Délmagyar logó

2017. 07. 22. szombat - Magdolna 20°C | 34°C Még több cikk.

várhidiék nyerni mennek

A magyar labdarúgó-válogatott mindenképpen győzni szeretne a szombati Montenegró elleni barátságos mérkőzésen – hangzott el a csütörtöki sajtótájékoztatón, amelyen bejelentették: az Adidas újabb hatéves szerződést kötött az MLSZ-szel.

labdarúgás

„ A fő iránycsapás továbbra is a fiatalítás, a következő két találkozó továbbra is a felkészülés jegyében telik majd el, de természetesen nyerni akarunk. Tisztában vagyunk vele, hogy szombaton pokoli hangulat, várhatóan telt ház fogad majd minket, de úgy gondolom, egy ilyen összecsapás nagyon jól jöhet tapasztalatszerzésnek a fiatal labdarúgóknak. Nem féltem a játékosokat, biztos vagyok benne, hogy egy jó iramú, kiélezett mérkőzést játszunk majd” – nyilatkozta Várhidi Péter szövetségi kapitány, jelezve, hogy a montenegrói válogatottnak ez lesz az első hivatalos mérkőzése.
Az utazó keretből Gera Zoltán és Juhász Roland betegség, illetve sérülés miatt hiányzik majd, ám valószínqleg a szerdai Moldova elleni Európa-bajnoki selejtezőn – amelyet a Szusza Ferenc Stadionban rendeznek – már mindketten ott lesznek a pályán.
A sajtótájékoztatón ünnepélyes keretek között bejelentették, hogy a következő hat évben is az Adidas sportszergyártó cég öltözteti a nemzeti csapatot. Az erről szóló megállapodást – amely hat évre 1,2 milliárd forintról és sikeres szereplés, EB-rendezés esetén újabb juttatásokról szól – Császári Attila, az Adidas Budapest Kft. marketingigazgatója és Kisteleki István, az MLSZ elnöke írta alá.
Az elmúlt hetekben úgy tqnt, hogy a két fél között tavaly december 31-ével lejárt szerződést nem tudják meghosszabbítani. A német cég legnagyobb versenytársa, a Nike kapott is az alkalmon és konkrét ajánlattal jelentkezett az MLSZ-nél. Az Adidas szerződésében azonban szerepelt egy olyan pont, amely szerint az új partnertől kapott tervezetet be kell mutatni és ha a cég ennél jobbat tud ajánlani, automatikusan hosszabbíthat. Az Adidas élt ezzel a jogával, így négy év szünetet leszámítva immáron negyven éve támogatja a magyar válogatottat.
„ Úgy gondolom, valaminek a kapujában vagyunk, s ezt a lehetőséget nem engedhette el az Adidas” – mondta Császári, arra célozva, hogy ha Magyarország Horvátországgal közösen április 18-án Cardiffban elnyeri a 2012-es EB rendezési jogát, az komoly marketinglehetőségeket rejt magában.
A sajtótájékoztató harmadik részében bejelentették, hogy az OLLÉ pályaépítési program keretein belül 546 új létesítményt hoznak létre, összesen 21,7 milliárd forint értékben.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Magyar Kupa

labdarúgás

A Magyar Kupa negyeddöntőinek tegnapi első mérkőzésein:… Tovább olvasom