Délmagyar logó

2018. 01. 16. kedd - Gusztáv -4°C | 4°C Még több cikk.

Sikeres volt a tavaszi BAM! kampány

Ezerrel többen választották a kerékpárt a mindennapi munkába járáshoz a tavaszi Bringázz a munkába! kampányban 2014. április 22. és május 30. között tavalyhoz képest - közölte a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) szerdán az MTI-vel.
Tájékoztatásuk szerint az idei tavaszi kampány 9000 csatlakozója 2 millió kilométert tekert.

A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium és a Magyar Kerékpárosklub közös szervezésében 13. alkalommal megrendezett kampány a kerékpározást népszerűsíti az egészségmegőrzés és a városok élhetőbbé tétele érdekében.

A regisztrált résztvevők a tavaszi kampány 5 hete alatt 63 millió forint benzinköltséget spóroltak meg és 300 tonna szén-dioxid kibocsátástól óvták meg a környezetet. A játékban ezúttal 2200 cég vagy intézmény vett részt, közülük kétszázan újonnan csatlakoztak - tájékoztatott az NFM.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Jobbik: súlyos aggályokat vet fel a sporttörvény módosítása

A Jobbik szerint súlyos alkotmányos, szakmai és erkölcsi aggályokat vet fel a sporttörvény javasolt… Tovább olvasom