Délmagyar logó

2017. 04. 29. szombat - Péter 8°C | 22°C Még több cikk.

Tízmilliós bírság a UPC-nak a fogyasztók megtévesztése miatt

Tízmillió forintos bírságot szabott ki a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a UPC Magyarország Telekommunikációs Kft-re, mert a cég 2006-ban és 2007-ben közzétett egyes reklámjai alkalmasak voltak a fogyasztók megtévesztésére.
Az indoklás szerint a távközlési társaság a hirdetéseiben ígértnél kisebb letöltési sebességet biztosított internet előfizetőinek. Emellett nem megfelelően tájékoztatta ügyfeleit arról, hogy a meghirdetett áron csak hűségnyilatkozat aláírásával lehet szerződést kötni, valamint a hirdetett ajándékokat is hűségnyilatkozat aláírásával lehet megkapni. A GVH szerint egy szolgáltatás lényeges tulajdonságának minősül, ha igénybevételéhez hűségnyilatkozatot kell tenni. Egy ilyen szerződés esetén ugyanis a fogyasztó a meghatározott időtartam lejárta előtt csak kedvezőtlen feltételekkel mondhatja fel a szerződést, így a hűségnyilatkozat alkalmas a fogyasztók időszakos "fogvatartására" és nehezíti a versenytársak közötti váltást.

Olvasóink írták

  • 2. xem 2008. április 01. 17:02
    „Igen most ez divat!BECSAPNI AZ ÜGYFELET!!!A nagy pénzeket csak így tudják összeszedni!!!!
    Azért vannak a hüségnyilatkozatok hogy éveken át le legyen kötve az ember,és nehogy egy jobb ajánlatot el tudjon fogadni!
    A Gazdasági Versenyhivatalnak a Hüségidőket is szabájozni kellene hoy ne lehessen 2 éveket aláíratni!!”
  • 1. matriné 2008. március 28. 10:03
    „Hova a jó égbe rakják az a rengeteg bírságot amit összeszednek? Mert. hogy a megkárosítottak nem kapnak belőle az biztos! Így az egyik banda kifossza a másikat? Mi ez, ha nem bandaháború magyar módra?”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Kommandósok fogták el a megyei TOP-10-es bűnözőt

Kommandósok fogtak el csütörtökön reggel egy 3 éve keresett csalót Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében. Tovább olvasom