Délmagyar logó

2017. 06. 24. szombat - Iván 19°C | 33°C Még több cikk.

Zalai autós tragédia: 170-el csapódtak a fának

Hárman haltak meg, amikor egy autó átszakította a szalagkorlátot, majd fának csapódott.A kocsiban egy 18, egy 21 és egy 31 éves fiatalember ült.
Újra járható a 76-os főút Fenékpusztánál, ahol szombaton hajnalban tragikus közlekedési baleset történt. Hárman haltak meg, amikor egy autó átszakította a szalagkorlátot, majd fának csapódott.A kocsiban egy 18, egy 21 és egy 31 éves fiatalember ült. Keszthely felé tartottak - feltételezhetően egy szórakozóhelyről - amikor egy kanyarban lesodródtak az útról. A kocsi a legidősebb férfié volt, de nem ő, hanem 21 éves társa vezetett. Valószínűleg rendkívül gyorsan hajtott, a kilométeróra 170-et mutatott a roncsban, így feltehetően ennyivel ütközött az autó. A rendőrség még vizsgálja, hogy a sofőr fogyasztott-e alkoholt vagy kábítószert.

A Független Hírügynökség információi szerint a balesetnek nem volt szemtanúja. A roncsot egy Sármellékről munkába igyekvő férfi fedezte fel, majd értesítette a rendőrséget. A helyszínre érkező mentők már senkin sem tudtak segíteni, az autó mindhárom utasa a helyszínen meghalt.

Olvasóink írták

  • 18. hovamar 2008. december 08. 08:59
    „JungH! Az egy Bömös volt, nem audi.”
  • 17. Zs 2008. december 06. 21:39
    „Ja és amikor az öles nyárfa nem enged, akkor - sajnos - vége is a dalnak. Szintén nem túl régi eset a közelből: kiskunmajsai út, kb. 1 hónapja, a gázfogadó állomás mellett egy zsombói 20 éves srác kicsivel 80 felett...”
  • 16. Zs 2008. december 06. 21:23
    „Jung
    No ja, csak nem állt meg a kendelábelnél és így a test lassulása nem "gutaütésszerű" (kb. 1,5m-en történő lassulás) volt, hanem mégis volt némi "helye", mert "csinált"... Manapság nem jönne olyan könnyen össze a jelenet, mert a sózás is tette a kandeláber tövénél sokéves áldását - azóta fel van a teljes járda mindkét oldalon újítva a kandeláberek újjávarázslásával együtt. suzuki=900-1000kg? nemtom, de pl. A4 (nem a papír! :)) min. 1600kg-ra sacc - nyilván ez sem 1 "súlycsoport" (meg anyagminőség, meg stb.)
    Meg azért a Fordokat nem venném egy kalap alá a déli autókkal, ha már ilyen nagy F-es listázásba csaptál...”
  • 15. JungHeinrich 2008. december 06. 20:45
    „...okéoké rendben van minden amit írtok, hogy gyárilag 50 vagy 80 km per óra és felejtős a másnapi tejeskávé, de emlékezzetek mikor pár éve az újhídon egy audi mondhatni több mint százzal kidöntött egy villanyoszlopot a sofőr pedig egyszerűen hátrahagyva a barátnőjét elmenekült,mert körözés alatt állt. Nos ez egy suzukival meg sem történt volna,mert ki se tudta volna dönteni az oszlopot.Amúgy F betűs autót ne vegyél....ford ,fiat,francia...:-DD Szegedi23rral mélységesen egyetértek...VolvoFun vagyok.”
  • 14. műbőrharisnya 2008. december 06. 19:44
    „A fényképek alapján ez nem Suzuki, hanem Renault Mégane...”
  • 13. ráérő 2008. december 06. 18:55
    „Na persze hogy nyárigumi volt rajta ez téligumival elő sem fordulna.”
  • 12. ráérő 2008. december 06. 18:45
    „Ahogy szoktuk...hétfőn reggeltöl a buszok es tehergk-ák szigorubb ellenőrzésével kezdődik a hét.A szokásos egy táskányi okmányok ellenőrzésésén tul a vezetésiidő 5-perces tullépése nem 50.ezerel hanem 500-ezerrel kezdődik.A rakománysulya kilogrammban 1 kg eltérés már 1-millional kezdődik.Ezek az intézkedések megelőzik az ehhez hasonlo baleseteket. .a menetleveleknél kiemelt szabálytalanságnak számito rövid és hosszu magánhangzok alkalmazása a szállitásbol végleges kitilthashoz vezessen...”
  • 11. Zs 2008. december 06. 17:18
    „macskazat és szegedi23
    A gondolat igaz, csak pontatlan egy kicsit; nem 50, hanem kb. 80km/h az a bizonyos tempó, ahol cseszheted a kocsi biztonsági felszerelését. Ez nem az autók, hanem az emberi test lassulásának a "tűréshatára" - és nem fogja a májadat a biztonsági öv a helyén tartani, hanem szépen leszakad és pár perc múlva becsöngetsz St. Péternél, mert bizony elvéreztél... És amúgy még tényleg jól nézhetsz ki a ravatalozóban, mert még nyílt törésed se lett... :)))
    Mindenki vigyázzon a másikra és magára! Mindenkit hazavárnak!”
  • 10. szegedi23 2008. december 06. 16:05
    „Ezt nem tudom, hol olvastad, de ez nem igaz. Egyáltalán nem mindegy, hogy milyen autóban ülsz és milyenek a felszerelései. Csak kicsit bele kell gondolni, hogy pl 120-nál egy Lada felborul, egy Volvo simán beveszi (futómű) vagy bekapcsol az ESP...
    Persze ez nem azt jelenti, hogy nem kell betartani a szabályokat, de azért ez az előző hozzászólás nagyon nem állja meg a helyét, és nem hiszem, hogy ezt éppen a Merci adja ki. Végződhet 50-es ütközés halállal, de azért ha belegondolunk: 50-nel ütközni egy új Volvoval vagy 50-nel ütközni egy Suzuki Swifttel... Én az előbbiben ülnék!
    Gondolj csak bele, hogy egy modern biztonsági öv alul épp azért szorosabb hatású mint egy régi, mert a belső szerveidet fogja, ha kinyílik a légzsák, az is kipárnáz és visszafogja az ostorcsapás-jelenséget. Alapból egy jó autó kasznija sokkal többet kibír, mint egy gyenge Suzuki vagy régi autók. A gyárak meglehetősen sok pénzt költenek ezekre a dolgokra, fejlesztésekre. Egyrészt mert hasznos, másrészt mert kötelező.
    A szabályokat meg nem azért kell betartani, mert szabályok és mert az autó nem óv meg, hanem mert ez egy közlekedési rendszer, amiben nem csak egy ember van egy autóval, hanem sokan közlekedünk!! Magunkra és egymásra is illene vigyázni.”
  • 9. macskazat 2008. december 06. 15:43
    „Érdemes tudni, hogy a MERCEDES gyár mérnökeinek kisérletei alapján az a nyilatkozat került nyilvánosságra, hogy ötven km-es sebességű ütközés esetén bármilyen biztonsági felszerelés együttes használata ellenére nagy valószínűséggel halállal végződhet. Ez a megállapítás bármilyen autótípusra és bármilyen légzsákok és biztonsági övek haszálata esetén érvényes. Ezen ismeretek alapján tanácsos betartani a közlekedési szabályokat. Tudni kell, hogy hiába fog meg a legjobb légzsák és biztonsági öv, ha a hirtelen lassulás miatt leszakadnak a belső szerveid. A biztonsági berendezések egy bizonyos határ felett csak annyit jelentenek, hogy jobban fogsz kinézni a ravatalozóban, amikor megnéznek a nyitott koporsóban. Érdemes erre gondolni, amikor a gázpedált tövig nyomod.”
  • 8. Mathiasking 2008. december 06. 15:20
    „Suzukival 170-nél megtörténik, hogy meghalnak benne. Ugyan ez egy Bentlivel nem hiszem. A biztonsági öv be volt kapcsolva? Légzsák volt és kinyilt?”
  • 7. catroot 2008. december 06. 13:49
    „Mit is szoktak írni a hozzátartozók, haverok? Hogy ez "így alakul", meghogy jól vezetett... Na meg hogy ez a sors, és ez bárkivel előfordulhat (mármint 170-el menni és meghalni...)”
  • 6. tüsök 2008. december 06. 13:32
    „Szerencse a szerencsétlenségben,hogy más szabályosan közlekedő ártatlan embereknek nem okoztak tragédiát.”
  • 5. nyugdíjas 2008. december 06. 13:17
    „Mások tragédiájából, hibáiból sosem tanul senki, csak a saját hibájából, de az már általában késő. Az út-, a látási-, időjárási viszonyok és a fa volt a hibás.”
  • 4. Ferrari 2008. december 06. 12:30
    „Őszinte részvétem a hozzátartozóknak!”
  • 3. vadlab 2008. december 06. 12:13
    „Biztos tök józan és felelősségteljes emberke vezetett! Vagy tanult a vásárhelyi bajnoktól?”
  • 2. katcsi 2008. december 06. 12:07
    „látjátok sosem tanulnak semmiböl
    mennyi bajnak kell még megtörténni???????????????”
  • 1. wastekiller 2008. december 06. 11:57
    „Idióta állat barmok... :-( Egyiknek sem volt annyi esze, hogy ebből baj lehet???”

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Halálra gázoltak egy gyalogost Kaposváron

Halálra gázoltak egy gyalogost Kaposváron szombaton kora reggel. A baleset ugyanazon a négysávos… Tovább olvasom