Délmagyar logó

2017. 03. 25. szombat - Irén, Irisz 7°C | 14°C Még több cikk.

Tippek fogyózóknak

Sétáljunk naponta annyit, amennyit csak lehetséges. Helyezzünk egy pluszakadályt a célunk és magunk közé, például használjuk a lépcsőt lift helyett, telefonálás közben is sétálhatunk a folyosón.
Együnk olyan ételeket, amelyek glikémiás indexe (GI) alacsony. A sokmagos kenyér, zabpehely, szárított gyümölcs, kukorica, édesburgonya cukortartalma lassan bontódik le a szervezetben, ami alacsonyabb inzulinszinttel jár, és a zsír is gyorsabban ég el.

Tartalmazzon több gyümölcsöt és zöldséget az étrendünk. Az elfogyasztott pluszzöldséggel és -gyümölccsel nem tudjuk túlenni magunkat, és a bevitt zsírmennyiség szempontjából is kedvező.
Igyunk kevesebb alkoholt. A szeszes italok túlcsordulnak a kalóriától, tápanyagnak meg nagyon is híján vannak.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Afganisztáni kínzásokról számolt be egy német lap

Tovább olvasom