2015.07.29. 15:01
Superbrands-díjat kapott a Kossuth és a Petőfi rádió
A magyar hallgatók egyharmada követi rendszeresen figyelemmel a közmédia rádióadásait.
Superbrands-díjas a Kossuth és a Petőfi rádió, azt ezt tanúsító oklevelet szerdán vehette át a Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. rádiós médiaszolgáltatásért felelős igazgatója Budapesten.
[namelink name="Galambos István"] az eseményen elmondta: a magyar hallgatók egyharmada követi rendszeresen figyelemmel a közmédia rádióadásait, zömük pedig a két, most elismert csatornát választja.
Nagyon örülünk a díjnak, amely valamennyi kolléga teljesítményének szól - tette hozzá az igazgató, megemlítve, hogy a két rádió már 2012-ben is elnyerte ezt az elismerést.
Galambos István, a Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. rádiós médiaszolgáltatásért felelős igazgatója és Otto Krisztina, a Superbrands képviselője, aki átadta a Kossuth és a Petőfi rádió Superbrands-díját tanúsító oklevelet az igazatónak a közmédia Naphegy téri épületében 2015. július 29-én.
Fotó: MTI/Bruzák Noémi
A Brand Council független szervezet 1995-ben Nagy-Britanniában elindított, ma már közel 90 országban kiosztott elismerése azon márkák előtt tiszteleg, amelyek kiemelkedő sikereket értek el, illetve e kivételes eredmények fenntartását biztosítják.
[namelink name="Otto Krisztina"], a Superbrands képviselője az eseményen elmondta: a közel 200 kategóriában kiosztott elismerésért évente 800 márka verseng, amelyet a szakmai zsűri és egy fogyasztói kutatás alapján választanak ki. Ezek közül - ismertségüket és kedveltségüket felmérő kutatás alapján - 350-et díjaznak.