Délmagyar logó

2016. 12. 03. szombat - Ferenc, Olívia -2°C | 4°C

Túlzsúfolt ügyfélszolgálat

Tisztelt „Egy háromgyerekes »potyautas«”, aki a Kisalföld 2007. április 18-i számában, a 17. oldal egyik SMS-ét írta! Április elseje óta sokan szembesültek azzal, hogy járulékfizetés hiányában meg kell téríteniük az orvosi ellátások akár százezer forintos díjait. Ennek elkerülése érdekében több ezren keresik fel győri ügyfélszolgálatunkat, hogy érdeklődjenek a további tennivalókról. Sajnos az utóbbi hetekben zsúfoltságot és hosszabb várakozási időt tapasztalhattak. Az ügyfélváróba érkezőket biztonsági őr segíti, irányítja megfelelő szakemberhez, évek óta sokak megelégedésére. Az őrök nem alkalmazottaink, de felelősséggel tartozunk munkájukért. Szakszerq tájékoztatással felkészült ügyfélszolgálatos munkatársaink várják az érdeklődőket. Bízom benne, hogy önnek is sikerült ügyét maradéktalanul elintéznie. Köszönjük észrevételét.

Horváth Szabolcs, APEH Nyugat-dunántúli Regionális Igazgatósága
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Megszúrtak egy férfit Cigi az alvázban Baleset Rongáltak az Ady Endre úton Fqkaszát loptak

sopron» A Kossuth Lajos utcai telefonfülkében egy vérző hátú férfi kér segítséget –… Tovább olvasom