Délmagyar logó

2017. 03. 31. péntek - Árpád 5°C | 17°C Még több cikk.

Csongrádi panasz a süket telefonról

Hónapok óta nem válaszol Lehoczky Leopoldina panaszaira telefonszolgáltatója. Csongrádi olvasónk azzal kereste meg lapunkat, hogy hiába fizetett elő telefonvonalra és internetre a helyi Fibernetnél, vagy nincs vagy megszakad a vonal, ha hívni akar valakit.
Lehoczky Leopoldina már megbánta, hogy otthona telekommunikációs ellátottságát egy társaságra bízta. Csongrádi olvasónk azzal kereste meg lapunkat, hogy tehetetlenné vált a helyi Fibernettel szemben, a cég ugyanis fittyet hány hónapok óta a panaszaira, a számlákat viszont még jó darabig fizetnie kell, hiszen a szolgáltatáscsomag vásárlásakor hűségnyilatkozatot írt alá. Azt mondja, már tavaly augusztusi belépése után nem sokkal leveleznie és telefonálgatnia kellett, hogy karácsonykor ne egyben kelljen kifizetni az addig felhalmozott adósságát, a cég ugyanis – saját számlázórendszerének kései beüzemelésére hivatkozva – hónapokon át nem küldött havi számlát lakására. Mire ez a gubanc megoldódott, jóval jelentékenyebb problémákkal találta magát szembe.

Az év eleje óta ugyanis egyre többször – ottjártunkkor is – süket maradt a telefonja. Vagy egyáltalán nincs, vagy hívás közben megszakad a vonal, ismerősei nem tudják elérni. Mindezt többször jelentette a Fibernetnek, amely legutoljára két hónapja küldött ki szerelőket hozzá, de a szemrevételezésen kívül más nem történt – maradt továbbra is jobbára hívhatatlan. Úgy tudja, nincs egyedül ezzel a problémával, és hiába bombázza levelekkel a céget, nem javul a helyzet, ugyanúgy fizetnie kell a havi 14-15 ezer forintos számlát, aminek több mint fele telefonköltség. Lehoczky Leopoldina szerint botrányos, hogy egy szolgáltató ennyire semmibe veszi ügyfeleit.

Lapunk a problémával kapcsolatban megkereste a Fibernet Zrt.-t, amely közleményben válaszolt kérdéseinkre: „Társaságunk csongrádi szolgáltatási területének egyes részein az elmúlt időszakban a szokatlanul nagy melegben a hálózatunk szerves részét képező elemek közül egyszerre több is meghibásodott. Szakembereink ezeket a meghibásodott eszközöket új, a környezeti hatásoknak jobban ellenállóra cserélték. A kánikula mellett az áramszolgáltató által április óta számos alkalommal végzett munkálatok is befolyásolták hálózatunk működőképességét. További hálózatfejlesztési munkálatokat indítottunk el, melyek a közeli jövőben a szolgáltatások minőségének érzékelhető javulását fogják eredményezni."
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Megsült a szőlő Csongrádon

Csongrád - Megsült a szőlő a csongrádi határban: száz hektáron olyan mértékű károsodást… Tovább olvasom