Délmagyar logó

2017. 09. 25. hétfő - Eufrozina, Kende 8°C | 19°C Még több cikk.

Tizedével esett a lappiac reklámbevétele

Tavaly 37,3 milliárd forint volt a hazai lappiac hirdetési bevétele, ami 10,4 százalékkal maradt el az azt megelőző évitől - jelentette be a Magyar Lapkiadók Szövetségének elnöke a tapolcai Médiapiac 2013 konferencia keddi nyitónapján.
Kovács Tibor elmondta: a sajtó összesített árbevétele, a lapterjesztésből származó 66 milliárd forinttal együtt 2012-ben meghaladta a 103 milliárd forintot. Ebből hat csoport viszi el a bevételek 91 százalékát. A teljes összeg harmadát hozzák a napilapok.

A női lapok részesedése 19, az önkormányzati és ingyenes kiadványoké 17, a gazdasági és közéleti magazinoké 9, a gazdasági szereplők egymásnak szóló tájékoztatóit tartalmazó B2B, valamint a program- és tévémagazinok 6-6 százalék - jelezte.

A szakmai szövetség elnöke arról beszélt: a sajtópiaci bevételek a várakozásoknak és a piaci tendenciáknak megfelelően alakultak, csökkenésük nagyságrendileg megegyezett a teljes reklámtortáéval.

A konferencián elhangzott, hogy ezzel az eredménnyel tartja piaci második helyét a 27,8 százalékos részesedésű televíziók mögött a nyomtatott lapkiadás, amely a teljes költés 21,3 százalékát mondhatta magáénak tavaly.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Fidesz: ha a baloldalon múlik, ma nincs nyugdíj

Ha a baloldalon múlik, akkor ma nyugdíj sincs - így kommentálta a Fidesz, hogy az MSZP-s Korózs… Tovább olvasom