Délmagyar logó

2017. 02. 27. hétfő - Ákos, Bátor 1°C | 13°C Még több cikk.

Rosszindulat?

Tisztelt Kisalföld Volán! Február 3-án reggel 7 óra 20 perckor a Révai utcából induló 11-es autóbuszon szolgálatot teljesítő gépkocsivezető minősíthetetlen hangnemben beszélt utastársaimmal – két hölggyel –, majd miután leszállási szándékomat jeleztem, nem nyitotta ki előttem az ajtót, hanem kilépett a vezetőállásból és velem is elkezdett nyomdafestéket nem tűrő hangon kiabálni. Hozzátenném, hogy ugyanez az illető február 6-án reggel, az indulásnál megtagadta egy felszálló utastól a vezetőnél vásárolható feláras jegy kiadását, inkább elküldte az onnan száz méterre lévő újságoshoz. Mivel a következő megállóban adott jegyet az akkor felszállóknak, nem indokolható, hogy előtte miért nem. Egyszerűen a rosszindulat számlájára írom. Az ország fejlődésének egyik fontos jellemzője, ha a tömegközlekedés egyre színvonalasabb. Sajnos, amíg ilyen emberek látják el ezt a felelősségteljes feladatot, addig nem látok esélyt erre. Feltételezem, hogy sok hasonló jellegű panaszt kapnak munkájuk során, és azt is feltételezem, hogy ezen próbálnak változtatni. Ennek tudatában kívánok önöknek munkájukhoz jó egészséget, jobb feltételeket, és az egyre dráguló szolgáltatásuk minél magasabb szintre való fejlesztését.

Gál Péter, Győr
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Jogi segítségnyújtás: nagy az érdeklődés

A jogi segítségnyújtó szolgálat tavaly ősztől kihelyezett ügyfélfogadást tart Sopronban. A bajban… Tovább olvasom