Délmagyar logó

2017. 03. 23. csütörtök - Emőke 11°C | 21°C Még több cikk.

A kreatív munkába is bevonná vásárlóit az Ikea

Így a termékek új gazdáik egyedi stílusával fűszerezve kerülnének ki az áruházakból.
A kreatív munkafolyamatba is bevonná a vásárlókat az Ikea svéd bútorgyártó óriáscég tervezői csapatának vezetője, hogy a termékek új gazdáik egyedi stílusával fűszerezve kerüljenek ki az áruházakból.

"Az, hogy bevonjuk a fogyasztókat a munkafolyamatba, nem számít új keletű dolognak, hiszen a bútorokat is ők maguk szerelik össze, hogy ezáltal alacsonyan tudjuk tartani az árainkat" - mondta a cég dizájnmenedzsere, Marcus Engman, akinek meggyőződése, hogy a vásárlókat a kreatív munkafolyamatba is érdemes bevonni.

Hozzátette, mindez lehetőséget adna a fogyasztóknak, hogy az áruházak termékeiből, amelyek valószínűleg mindig is tömegcikkek maradnak, saját, egyedi dolgokat hozzanak létre. Engman szerint a kanapék ízlés szerinti kiegészítésével, vagy az egyedi anyagminták megálmodásával nem csupán a vásárlók nyernek, hanem mindez a cég számára is fontos lépcsőfokot jelent a fejlődésben.

A vállalat, amely Svédország Almhult nevű déli falujából kiindulva vált igazi globális óriássá az elmúlt 69 évben, jelenleg új piacok meghódítására készül, és egyebek mellett India is a célterületei között szerepel. Engman szerint a cég várhatóan a dél-ázsiai országban is megőrzi skandináv stílusát, amelyet a letisztult, funkcionális dizájn jellemez.

Az óriáscég, amely nevét az immár 86 esztendős alapítója, Ingvar Kamprad monogramja, és a férfi szülőfarmjának, illetve falujának kezdőbetűi után kapta, ma már 338 áruházzal rendelkezik Európa, Észak-Amerika és Ázsia negyven országában.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Orbán: az ország növekedési lehetőségei az autóiparban vannak

A kormányfő példaként említette a Mercedes kecskeméti beruházását és a szentgotthárdi Opel-gyárat. Tovább olvasom