Délmagyar logó

2016. 09. 25. vasárnap - Eufrozina, Kende 10°C | 20°C

Segélyvonal: 145 millió gyűlt eddig össze

A hazai telekommunikációs iparág legnagyobb szereplői, a Vodafone, a T-Mobile, a Telenor, a T-Home, az Invitel és a UPC által támogatott 1749-es segélyvonalon összegyűjtött milliók a magyar Vöröskereszt segítségével jutnak el az érintettekhez.
Közel 145 millió forint értékű adomány érkezett hétszázezernél is több sms és telefonhívás formájában hétfő éjfélig a 1749-es segélyvonalra. Az összeget a Veszprém megyei vörösiszap-katasztrófa károsultjainak megsegítésére közösen gyűjtik a hazai telekommunikációs szolgáltatók.

Minden, 2010. október 5-téől a segélyvonalra érkező hívás és sms teljes, 200 Ft-os összegét a Magyar Vöröskereszten keresztül a bajba jutottak megsegítésére fordítják, abból semmilyen költséget nem vonnak le.

A telekommunikációs szolgáltatók gyors összefogásának, a Magyar Vöröskeresztnek és az ügyfeleknek köszönhetően a katasztrófa után szinte azonnal megkezdődtek a mentési munkálatok, de az érintett településeken még mindig súlyos állapotok uralkodnak. Ezérta segítségnyújtásra továbbra is nagy szükség van: a telekommunikációs szolgáltatók és a Magyar Vöröskereszt várja a 1749-es számra érkező hívásokat, és az „ISZAP" szót tartalmazó sms-eket.

A Magyar Vöröskereszt a katasztrófa első napjától a helyszínen tartózkodik. A szervezet munkatársai részt vettek a túlélők utáni kutatásban, a lakosság és az ott dolgozók ellátásában. A Magyar Vöröskereszt a 1749-re beérkező adományokból az iszapkatasztrófa károsultjainak elsőként tartós élelmiszert, ásványvizet, tisztító- és tisztálkodási szereket juttat el.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Fának csapódott és kigyulladt egy autó

Fának csapódott, majd kigyulladt egy személyautó kedd délután a 32-es főúton Szolnok határában, a… Tovább olvasom