Délmagyar logó

2017. 09. 26. kedd - Jusztina 13°C | 22°C Még több cikk.

Ügyfélbarát, rugalmas megoldások a gyors tankönyvkiszállítás érdekében

Az előző évekhez képest jóval hamarabb leadták a tankönyvrendeléseket a kiadóknak, azok pedig továbbították azokat a nyomdákhoz, mostanra már több százezer példány van készen.

Az előző évekhez képest jóval hamarabb leadták a tankönyvrendeléseket a kiadóknak, azok pedig továbbították azokat a nyomdákhoz, mostanra már több százezer példány van készen - mondta a Magyar Hírlapnak a Könyvtárellátó (Kello) Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója.

A lap szerdai számában közölt interjúban Tőczik Zsolt hozzátette, a kiadványokat május végén, június elején kezdik szállítani a Kello raktáraiba, onnan augusztus 3. és 25. között kerülnek az iskolákhoz.

Az egyszemélyes ügyfélkezelő rendszerről elmondta, minden megyeszékhelyen vannak úgynevezett Kello-pontok, ezek elsősorban ügyfélszolgálati irodák, másodsorban kiskereskedelmi üzletek. A mintegy négyezer-kétszáz iskolára van ötven ügyfélszolgálatos munkatársunk, így egy emberre átlagban nyolcvanhat intézmény jut, és az eddig tapasztalatok szerint ez elegendő.

Hozzátette, a Kello-pontok tavaly már működtek, de az idén vezették be azt, hogy az iskolák regionálisan fel vannak osztva az ügyfélszolgálatosok között. A munkatársak feladata, hogy tartsák a kapcsolatot az adott iskolákkal, illetve a fenntartókkal. Ez oda-vissza történik, az igazgatók és a tankönyvfelelősök is tudják, kihez fordulhatnak információért, illetve probléma esetén - olvasható a Magyar Hírlapban.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Hónapról hónapra élnek a magánnyugdíjpénztárak

Folyamatos a bizonytalanság két magánnyugdíjpénztárnál: ahol havonta fizet a tagság, folyamatosan… Tovább olvasom