Délmagyar logó

2017. 08. 21. hétfő - Sámuel, Hajna 14°C | 23°C Még több cikk.

A Pick és a Sole-MiZo a vállalkozások biztos háttere

Szeged - Az év új vállalkozása Presztízs díjat idén a mecénás Bonafarm csoport képviseletében Szabó Andrea marketingigazgató adta át. A cégcsoportot képviselő Pick Szeged és Sole-Mizo Zrt. számára nélkülözhetetlen a hosszú távú jó kapcsolat a helyi kis- és középvállalkozásokkal, mivel egymást erősítik.
A Bonafarm csoport is szerepet vállalt idén a Presztízs díjak támogatásában. Szabó Andrea, a Pick Szeged Zrt. és a Bonafarm csoport marketingigazgatója elmondta: – Társadalmi kötelezettségünknek érezzük, hogy nemcsak gazdasági jelenlétünkkel, hanem a közösségért folytatott tevékenységünkkel is hozzájáruljunk a megye fejlődéséhez.
A Bonafarm csoport, amely Magyarország legnagyobb mezőgazdasági és élelmiszeripari cégcsoportja, jelentős súlyt képvisel Csongrád megye gazdasági életében is. A cégcsoporthoz tartozó Pick Szeged és Sole-MiZo Zrt. 3 szegedi üzemében több ezer embernek ad munkahelyet, beszállítói kapcsolatain keresztül pedig több tucat helyi vállalkozásnak jelent biztos, folyamatos üzleti lehetőséget.

– Számunkra is fontos, hogy a régió, amelyben tevékenységünkkel jelen vagyunk, gazdasági és társadalmi értelemben is sikeres legyen – folytatta az igazgató. – Ennek alapvető feltétele, hogy a kis- és közepes méretű vállalkozások sokasága működjön eredményesen, adjon munkát és ezáltal megélhetést emberek tízezreinek. A díj lehetőséget ad arra, hogy a ráirányítsuk a figyelmet azokra a vállalkozásokra, amelyek tevékenységükkel hozzájárulnak a régió gazdasági fejlődéséhez.
 
Szabó Andrea. Fotó: DM/DV
Szabó Andrea. Fotó: DM/DV

A Pick Szeged és a Sole-MiZo Zrt. sok szállal kötődik a helyi kisvállalkozásokhoz. Termékeik, szolgáltatásaik minőségétől, megbízhatóságától nagyban függ a cégcsoport teljesítménye is. Ezért törekszenek arra, hogy a kisgazdaságokkal és -vállalkozásokkal hosszú távú üzleti kapcsolatot alakítsanak ki, amely számukra a jó teljesítés fejében biztos üzleti háttér lehet.

Az innovációt is jelentős értékként határozták meg. – A vállalkozás méretétől függetlenül a jelenlegi nehéz piaci körülmények között az üzleti siker egyik kulcsa, hogy nap mint nap jobban, hatékonyabban dolgozzunk, a versenytársainknál olcsóbb, jobb minőségű, a fogyasztóinknak jobban tetsző, igényeiket jobban kielégítő termékekkel jelenjünk meg – mondta Szabó Andrea. – Ennek érdekében segítjük munkatársainkat, hogy tudásukat és képzettségüket folyamatosan fejlesszék. Ösztönözzük őket új ötletek kidolgozására és ezek alkalmazására is. A fogyasztók pedig csak azt veszik észre, hogy újszerű, egyre jobb minőségű és egyre inkább megfizethető termékeket vásárolnak.

A csoport 2010-es esztendejével kapcsolatban megtudtuk: rányomta bélyegét a kedvezőtlen gazdálkodási környezet. Az élelmiszerek iránti belföldi kereslet csökkenése tavaly is folytatódott, a visszaesést nem tudták az export növelésével kompenzálni. A mezőgazdasági tevékenységet végző társaságok eredményeit pedig a kedvezőtlen időjárás vetette vissza. A Bonafarm csoport azonban összességében eredményesen gazdálkodott 2010-ben, de a terveiktől – az említett

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

3dvalóság a Panomédiától

Vadonatúj díjat, Az év új vállalkozása elismerést vehette át a januári gálaesten a Panomédia Kft. két tulajdonosa, akik a magánéletben is egy párt alkotnak: Hajdu Anita és Somorjai Tamás. Tovább olvasom