Délmagyar logó

2017. 06. 23. péntek - Zoltán 21°C | 35°C Még több cikk.

A Széchenyi Pihenő Kártya a belföldi turizmust erősíti

A kormány a Széchenyi Pihenő (SZÉP) Kártya bevezetésével a belföldi turizmus növekedését, az ágazat erősítését kívánja elérni - hangsúlyozta Nemes Andrea, a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) turisztikai főosztályvezetője szerdán a Turizmus és Profit 2011 szakmai konferencián, Budapesten.
A főosztályvezető emlékeztetett arra, hogy a turizmusfejlesztés keretét az Új Széchenyi Terv (ÚSzT)tartalmazza, amelyben az egészségipart, és ezen belül az egészségturizmust kitörési területként határozzák meg.

Nemes Andrea kifejtette, hogy a SZÉP Kártyát még az idén bevezetik a magyar piacra. A kártyakibocsátókkal szemben elvárás, hogy olyan országos lefedettséggel rendelkező gazdasági társaságok legyenek, amely már rendelkeznek tapasztalatokkal.

A SZÉP Kártya kibocsátónak a tevékenység megkezdését a Magyar Kereskedelmi és Engedélyezési Hivatalnál kell bejelentenie - mondta a főosztályvezető.

Kitért arra is, hogy a SZÉP Kártya a munkáltató által adható cafetéria elemek között is a legkedvezőbb, évente 300 ezer forint határig kedvezményes adózással lehet igénybe venni.

A főosztályvezető kiemelte, már megjelent a SZÉP Kártya kibocsátását szabályozó kormányrendelet.

Nemes Andrea hangsúlyozta, hogy a kártyával a szálláshelyhez kapcsolódó, a belföldi turizmust serkentő, az egészség megtartását segítő szolgáltatásokat lehet vele igénybe venni.

A konferencián a főosztályvezető beszélt arról is, hogy a tárcánál létrejött egy monitoring bizottság, amely figyelemmel kíséri a SZÉP Kártya helyzetét.

Olvasóink írták

  • 1. zoltanszabo 2011. május 19. 09:31
    „Ezek a k. fityeszesek csináltak maguknak, család tagoknak új,zsíros állásokat. Gondolom ezekbe a bizottságokba ilyenek kerülnek. Van akinek ilyen címen már van 2-3-4 állása.”

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Újabb közepes láncok dőlhetnek be

A válság ideje alatt is erőteljes maradt a bevásárlóközpontok és a plázák terjeszkedése, ami a… Tovább olvasom