Délmagyar logó

2016. 12. 08. csütörtök - Mária -5°C | 3°C

Mentőcsomag jelzáloghiteleseknek

A svájci frank alapú jelzáloghitelek mellett az euróban és a jenben felvett kölcsönökre is törlesztésiárfolyam-korlátozás lépne életbe 2015 közepéig - adja közre a kormány és a Magyar Bankszövetség között alakuló megállapodást szombati számában a Magyar Hírlap.
A lap információja szerint a megállapodás azt tartalmazza, hogy a Nemzeti Eszközkezelő forgalmi értéken vásárolná meg az ingatlanokat. Pontosabban Budapesten a forgalmi érték 55 százalékáért, városokban 50, községekben pedig 35 százalékáért. Az árfolyam tervezett korlátozása azokra terjedne ki, akiknek ingatlana 30 millió forintos értékhatár alatt van, s 2015 közepéig a svájci frank árfolyamkorlátját 190 forintban, az euróét 265 forintban állapítanák meg.

Olvasóink írták

27 hozzászólás
12
  • 27. zoltanszabo 2011. május 30. 17:53
    „A cigányoknak ALANYI JOGON JÁR A LAKÁS !
    Az itt elkobzott lakásokat adják oda ?”
  • 26. belaba 2011. május 15. 09:24
    „Bámulatra méltó az a megfeszített tempó és teljesítmény, amit a kormányunk az elmúlt egy évben ezügyben letett az asztalra.
    Ennél már csak az ellopott magánnyugdíjaink reálhozamának kiszámolása tűnik bonyolultabb feladatnak.
    Azt hiszem ennél már az is korrektebb lett volna, ha vigyorogva szembe köpnek mindenkit.”
  • 25. utazó81 2011. május 15. 06:47
    „A Magyarság története meghamisításának kizárólag egy célja volt- jelentette ki egy Német történész csoport.
    Megszerezni és elvenni a Magyaroktól a Kárpát medencét!!!!!!!!!

    Magyarország a földi paradicsom!
    A Kárpát medenceföldrajzi elhelyezkedése pontosan Európa közepe.Az égtájakat figyelembe véve teljesen mindegy,hogy egy átutazó milyen irányból jön és milyen irányba folytatja útját.Ezt a területet központi helyzetéből adódóan mindenképpen érintenie kell.
    Vagyis Mi jelentjük Európa közepét.
    A múlt és a jelenkori történelem azt bizonyítja,hogy mindig idegen népnek volt és van szüksége erre a területre,az itt lévő tudásra és nem fordítva.
    Az energia központ a NASA kiadásában megjelent Gaia elmélet című munka azt írja,hogy Földünk szívcsakrája (Föld szíve) a Kárpát medencében a Pilisben (Pólus) található.Központja Dobogókő mely a szakrális beavatás központja.
    Nem másolom be az egész cikket csak még egy részlete.
    A Magyarság elnyomására megkezdődött a betelepítés.Az 500 000zsidóbetelepítésére a megállapodást Medgyessy Péter, Mádl Ferenc,Hiller István,Dávid Ibolya És Kovács László Izraellel 2004 április 14-én aláírta.Jelenleg ennek a számnak a többszöröse a tényleges terv.”
  • 24. Utazo 2011. május 14. 21:45
    „Az IMF hitelt, amit Magyarorszag kapott, amit a nemet es a francia miniszter kalapolt ossze nekunk, mire forditottak? A forint arfolyamanak stabilitasara, vagy munkahelyteremtesre? Mert nincs latszatja!
    Betoltak a bankokba! De miert is?!
    Es az emberekkel fizettetik vissza ezt is! Nem azert alacsonyak itt a berek, mert mi vagyunk szegeny Magyarorszag, hanem, mert mestersegesen elnyomjak a mindenkori kormanyok a lakossagot, mert ez az erdekuk, mig ok horribilis penzekrol dontenek, es olyanokra koltenek teljesen feleslegesen, amirol a lakossagnak halvany lila goze sincs! Es mindent logikusan megmagyaraznak! Ha a Lanchidat tolnak le a torkunkon, azt is lenyelnenk!
    Senki sem gondolkozik emberek?! Ossze kene fognunk, mert a kozos erdekunk! Nem?!
    De a tobbseg be van szarva, es lapit, hogy majd lesz valahogy, akinek meg van esze es nem nyel tovabb, az meg lelep innen! Nem igy van?!”
  • 23. Utazo 2011. május 14. 21:22
    „Volna egy kerdesem:
    Nem lehetne, hogy Magyarorszag ep eszu lakossaga, akik felerik esszel, hogy milyen elkepeszto az, ahogy egy Europai Unios orszag lakossaga TELJES jogfosztottsagban el, korlatozzak, ill. megszuntetik alapveto alkotmanyos jogaikat, pl. lakhatashoz, munkahoz, stb.-hez, pl. a Hagai Nemzetkozi Birosaghoz, vagy az Uniohoz , Strassbourg-hoz fordulna jogorvoslatert? En ugy gondolom, erdemes lenne!
    Ezt sehol mashol az Unioban nem meri megcsinalni semelyik allam sem az allampolgaraival szemben, mint amit a magyar kormanyzatok az elmult 8-9 evben Magyarorszagon! Nincs igazam?”
  • 22. achilleus 2011. május 14. 19:15
    „25. deszkás 2011.05.14. 19:08
    Kedves Deszkás! Legyen igazad, amíg a kormány nem csukatja le az országeladósítókat, a lakásmaffiózókat, addig legyen gyanús, hogy benne van ez a garnitúra is a bűnszövetségben. De ne kérlek, ha e cél érdekében, hozzányúl a igazságügyhöz, akkor támogasd. - A nap írása: http://www.fidesz.hu/index.php?Cikk=162546”
  • 21. deszkás 2011. május 14. 19:08
    „ACHILLEUS! Hol olvastál tőlem ilyet? Ez nyilván fikció is lehet DE IGAZ a 6-os hszben irtak vagy tudod cáfolni? Mert erről van szó az hogy az zemberek kormánya alatt következik be (az elprivatizálás) az lehet akár véletlen is.Viszont akkor felveti hogy anno a Fidesz miért nem tiltakozott. Mert most azzal (is) győztek hogy :"mindenre tudunk megoldást". És tényleg tudtak. Ezt.Ha már itt tartunk te is tudsz olyan FIDESZES önkormit akik szintén valutába adósodtak el. Ebbe is tévedek?”
  • 20. achilleus 2011. május 14. 19:02
    „http://www.veszov.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=56:qne-pofazzal-te-kutya-letepem-a-fejedetq-mondta-a-koeztoervenyes-probazsido-tasnadi&catid=43:2010-video-hirei&directory=75
    ---Ez egy jobb videó, ugyanarról, nincs annyira Tasnádira lerövidítve.
    Igen ezen már túl lenne a lakáshitelesek zöme, ha van idő a TERV végrehajtására.”
  • 19. achilleus 2011. május 14. 18:39
    „Gondolom a lakásokat az állam, az önkormányzat veszi meg, és azt nem adja tovább mondjuk Tasnádi Péternek, sem ld. 21-es hozzászólás. Hát kérem, tessék tudomásul venni, hogy a hitellel terhelt lakás most sem azé aki benne lakik, hanem a hitelezőé (a banké). Ha a bank eladja a kétes adósságot egy behajtócégnek (mondhatni fillérekért), akkor pedig a behajtócégé. A behajtócég pedig árverez. Pontosan ez volt a TERV. A tasmádifélék terve. Jobb lett volna?
    Na akkor itt egy videó, a Bajnais időkből: http://www.youtube.com/watch?v=pMd7pK1-Im4”
  • 18. achilleus 2011. május 14. 18:26
    „6. deszkás 2011.05.14. 13:50
    4. mattil 2011.05.14. 12:40
    Tehát a Gyurcsány korszakban azért vették rá az embereket a valutában való eladósodásra, hogy majd az Orbán korszakban ki lehessen fosztani őket a magánvagyonukból is. Példás együttműködés. Mellesleg az eladósodás nélkül, ez Orbánnak nem igazán sikerülhetett volna ilyen módon. De nyilván, most Orbán a hibás, például azzal, hogy megtiltotta további devizahitelek felvételét. Gyurcsány és társai mintha inkább bátorítottak volna, nemde, de hogy semmit nem tettek, nem figyelmeztettek a veszélyre, az bizonyos.
    Amúgy egyetértek, és korábban is kifejtettem, a mérhetetlen eladósítás (országosan és a magánszemélyeket illetően is) az ország és lakossága adósrabszolgaságba döntését szolgálta. Ehhez képest a felelősök szabadon fickándoznak, ami joggal vethet fel bizonyos kételyeket, de jogosan persze a jobbik oldalán. (Balosok ilyenirányú kételyei abból a tényből kifolyólag, hogy az eladósodás alapvetően a baloldali-liberális kormányok alatt történt, értelmezhetetlen.)”
  • 17. utazó81 2011. május 14. 18:16
    „De ha 3 milla hitelt vettél fel 9et fizetsz vissza.Ez az uzsora.”
  • 16. deszkás 2011. május 14. 17:59
    „EBGONDOLAT! Mi az ami nem érthető? Városban a 6 millás panelért 3 millát számolnak és ez az érték,tehát ha van egy ilyen paneled és (3milla tartozásod) akkor ugrott a tulajdonod. És albérlőként esetleg maradhatsz ha tulajdonos viszont kinézte egy cimbinek vagy a kurvájának akkor költözhetsz a hid alá.Mondom a hid alá.”
  • 15. Ebgondolat 2011. május 14. 16:53
    „1. igazságkereső 2011.05.14. 11:16
    Az elmúlt egy évben mikor kaptál kielégítő tájékoztatást?”
  • 14. Ebgondolat 2011. május 14. 16:48
    „"a megállapodás azt tartalmazza, hogy a Nemzeti Eszközkezelő forgalmi értéken vásárolná meg az ingatlanokat. Pontosabban Budapesten a forgalmi érték 55 százalékáért, városokban 50, községekben pedig 35 százalékáért. "
    Na, akkor most mennyiért?????? A forgalmi értékért vagy csak annak 50, 30%-áért? Idiotizmus a köbön!!”
  • 13. igazságkereső 2011. május 14. 16:04
    „A Magyar Hírlap 2010.november 26a-ai számában Dr.Boros Imre közgazdász világosan megírta, hogy a svájci frank hitelesek hitelei hírből sem látták az alpesi valutát! Akkor most mit is akarnak 190.-ft-os árfolyamon rögzíteni és milyen különbséget akarnak külön számlán vezetni, amit később ugye behajtanak majd az adóson?Egyáltalán miért nem reagált még senki arra, amit Dr.Boros Imre közgazdász írt a hivatkozott napilapban?! Egyáltalán mi folyik itt ebben az országban, 2004-2010 között kilopták majd az egész országot és most 4,5 millió emberrel akarják azt visszafizettetni,miközben a televízió híradójában arról lehet értesülni, hogy a Kóka ( tudják, a volt gazdasági miniszter Gyurcsány Ferenc stábjában!!) féle cég milliárdos támogatásokat vett fel! Akkor még a többiről nem is beszéltünk, de van egy fontos kérdés: mi a helyzet a Dr.Balsai István féle vizsgálat eredményével,miért is nem szedik vissza a milliárdokat azoktól, akik elsíbolták és off-shore cégekbe menekítették ki?!! Miért is a nyugdíjtémákat kell lekopaszítani,miközben kis hercegség is lehetne országunk,ha a kormányzati tényezők az eltüntetett milliárdokat szedné vissza! ( Hunvald repülőgépe,Gál György több milliós csalása,Kóka helikoptere és még lehetne sorolni,hogy honnan is lehetne visszaszerezni jelentős összegeket,melyet az államkasszából "csippentettek"ki!! Ugye nem lenne ez oly bonyolult a jelenleg kormányzó pártnak,ha maga is akarná?!”
  • 12. lacla 2011. május 14. 15:54
    „Ha európai munkabérek lennének, minden külföldi cég kivonulna, pont azért vannak itt mert olcsó a munkaerővel tudnak tervezni Mo.-on. Úgy még ennyi munkahely sem lenne, sajnos...”
  • 11. czandy 2011. május 14. 15:40
    „Én is hasonló cipőben vagyok. Négy szakmával, 30 évesen, (férjnél vagyok, de nincs gyerek- ez a legnagyobb problémája a legtöbb munkáltatónak),protekció nélkül, esélytelen vagyok! 3 hónap AKTÍV álláskeresés után sincs semmi biztató. Azt hiszem munkahelyteremtés kellene, nem ilyenfajta "segítség"!”
  • 10. Utazo 2011. május 14. 15:31
    „Es ami meg elkepeszto, hogy aki nem tudja vallalni a 190 ft-os arfolyamot, az mehet a hid ala? Kisemmizik? Vagy fizethet valami lakbert, amit nem tudni ki fog megallapitani, es kinek kell fizetni? Es foleg: MIBOL?!
    Munka kell az embereknek, FIZETES, nem pedig ehber!
    Erre kene mentocsomagot letrehozni! Aztan mar senkinek nem fajna a feje, hogy mibol fizesse a hitelet!
    Erre kell torveny 2015-ig, hogy garantaljak az embereknek a munkahelyet, min. havi netto 250 ezer Ft izetest havonta! Abbol meg lehet elni! Az egy csaladnal havi fel milla, es akkor mar nem kene segelyen gondolkodnia a kormanynak. Es mindenki boldog, LENNE!
    De ez csak ALOM! Sajnos!”
  • 9. Utazo 2011. május 14. 15:14
    „Ez am a mentocsomag!
    Ajanlat az embereknek, akik igy is azon gondolkoznak, hogy egyenek-e vagy sem, hogy ki kene fizetni a szamlakat, a gyereknek venni kene cipot, stb es akik a hiteluket nem tudjak fizetni, mert vagy nincs munkajuk, a segely meg nulla,foleg, miutan 3 honapra csokkentik azt is, hogy ELJEK TUL ezt az egeszet!Bar fizetesbol ma Magyarorszagon muveszet megelni ugy, hogy minden ki legyen fizetve, es ne stresszben eljen a magyar. A magyar allam most egy NAGYON JO ajanlattal all elo! Ez nagy otlet attol, aki miniszteri fizetessel a zsebeben, iroasztal mogott ul, es kigondolja azt, hogy a fizeteskeptelenne valt magyar, aki par eve meg 135-140 Ft-on vett fel hitelt, mert szeretett volna sajat lakast, hazat maganak, volt munkahelye, tudta fizetni a hitelet, most 190 Ft-os arfolyamon fizetheti a hitelet es minden rendben lesz! Es mindenki orulni fog! De arra senki sem gondol a T. Hazban, hogy MIBOL?! Munkahelyet is ajanlanak a "fantasztikus mentocsomagjuk "melle? Mondjuk, hogy legyen mobol fizetni a hitelt! Ez NEM NORMALIS GONDOLKODASRA VALL A KORMANY RESZEROL!!! Itt csaladokrol van szo1
    Bar itt csak addig szamit az ember, mig a savazatat leadja a valasztaskor, utana mehet a francba a bajaval csaladostul! Addig leigerik a csillagot az egrol aztan meg szarnak az ember fejere.
    Mindegyik part, kivetel nelkul, mindegy melyik oldalon all!”
  • 8. gumikacsa111 2011. május 14. 14:24
    „Nekem sincs most munkahelyem, úgyhogy első kézből élem meg az eseményeket.”
27 hozzászólás
12
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Marketingtréning - termelőknek

Szeged - A Magyarország–Szerbia IPA határon átnyúló együttműködési programban, Szeged és… Tovább olvasom