Délmagyar logó

2017. 08. 24. csütörtök - Bertalan 13°C | 27°C Még több cikk.

A tavalyi reklámpiac 151,47 milliárd forint volt

A tavalyi teljes magyarországi reklámpiac 151,47 milliárd forint volt, amelyből a legnagyobb szelet a tv-nek jutott.
A tavalyi teljes magyarországi reklámpiac 151,47 milliárd forint volt, a reklámtortából a legnagyobb szelet - 36,2 százalék - a televízióknak jutott - derül ki a Magyar Reklámszövetség adataiból, amelyet a Népszabadság csütörtöki számában ismertetett.

Az adatok szerint a reklámkiadások 27,5 százaléka került a nyomtatott sajtóhoz, 18,8 százalék jutott az internetre, míg a közterületi reklámokra a teljes összeg 10 százalékát költötték a hirdetők. A rádiók 4,9 százalékot hasítottak ki a reklámtortából, a mozik 0,7 százalékot, az ambient (a nem klasszikus reklámeszközök) részesedése 1,8 százalék volt 2011-ben.

A Magyar Reklámszövetség immár 12. alkalommal becsülte meg a magyar reklámpiac költési adatait, ám az idén először nem a nettó, hanem a net-net, vagyis az ügynökségi jutalékot nem tartalmazó összeget becsülték, tehát a felmérés középpontjában a médiához megérkező bevétel áll - írta a lap.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Még nem sikerült túladni a csődbe ment Gelse vagyonán

A tavaly január óta adósságrendezési eljárás alatt álló gelsei önkormányzat vagyonelemeit tavasszal… Tovább olvasom