Délmagyar logó

2018. 01. 24. szerda - Timót -3°C | 4°C Még több cikk.

Kamarai hírek

Csongrád megye - Magyarország legjobb direktmarketing kampánytervét keresi a szegedi Kontaktia Kft., a dirActivity című pályázatra március 28-áig nevezhetnek a közép- és nagyvállalatok – tájékoztatott a Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara.
A rendezvény célja, hogy felhívja a szakma figyelmét a következőkre: a globális gazdasági válság lecsengése után már nem lehet csak spontán eladni valamit a hagyományos reklámokkal, és szükség van a direkt eszközökre is.

Március 30-án üzletember-találkozót rendeznek a CSMKIK-nál abból az alkalomból, hogy Szegedre látogatnak a Nottinghami Kereskedelmi és Iparkamara képviselői egy angol üzletemberekből álló delegáció kíséretében.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Támogatások gazdáknak

Ma éjfélig kell adatszolgáltatási kötelezettségüket teljesíteniük azoknak a gazdáknak, akik… Tovább olvasom