan az ország vezetésére. Hol vannak az értelmesebb, józanabb, együtműködésre képes emberek, akik a helyükre léphetnének? Vagy tisztességes ember nem akar politikus lenni?
    Orbán és a Fidesz éveken át, nem sajnálva az eneriát megosztotta az ország népét, barátokat, családokat téve egymás ellenségeivé - és most ő akarja a nemzeti egységet? Ez nevetséges!”
  • 16. G.P 2008. április 02. 21:58
    „Pancser te naiv fidesz szócső!

    "Tényleg, Magyarország reménye a mai helyzetben egy széles egyezségen alapuló FIDESZ kormány! Meg is lódul majd az ország a jobb közérzet, és a gyors fejlődés irányába, ami garancia arra...."

    Szétröhögöm magam, hogy még vannak ilyen fanatikusok! Emlékezz már vissza, ha tudsz, amikor a vezéred irányított, akkor se volt kolbászból a kerítés, és ezután se lesz.
    Nagyon jó nevet választottál magadnak, te tényleg PANCSER vagy”
  • 15. pan.cser 2008. április 02. 21:54
    „Kedves E--! Szomorú lennék ha az ország nem találná meg a kiutat az adósságcsapdából. Angliában mindenki a királynő alattvalója. Csak nem te is liberális vagy? Azok kapnak hányingert bizonyos szavaktól. Megkérdezném, Horváth Ágnes minek tekintett bennünket? Örömmel vettem volna ha alattvalóként kezel bennünket. De nem, neki nevelni való taknyos kölykök voltunk, akik ha rosszul viselkednek büntetésből elvesznek a gyerekeik gyógyítására szánt pénzből. Bizony jó az alattvalóknak, akikről a szeretett királyuk gondoskodik és nem idióta beképzelt Mengelica Ágnesek nevelik őket!”
  • 14. 009 2008. április 02. 21:46
    „Valaki már felvetette, hogy nem igaz, hogy az országban nem akad 300 országvezetésre alkalmas, rendes vezető!
    Miért kell örökké pártokra szavazni?
    Miért nem szavaznak az emberek a legalkalmasabb egyénekre?
    Minden pártban megvannak a kiváló egyéniségek, de mivel pártkeretek közé van szorulva, nem tud kibontakozni.
    És nemcsak pártokban vannak alkalmas országvezetők, bizonyára.”
  • 13. E-- 2008. április 02. 19:59
    „No
    tessék itt a két lényeges illuzió:

    az ország kikerül adósságcsapdából

    Ebben az országban senki sem, akar alattvaló lenni soha!

    / a hozzávezető megszorítások nélkül/
    / és alattvalóság nélkül/

    Érdekes lesz!”
  • 12. Cseter János 2008. április 02. 19:20
    „Szerintem az állampolgárok megadták a lehetőséget arra, hogy változás legyen! Nem kérnek a fosztoghatásból! Arra is megadták a lehetőséget, hogy kormányt váltsanak, mivel e kormány nem képes az ország javulásáért dolgozni és termeltetni. A mindenkori kormány a munkálya után érdemel csak tiszteletet! A" Méltóságról" csak az álmodjon aki a Népet szolgálja és tesz is valamit az érdekében! A duma a nyálverés akármilyen fenkölt is az ma már kevés! Az ellenzéknek is van dolga! Nem várakozó álláspontra állni és megvárni mig felkinája a nép a koronát! Ebben az országban senki sem, akar alattvaló lenni soha!”
  • 11. pan.cser 2008. április 02. 18:10
    „OV. elég erős és népszerű, hogy az oszág nagyobb részét maga mögött tudhassa. Ezért beszél most így. A levitézlett koalíció bukásásval újra alakulhat MO politikai térképe. Gyurcsánynak vége, de a régi MSZP-nek is. Bukik a Kóka-Horváth-Magyar féle rothasztó liberalizmus. A Fidesz is változott, már csak azért is mert sok új szimpatizánsa van és ezt nem lehet figyelmen kívül hagyni. A jobboldalnak számos, igen elkötelezett, rugalmas, megújulni is képes aktivistája van akik nagyon jól tudnak mozgósítani egy jó program mellett. Tényleg, Magyarország reménye a mai helyzetben egy széles egyezségen alapuló FIDESZ kormány! Meg is lódul majd az ország a jobb közérzet, és a gyors fejlődés irányába, ami garancia arra, hogy az ország kikerül az ostoba MSZP-SZDSZ okozta hullámvölgyből és adósságcsapdából! Sajnálom a baloldalt, de 12 év ellenzékiség vár rájuk, de ez, az ő és az ország hasznára válik!”
  • 10. Állampolgár 2008. április 02. 17:28
    „Hm. Bár az összeesküvés elméleteket általában jobb oldalon gyártják, de most olvastam, hogy Fodor a FIDESZ felé tekintget... Elásták a Kisgazdákat, a Centrumot, az MDF jelentéktelenné vált. A MIÉP (hál´isten) haldoklik. Ha Fodor anno azért épült be, hogy most a FIDESZ mellé állítsa az SZDSZ-t (bár nem lepődnék meg, mert ők mindig a tűz köré ülnek, elég kétszínű itthon a liberálisság...)... NEM AKAROK EGY FIDESZ-JOBBIK Magyarországot! Aki bayer zsolttal diskurálgat kedélyesen, az ne legyen többé miniszterelnök!”
  • 9. 49. 2008. április 02. 17:10
    „Kedves CSJ!
    Egyetértek a levelével!
    A cikk utolsó mondatárhoz meg csak annyit szeretnék hozzáfüzni, hogy 2010-es választáson Orbán ne induljon, mert az általa megfogalmazott elvárásoknak nem felel meg.”
  • 8. csingiz 2008. április 02. 16:34
    „És az utolsó mondat a fidesz-re vonatkozna?”
  • 7. szomoru 2008. április 02. 16:13
    „A jobboldalnak évek után de csak sikerült az országot ebbe a helyzetbe hozni, most itt a lehetöség mutassa meg a nagy ember és országszeretetét, egyébbként tragédia fog történni”
  • 6. higi 2008. április 02. 15:46
    „Mindenkivel egyetértek!CSJ hz-a fontos .”
  • 5. colomano 2008. április 02. 15:00
    „Azok szeretnének valóságos, nemzeti összefogást, akik megosztották az országot...
    Hajrá, jó munkát!”
  • 4. békét 2008. április 02. 14:56
    „A Fidesz ,a választások elvesztése óta állandóan uszít ,és keresztbetesz. Ezt akkor megjósolta Orbán.
    Így a kormány nemhogy haladni, lépni sem tud.Mindenben elgáncsolják. Ezt a jobbosok nem látják ?
    Voltak már hatalmon,Torgyánnal ők sem voltak különbek.A kisgazdákat is bekebelezték. Szorták a pénzt,mire nem kellett, arra is.
    A bokroscsomag pénze elúszott a kezükben.
    Az EU-s pályázati pénzek, amit Gyurcsány kidekkolt ,az most jól jön nekik is, ugye ?”
  • 3. CSJ 2008. április 02. 14:20
    „Számomra az egységes összefogás azt jelenti, hogy egyet akarunk.
    Mégpedig azt, hogy az ország gazdasági helyzete stabilizálódjon, és elinduljon felfelé. A parlamentben ezzel kellene foglalkozni, és nem azzal, hogy minősíthetelen hangon beszélnek egymással a képviselők, vagy éppen hazugnak nevezik a másikat. Mint választók nem ezt a megbízatást adtuk nekik. Ez a kormány még nem tudott olyat tenni, ami az ellnzéknek jó lett volna. Ha a kormány előre lépett az sem tetszett, ha jobbra az sem volt jó, ha helyben járt az még rosszabb volt. A FIDESZ kormány idején az ellenzék másként viselkedett, hagyta őket dolgozni. Nem volt ennyi civakodás, marakodás, a hangnem is sokkal szolídabb volt, és hibák akkor voltak, úgy mint most”
22 hozzászólás
12
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Beismerte tettét az unokáját teherbe ejtő nagyapa

Az első tárgyalási napon beismerte tettét az a 61 éves nagyapa, aki teherbe ejtette 12 éves unokáját… Tovább olvasom