Délmagyar logó

2018. 07. 18. szerda - Frigyes 18°C | 26°C Még több cikk.

Szeptemberre négy autópálya szakasz épül meg

Idén szeptemberben várható az autópálya átadási dömping. Négy szakaszt helyeznek majd ekkor forgalomba, hármat több-kevesebb késéssel.
Az építkezések csúszásának leggyakoribb oka a területek kisajátítása volt, de az M6-os fővároshoz közeli részénél a közműkiváltás miatt is volt késedelem. Nem kellett halasztani az M7-es Balatonkeresztúr-Nagykanizsa közötti szakaszán - ezt júliusban adják át -, és a letenyei Mura-hídnál, amit szeptembertől használhatnak az autósok.

A legnagyobb késés az M6-os autópálya M0-Érdi tető közötti szakaszán van. Ezt 2006 márciusában kellett volna átadni, helyette azonban az M0-ás autóút északi-szektorának Duna-hídjával és az M0-ás keleti szektorának 4-es út és M3-as közötti szakaszával egy időben, 2008 szeptemberében vehetik birtokba az autósok.

Olvasóink írták

  • 11. Korrekt 2008. április 28. 23:05
    „.....hé, BALOGH ÚR!

    És a hölgyekhez vezetö autópályák hól vannak? :)”
  • 10. Korrekt 2008. április 28. 22:56
    „......lölkeim!....mondhattok akármit Gyurcsányra de az összes nagyvárosba elvitte az autópályát, még a népszerüsége is ráment.

    Ha nem bizott volna annyira a szolgáltatókban, akkor most sok-sok milliárdal kisebb lenne az államadósság.

    Mint régi EU lakos, ki merem jelenteni, hogy az autópályák "majdnem" árányban vannak az államadósággal.
    Ennyire fontos ma egy autópálya.
    Persze ha a fel órszág ország világ elött nem avval foglalkozott volna, hogy mindenáron elriassza a külföldi befektetöket, még fontosabb lennének.
    Szerintem nem volt egy nagyon rossz befektetés, csak a tanulópénz egy kicsit nagy:)

    ...igen, a minöség:(
    Itt a gyalázat, hogy a jó magyar cégek ennyire szemét munkát végeztek, nagyon sok helyen.
    A Györi-Hegyeshalmi szakaszt vagy 3x aszfaltozták újra.
    Ki fizeti ki azt a rengeteg pénzt.

    Kisajátitás!....az már európa szégyene, hogy politikai pártok mint természetvédök mindent megtesznek és tehetnek, hogy késleltessék az ut épitését.
    De nem csak késleltetik hanem külömbözö követelmények folytán meg is drágicsák.

    Egy évben többször jövök haza (M) végig a régi és új német autópályákon, aztán csak használni kell.
    A volt NDK-s zöldek nem engedték, hogy az autópálya átmenjen Starsund legrégebbi tengerparti részén.
    A kérdés még sem az volt, hogy meg e épitsék hanem az, hogy hogyan.
    És most 3-év után egy fantasztikus égbeemelkedö felüljáró hiddal együtt kész a demokrácia nevében, na meg a csöcselék elhalgatására.
    És még ráadásúl a szövetségi biróság bele sem szólt, mert ez igy korrekt. Aki tud és ért hozzá az csinálja, becsülettel.

    (hosszúra sikeredett) :))”
  • 9. Accentos 2008. április 28. 15:38
    „még egy:az aszfalt minőségét nem is lehet összehasonlitani a miénkkel,azt hiszem,abban megegyezhetünk,hogy a miénk gyalázat.”
  • 8. Accentos 2008. április 28. 15:35
    „Tisztelt Dióbél!az lehet,hogy drágább az autópálya a Horvátoknál,ezt aláírom.Nem tudom,mennyi rálátása van az ilyen beruházásokra,nekem ha nem is sok,de némi fogalmam van róla,az útépítésben dolgozom,és pár autópálya építésben volt szerencsém részt venni.a Horvátoknak is meg kell felelni az EU-s elvárásoknak,ők sem egyedileg épitkeznek,Európa összes országában egységes szabvány szerint dolgoznak.(EN) Ha volna rá lehetőségem,szivesen kimennék Horvátországba,vagy Németországba autópálya építésben részt venni,szakmailag biztos nagyot fejlődnék,azért az se semmi,hogy ők miből építik.mig nálunk még dombok is alig vannak,addig ők vagy elbontják a hegyeket,amit azonnal fel is dolgoznak,vagy alagutat fúrnak,azért ezek a dolgok sem csettintésre mennek.nagyon sok mindent sorolhatnék még a témával kapcsolatban.”
  • 7. Balogh Bambi 2008. április 28. 11:41
    „legal: Orbán a mainál jóval drágábban adott megrendelést az autópályák építésére, ráadásul tévedsz mert azokat is államkötvény kibocsátásával (=adósság) fizették ki, tovább növelve az eladósodást. Ami nem baj, akkor sem és most sem, mert termelő, pénzt hozó beruházásról van szó amiért nem kár mert megtérül.”
  • 6. legal 2008. április 28. 10:23
    „Kedves Hozzászólók! Átgondolják egyáltalán, hány év előkészítés (tervezés, pénzügyi fedezet biztosítása, kisajátítás, egyeztetések, engedélyezési eljárás procedúra) szükséges az autópálya tényleges átadása előtt? Orbán azt adhatta át, amelyet az előző kormányzati ciklusokban már előkészítettek. Tehát amit Horn Gyula kormánya és Orbán Viktor össze tudott hozni A PÉNZÜGYI LEHETŐSÉG HATÁRAIN BELÜL. És nem adósságba verve az országot. Mert most azért is állunk ilyen rosszul pénzügyileg eladósodva, mert A szoc. kormányok jóval túlnyújtózkodtak, mint a takaró ért.”
  • 5. Balogh Bambi 2008. április 28. 09:44
    „A Fidesz kormány 2002 előtt ennél is DRÁGÁBBAN épített autópályát és át sem tudták adni a késések miatt.”
  • 4. Dióbél 2008. április 28. 09:18
    „Mondom én, hogy szemét Qrmány miért csak 4 autópályát ad át 1 év alatt. Van, aki inkább járna szekéren.

    Horvát autópályák. Viccelsz? Mikor jártál ott? Én kb. 50 EUR-t fizettem érte egy útra, itthon 5 EUR-ért 4 napos bérletet kapsz. Ja, és ott nem régészkedtek, nem fizettek a földek kisajátításáért, és nem kellett EU-s paramétereknek (leállósáv szélessége, stb.) megfelelően építkezni. Úgy könnyű 20%-ot spórolni.”
  • 3. csókold meg gyurcsány szebbik alfelét 2008. április 28. 08:40
    „Diobél!
    sokba kerül nekünk a ballib autópálya-építés...A horvátok olcsóbban építenek a hegyekben, itt ki kell fizetni a pártot is (Strabag Denokraták Szövetsége)”
  • 2. Diobél 2008. április 28. 08:34
    „Szemét Qrmány!
    Idén CSAK NÉGY AUTÓPÁLYÁT adnak át, az ORBÁNI NULLA HELYETT.”
  • 1. Balogh Gábor 2008. április 28. 07:44
    „M43 ???”

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Fegyveres rablás Békásmegyeren

Fegyverrel rabolt ki két símaszkos férfi egy élelmiszerboltot vasárnap este a fővárosban. A… Tovább olvasom