Délmagyar logó

2017. 02. 24. péntek - Mátyás 6°C | 12°C Még több cikk.

A K&H az ˝Év fogyasztóbarát biztosítója˝

Az idén először ítélte oda a Tetszett Kft. által felkért négytagú zsűri "Az év fogyasztóbarát biztosítója" címet.
Két további biztosító - az Allianz és a Generali-Providencia - elismerő oklevelet kapott csütörtökön a budapesti díjátadón.

A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF) azért támogatta a díjat, mivel az odaítélés kritériumaiba beépültek azok a feltételek, amelyeket a PSZÁF is vizsgál - mondta Szász Károly, a felügyelet elnöke az átadón.

A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) szintén a támogatók között volt, a nevében felszólalt Kerékgyártó Csaba főtitkár helyettes remélte, hogy jövőre több biztosító pályázik a címre.

Idén 7 biztosító adott be pályázati anyagot, és a legjobb, valamint a legrosszabb között mindössze 15 százalék volt a különbség a kapott pontokban - jelentette be Siklósi Máté, a Tetszett Magyar Fogyasztóvédelmi Elégedettségi Monitor Kft. ügyvezetője. Az értékelés szempontjai között szerepelt az, hogy a biztosító miként építette be a fogyasztók jelzéseit a panaszkezelésbe és a közvetítők oktatásába, milyen a honlapja és a telefonos ügyfélszolgálata, illetve a panaszok mekkora hányada került a PSZÁF elé.

A 4 tagú zsűriben két fogyasztóvédelmi társadalmi szervezet, a Corvinus Egyetem oktatója és a KPMG könyvvizsgáló munkatársa vett részt. Ki-ki külön értékelt, majd a rész-értékeket összegezték, a végső sorrend kialakításához.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

A Posta Biztosító 5 százalékkal haladta meg a 2011-es tervezetet

A Posta Biztosító növelte díjbevételét 2011-ben, amely a tervezetet több mint 5 százalékkal haladta… Tovább olvasom