Délmagyar logó

2017. 06. 26. hétfő - János, Pál 20°C | 31°C Még több cikk.

A legjobb 10-ben a 101palinka.hu

Szeged - November 10-éig lehet szavazni a www.101palinka.hu weboldalra az interneten, hogy az övé lehessen az egyik legjobb honlapnak járó közönségdíj. A szegedi webáruház bejutott az első 10-be a Budapest Bank pályázatán.
Lezárult a Budapest Bank Üzleti siker honlappal című pályázata, amelynek az volt a célja, hogy elismerje a felhasználóbarát, logikus felépítésű weblapokat. A zsűri kiválasztotta a győztest – nevét a december 5-i díjátadásig titokban tartják –, 10 további honlapot pedig közönségszavazásra bocsátott. Amelyik weblap november 10-éig, vasárnapig a legtöbb voksot gyűjti be, elnyeri a közönségdíjat.

Ebben a rangos első 10-ben nagyrészt budapesti versenyzők mellett az egyik vidékiként küzd a voksokért a www.101palinka.hu honlap, amelyet Hertelendy Zsolt vállalkozó üzemeltet.

Hertelendy Zsolt idén megduplázta megrendelései számát folyamatosan frissülő weblapja segítségével. Fotó: DM/DV
Hertelendy Zsolt idén megduplázta megrendelései számát folyamatosan frissülő weblapja segítségével. Fotó: DM/DV

– A beadási határidő letelte előtt, az utolsó 5 percben küldtem el a pályázatomat – mondta az online vállalkozás tulajdonosa. – Tagja vagyok az elektronikus kereskedők szövetségének, az ő honlapjukról értesültem a Budapest Bank kiírásáról. A díj, amelyet elnyerhetek, szimbolikus; viszont sokat nyerhetek azzal, hogy az ország megismerje a cégemet, a weboldalt és azt a tevékenységet, amelybe 2 évvel ezelőtt belefogtam.

1 gép, 1 szavazat

A Budapest Bank honlapján a Kisvállalkozások menüpontban jelenik meg az Üzleti siker honlappal díj, amelyre rákattintva meg lehet tudni, hogyan kell szavazni. Egy gépről csak 1 voksot lehet leadni.

Milyen interneten, weboldalon keresztül értékesíteni – eladni – termékeket? – Sokan gondolják azt, hogy elegendő elkészíteni egy oldalt, majd hátradőlni és várni a sikert – magyarázta Hertelendy Zsolt. – Ez nem így van, ugyanis ezután jön csak a neheze: a weblapon állandóan változtatni kell, a változásokat tesztelni, majd újra módosítani. Ezekkel párhuzamosan látogatókat kell szerezni, majd azt elérni, hogy a látogatók vásárlókká váljanak. Egy webshop elindítása ugyanolyan, mintha a szegedi kiskertekben kisboltot nyitnék, majd csodálkoznék, hogy nem tud róla senki. Tenni kell az ismertségért, a látogatókért, a vásárlókért.

A www.101palinka.hu első lezárt üzleti éve a 2012-es volt: ahhoz az esztendőhöz képest idén már a kétszeresére emelkedett a megrendelések száma. Ez Hertelendy Zsolt szerint egybecseng az iparágban, az elektronikus kereskedelemben tapasztaltakkal.

Olvasóink írták

  • 4. HertelendyZsolt 2013. november 04. 17:49
    „Köszönöm a kendőzetlen kritikát!”
  • 3. fakenubafuramiti 2013. november 01. 12:54
    „Önkritika kellene, 10 skálán max. 3 ez az oldal.”
  • 2. kowalsky 2013. október 31. 18:26
    „Nem kell frissíteni, be sem töltődik az oldal rendesen. Végre sikerült. Ez kb. olyan mint egy 30 dolláros joomla template :)”
  • 1. fakenubafuramiti 2013. október 31. 17:57
    „Na ezen meglepődtem, nem akarom megbántani a tulajdonost, de ez az oldal designban nagyon elmaradott legalább 10 éves kinézet.
    Elszomorító, hogy hol tart az ízlés és a webfejlesztői szakma hazánkban manapság!
    A programozása is gyenge, egy pár másodperces frissítéstől összeomlik a server mögötte.”

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Itt az új NAV-szégyenlista!

Az összesen közel 80 milliárd forint tartozást összegző felsorolásban több cégtemető, illetve… Tovább olvasom