Délmagyar logó

2017. 03. 28. kedd - Gedeon, Johanna Még több cikk.

Tilos a szupertáplálékok reklámozása

Az EU megszigorítja az úgynevezett szupertáplálékok reklámozását. Az áfonya, a lazac, a spenót és a szója már mind megjárták a maguk diadalmenetét a médiában – a fekete áfonyából például 12 százalékkal többet értékesítettek az elmúlt két évben.
Az egészséges étkezést reklámozó piacnak a jövőben jobban résen kell majd lennie: csak akkor reklámozhatja a szupertáplálékokat, ha azokról hitelt érdemlően bebizonyítják, hogy jótékony hatással bírnak, és valóban számos értékes tápanyagot tartalmaznak. Az új törvény az EU-ban forgalmazott összes, emberi fogyasztásra szánt ételre és italra vonatkozik.

A termékek gyártóinak és forgalmazóinak két év türelmi idő áll majd rendelkezésére, hogy a csomagoláson egzakt módon feltüntessék, mitől számít jótékonynak az adott termék. S még valami: többé már nem lesz elegendő ráírni a termékre azt sem, hogy kevés benne a só és a zsír, az új uniós szabályozás szerint ugyanis a pontos értékeket is jelezni kell.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Kilenc telep

Tovább olvasom