Mostantól négy éven át két csongrádi országgyűlési képviselő is lesz a parlamentben. Vincze László (Fidesz) és Bedő Tamás (MSZP) végig békésen kampányolt, csak a végén zördültek össze a töltésen folyó bicikliút-építés miatt, amelynek időzítését Vincze kampányfogásnak minősítette. Most mindennap többször is találkoznak – a gáton.
![]() |
Vincze László Fotó. Bíró Dániel |
– Van egy kellemetlen tulajdonságom: utólag gyakran kiderül, hogy igazam volt – mondta arra a felvetésünkre, hogy a választási kampányt sikerült komolyabb összezördülés nélkül végigvinni, utána viszont volt egy nézeteltérésük Bedő Tamás polgármesterrel, MSZP-s riválisával. Az első forduló után Vincze azt mondta, vetélytársa „a választásokra időzített" kerékpárút-építéssel a gáton veszélyezteti az árvízi védekezést.
Bedő mellett ezt többen is cáfolták. Vincze most azt mondja, a vitán túltette magát, most dolgozni kell. Többször is találkozott Bedővel a gátnál, és szerinte nincs akadálya annak, hogy a parlamentben is együtt segítsék Csongrád boldogulását. Hozzátette: azért egy listáról bejutott képviselőnek kisebb a mozgástere, jóval több kötelék fűzi a pártjához.
![]() |
Bedő Tamás Fotó: Tésik Attila |
A felvetésre – különös, hogy a napokban többször is a gáton találkozik a fideszes képviselőtársával –, azt mondta, ő is, Vincze is teszi a dolgát, ahogy kell, természetes, hogy együtt dolgoznak a védelemben.
– Részemről nem lesz akadálya annak, hogy együttműködjünk – mondta Bedő. A felvetésre, elképzelhető-e egy olyan metódus, hogy miután Csongrádon megbeszélik a véleménykülönbségeket, a parlamentben és környékén egyformán járnak el, Bedő azt mondta: ezt majd az adott helyzet határozza meg. Az biztos, hogy sok ügyben elsősorban az MSZP-frakció tagjaitól várhat segítséget, és számára nagyon fontos lesz a képviselő-csoportja tagjaival kialakítandó kapcsolat.
Az építés csak 850 alatt folytatható Akkor lehet folytatni a Tisza gátján a bicikliút-építést, ha az apadó folyó szintje 850 centiméter alá csökken – határozták el az Atikövizig csongrádi szakaszmérnökségén. A korábban született döntés szerint az útépítést 890 cm-es vízállásig lehetett folytatni. Ezután biztosítani kellett az úttükörből a víz esetleges leeresztésének lehetőségét, és fel kellett függeszteni a beruházást. |
hirdetés
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!
Lájkolom és követem a Delmagyar.hu-t
Megosztom a cikket a Facebookon