Délmagyar logó

2017. 09. 22. péntek - Móric 11°C | 18°C Még több cikk.

Pihenni tudni kell

A nők több mint hatvan százaléka nem tudja betartani az ajánlott 7–9 órányi éjszakai alvásmennyiséget. Azonban, ahogy húzódik a kialvatlanság, úgy erősödik az egészségügyi következménye is.
Bár némi befektetést igényel, visszaadhatjuk a szervezetünknek mindazt, amitől egy krónikus, hosszú ideje húzódó álmatlansággal megfosztottuk.

Hogyan szállhatunk szembe a krónikus alvásveszteség mellékhatásaival? Az amerikai Harvard Egyetem női egészséggel foglalkozó szaklapja szerint, ha egy hét alatt tízórányi alvást hagyunk ki, akkor azt a hétvégén, valamint a következő hét alkalmával még pótolhatjuk. Ha a rendszeres virrasztás tíz napig áll fenn, az adósság visszafizetése több hétig is eltarthat. Tervezzünk be egy vakációt könnyed időbeosztással, és aludjunk minden éjjel addig, amíg magunktól fel nem ébredünk. Amint sikerült pontosan meghatározni, mennyi alvásra is volna igazából szükségünk, építsük be azt a mennyiséget a napi ütemtervbe.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

A felüljáróról vetette a vonat elé magát egy 19 éves fiú

A felüljáróról vetette a vonat elé magát, és meghalt egy 19 éves fiú a fővárosban. Tovább olvasom