Délmagyar logó

2017. 03. 29. szerda - Auguszta 4°C | 20°C Még több cikk.

Plakátkampányba kezdett a Jobbik

Plakátkampányba kezdett a Jobbik, a fiatalokra építve kívánja megszólítani a többi generációt is.
Dúró Dóra, az ellenzéki párt szóvivője pénteken a fővárosi Nagyvárad téren az egyik kihelyezett óriásplakát előtt tartott sajtótájékoztatón azt mondta: minden közvélemény-kutató elismeri, hogy a Jobbik a legnépszerűbb párt a 18 és 29 évesek körében, körülbelül 40 százalékos a támogatottsága.

Hozzátette: ugyanakkor a médiában a párt a támogatottságánál jóval kisebb arányban jelenik meg, ezért arra kényszerülnek, hogy utcai hirdetésekkel jussanak el a választókhoz.

Az országgyűlési képviselő azt mondta, országszerte hatszáz plakátot helyeznek ki, és elsősorban azokat a generációkat szeretnék megnyerni, amelyek körében eddig nem volt népszerű a Jobbik.

Kitért arra, hogy nemcsak óriásplakátokon, hanem kisebb méretű, úgynevezett citylight plakátokon is kampányolnak elsősorban a belvárosi területeken, ahol eddig gyengébb eredményeket ért el a Jobbik.

Arra a kérdésre, hogy mennyit költenek a plakátkampányra, Dúró Dóra közölte, piaci áron vásárolnak plakáthelyeket, és sikerült elkerülniük "Simicska Lajos birodalmát": hat kisebb céggel szerződtek le. Végleges árat nem tudott mondani, amit azzal indokolt, hogy lesznek olyan plakátjaik, amelyeket október 15-től helyeznek ki.

Olvasóink írták

  • 2. papsajt 2013. október 04. 19:00
    „a saroksári gyilkosságról is 1 hétig lapítottak, mivel nem volt publikus,hogy kinél találták meg a futónő mobilját”
  • 1. rózsakert 2013. október 04. 16:15
    „persze ,mert látják a pozitiv diszkrimináltak ámokfutását , és nagyon uncsi-hogy őket eltartsák......ÉS IGAZUK VAN !”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Hoffmann Rózsa: még négy ütem lesz a pedagógusok béremelésében

A pedagógusok előmeneteli rendszerének csak első lépése a szeptembertől hatályos béremelés. Tovább olvasom