Délmagyar logó

2017. 04. 29. szombat - Péter 7°C | 22°C Még több cikk.

Bővítik a hálózatot Csongrádon

Csongrád - Akár további 850 ingatlan is bekapcsolódhat a városban az internet-, tévé- és telefonszolgáltatásba.
Korábban megírtuk: az Optanet Kft. a Fő utcától északra eső városrészben kezdte meg a hálózatépítést. Most további fejlesztésbe fogtak Csongrádon, első körben a Zsinór és a József Attila utca között.

Olvasóink írták

  • 16. faQtya 2011. április 08. 17:25
    „Na ez most cikk vagy rekám? Reklámnak elég jó (mindenki a "semmiről/nulla információról" beszél). Cikknek meg...
    Lehet, hogy a DM-nál felfedeztek egy új újságítói tematikát??? Haha.. Írunk pár sort információ nélkül, az olvasók meg összekommentelnek belőle egy cikket...
    Sajnálatos, hogy megszűnik az ügyfélszolgálati iroda, de úgy hallottam, az egész országban sehol nincs az "upicének", kizárólag telefonos ügyfélszolgálat van.”
  • 15. hank 2011. április 08. 00:51
    „csucsu2: valószínű a fibernettel sokaknak hasonló tapasztalata volt. Nekem nem tudták begépelni rendesen a bankszámlaszámot, amiről ment a csoportos beszedési megbízás. És még ők fenyegettek, hogy kikapcsolját a szolgáltatást. Írtam nekik kb 15 email-t, a mai napig semmi válasz. Rákeresve az interneten ezek 10 milliókat fizettek ki büntetésként épp az ilyenek miatt. Egyébként a budapesti ügyfélszolgálatukon hiába húztam számot és vártam ki a 25 perces soromat. 6-kor ki akartak zavarni, hogy ők most mennek haza.
    Csongrádon általában a "Kecskemét kavar" választ kaptam.
    Kecskemétet felhívva kb. 10x hagytam üzenetet - mert minden munkatársuk foglalt volt ezért lehetett hagyni üzenetet - , de semmi válasz a problémámra. Egyszer élő személlyel(!) is tudtam beszélni, és közölte, hogy hiába hagyok üzenetet, ők nem hallgatják meg azokat.
    A számlázási kavarodások mindennaposak voltak. Ezért jobb mindent mindig változatlanul hagyni. AKkor ment. Ha bármi csere (hűségnyilatkozat, nagyobb csomag, Internet lemondás) az mindig hosszas hónapokon keresztüli túlszámlázást jelentett. Az egész számlázásuk egy hatalmas káosz volt - legalább is amit én láttam belőle...
    Szóval a fibernetnek van még mit tanulnia arról, hogy mi az, hogy ügyfélszolgálat.
    Email-ben nem akartak ügyet intézni és egyszerűen nem válaszoltak a kérdésekre. Aztán 1x beazonosítottuk, hogy tulajdonképpen megkapták az emailemet, csak ők ezt így nem fogadhajták el: adjam fel faxon vagy intézzük telefonon.
    Aztán közösen elolvastuk az ÁSZF ide vonatkozó részét és azonnal elindult az ügyintézés.
    Szóval ennél már minden jobb!
    Egyébként nekem is elírták a címemet. De ne a UPC-t okold. Ki tudja, hogy ki kavarta össze megint a dolgokat.

    Hank”
  • 14. deannus 2011. április 07. 08:25
    „Megpróbáltam az UPC-t felhivni számlázással kapcsolatosan. Értékes percek teltek el, közben zene, reklám stb.
    Néhány percig türelmes voltam, végül kiderült: minden munkatárs foglalt.”
  • 13. csucsu2 2011. április 06. 07:57
    „Én eddig a Fibernet ügyfélszolgálatot sem tudtam használni, ha azt akartam, hogy valami meg legyen, akkor a központba telefonáltam. Egyszer küldtek ki napokkal a bejelentés után eg szerelőt, aki semmihez sem értet, csak ahhoz, hogy a képminőség romlása vagy olyan hiba, amihez nem ért, de majd a digiszolgáltatás megoldja, vagy a lakásban lévő dec telefon vagy a wifi router. Miután a zavaró dolgokat kikapcsolta, nem javult semmi aláíratta a munkalapot, hogy itt volt és elment. Azóta se lett jobb semmi. Úgyhogy nekem nincs mit sajnálni. Előtte a Tanet is volt szolgáltatóm, az nagyon hitvány volt akkor. Az UPC elírta az első számlán a címet, nagyon sokára tudtam elérni őket, de miután sikerül - akár csak optikai tunningként is - végig kérdeztéek egy csomó mindent a szolgáltatás minőségével kapcsolatban. Persze megoldották a problémámat is. Egyébként az a jó, ha van konkurencia, mert akkor van verseny.”
  • 12. keletaru 2011. április 06. 06:44
    „Már azt hittem 850 főt foglalkoztat valaki ....Üdv Kuci”
  • 11. Sanka 2011. április 05. 16:01
    „Szendike65: Nem tudom nekem szólt-e, de én kábeles UPC előfizető voltam (kábel tv + net). Most T-Home van és visszasírom az UPC-t, mert mind a Kábel tv-t, mind az Internetet jobb feltételekkel adták. Nem volt sok gond, de ha az ingyenes telefonszámon felhívtam őket, amit lehetett azonnal elintéztek, amihez pedig helyszíni kiszállás kellett azt pedig 3 napon belül előre egyeztetett időpontban megcsinálták.

    Szóval nekem igazán jók a tapasztalataim és sohasem kellett a szomszéd városba rohangálnom...

    Egyébként meg azt hiszem ez így is a normális: korrekt és mindig elérhető telefonos ügyfélszolgálat, megfelelő technikai segítség helyszínen és telefonon keresztül is stb.

    Szóval szerintem egyáltalán nincs szükség helyszíni ügyfélszolgálatra.”
  • 10. hank 2011. április 05. 13:49
    „Én bankolok, gázt fogyasztok, áramot fogyasztok, mobil telefonom van, tv előfizetésem is van. Meg kell, hogy mondjam mindent el tudtam eddig intézni Interneten vagy telefonon keresztül. Tudom, hogy vannak idősebbek, akiknek ez problémát jelenthet. Főleg, hogy a helyi hívás díjával hívható számok mobilról pár kivétellel 39-40Ft egyseegesen. Ezért jobb ha először informálódunk, hogy az ügyfélszolgálat telefonhívása mibe is kerül.
    Bankba évente 1x, mobilszolgáltatóhoz évente 1x elég elmenni, a többi megy telefonon - szerintem.
    Időssebbeknél, ha nincs telefonja (ez azért ritka) megoldható lenne pl a városházán valamiféle ügyintézési segítségnyújtás. Vagy pl ha teljesen egyedül él akkor pl az akitől segítséget kap, segíthetne neki, hogy hova forduljon. de ha idősekről beszélünk. Ha nem az alapcsomagra fizet elő, akkor abban már mindenféle filmcsatornák vannak. Véleményem szerint aki azokat nézi, telefonálni tud. ha nincs neki, a kábeltv-n azt is lehet és ingyenes az üszí hívása. Amúgy meg ha nem akar fizetni, akkor ott az ingyenes MindigTV tíz csatornája dekóderrel.

    Végül: az ingyen wifi nem egy egyszerű feladat. A kiépítés és a karbantartása is sokba kerül. Azonban Csongrádon ha valaki lemegy a Körös-torokba, akkor a Happyday-nél tud Internetezni. Ezt az Optanet (akkor még Tanet) adta a Körös-torokba látogatóknak. Használjátok egészséggel akár már a következő hétvégén is!

    Hank”
  • 9. szendike65 2011. április 05. 11:16
    „Csak a kábeles UPC teljesen külön kezelendő a műholdassal. A lényegen ez nem változtat.
    Legközelebbi ügyfélszolgálata a UPC-nek Szolnokon van.
    Sok az idős ember, akinek még telefonja sincs,az mit csináljon?
    A hozzászólók pedig (volt) Fibernet előfizetők.”
  • 8. ljro 2011. április 05. 09:44
    „khmmm...
    normálisabb helyeken a város egész területén wifi lefedettség van amit az állam építetett ki...
    nem nagy a sebesség, de bőven elég hogy híreket olvass vagy az <moderálva> hírportál videóit nézegesd,
    youtube etc...
    akinek meg gyorsabb kell, az vegyen...”
  • 7. Sanka 2011. április 05. 08:42
    „Évekig voltam UPC előfizető, és ezalatt egyszer sem kellett bemennem az ügyfélszolgálatra. Amikor probléma volt házhoz jöttek és megoldották, ha ugyanezt a szolgáltatási szintet tartják, akkor szerintem mindenki elégedett lesz.”
  • 6. tromi 2011. április 05. 08:37
    „Ez egy reklám, ingyen, vagy pénzt is fizettek érte, az nem érdekel...
    A hozzászólók pedig buták, egy sem fibernet előfizető, így nem is tudják, csak hallották hogy mi történt, majd igeként hirdetik. Ez a baj Csongrádon. Hamisak az emberek, rosszindulatúak, pletykásak...

    Igen, az áprilisi számla már upc, és kaptunk előfizetői számot is. Sajnos a nyugati városrészben nincs más lehetőség.
    Ha jól emlékszem annak idején, a másik kommunista (nem a mostani kommunista)polgármester bizony odatette magát, hogy egyáltalán valami legyen, mert ugye olyan nagy a kiép költség, hogy az baromira nem feküdt egy cégnek sem. Nagyon sok mindent elnéztek csak azért hogy legyen valami...”
  • 5. izek 2011. április 05. 08:10
    „A Fibernetet felvásárolta a UPC és az Invitel. Én is úgy tudom, hogy Csongrád a UPC-é. De mindkét felvásárló már most optimalizál. Pesten a Fibernet központba az Invitel emberei egy nap bementek, a nagy részének megköszönték a munkát, a többinek megmondták, hogy másnap Budaörs, Invitel központ. Ha nem tetszik, el lehet menni. Szóval sztem Csongrádon senki ne reménykedjen Fibernet irodában addig, amíg a UPC ki nem építi a sajátját, már ha kiépítik...”
  • 4. szendike65 2011. április 05. 07:41
    „Felháborító az ügyfélszolgálat bezárása.Nem várható el senkitől, hogy erején felül utazgasson más városba, vagy telefonálgasson a megszokott, eddig jól bevált ügyintézés helyett.
    Így közel 3000 ügyfél " kiszolgálása" vált bizonytalanná. Az előfizetőknek szüksége van az irodára!”
  • 3. vera2 2011. április 05. 07:19
    „Csak az a baj hogy nincsen másik szolgáltató aki a külterületekre is szerel. Sajnos a z optanet nem a legjobb!!”
  • 2. agyhalott 2011. április 04. 20:30
    „Lenyűgöző, hogy mekkora méretű, és milyen tartalmas cikkek születnek a megye névadó városáról.

    Én meg azt hallottam a napokban, hogy a UPC megvette a Fibernetet (területfelosztás? GVH?), és azzal a lendülettel fel is számolta a helyi ügyfélszolgálatot. Így ha nem jön adás a dróton, szaladgálhatok a szomszéd (?) városba majd ügyeket intézni. :(
    Vagy menjek át az (Op)Tanethez?”
  • 1. Balotelli 2011. április 04. 20:23
    „Fasza kis cikk!”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Horváth Lajos nyert az időközi polgármester-választáson Felgyőn

A Csongrádhoz közeli községben az 1082 szavazásra jogosult választóból 579 vett részt a voksoláson. Tovább olvasom