Délmagyar logó

2017. 11. 21. kedd - Olivér 1°C | 8°C Még több cikk.

180-nal száguldott egy Mercedes a 47-esen

Hódmezővásárhely - 180-nal száguldott Hódmezővásárhely határában egy Mercedes a 47-es számú főúton. 130 ezer forint bírságra számíthat.
A Hódmezővásárhelyi Rendőrkapitányság járőrei vették fel traffipax-ukkal a héten, amint egy Mercedes típusú személygépkocsi a megengedett 90 helyett 180-nal száguldott Hódmezővásárhely közelében a 47-es számú főúton. A jármű üzembentartója 130 ezer forint közigazgatási bírságra számíthat - közölte a rendőrség.

Fotó: Rendőrség
Fotó: Rendőrség

Olvasóink írták

67 hozzászólás
  • 67. Tyt 2011. január 30. 21:25
    „A 100-hoz képest arányaiban tényleg sok a 200. Az viszont nagyon nem mindegy milyen járműben ülsz :)”
  • 66. almaszósz 2011. január 30. 20:57
    „Pénzbüntetés? Kifizeti és holnap ugyanennyivel megy. Látszik hogy az államnak csak a pénz kell, abból is jó sok!
    Az ilyen gyorshajtókat figyelmeztetném először, de másodjára már évekre bevonnám a jogosítványukat.
    Aki nem tartja be a szabályokat az -véleményem szerint- nem is való a vezetőülésbe.
    Oké hogy magát sodorja veszélybe, de közben nem csak magát hanem a közlekedés többi részvevőjét is. És mint tudjuk a statisztikákból is, a halálos kimenetelű balesetek 70%-ban a vétlen hal meg.
    Oké hogy 90 helyett 100-al megy, de a 160-200 az rengeteg!”
  • 65. tol 2011. január 29. 20:27
    „vitatkozunk, ez még nem lenne gond, csakhogy olyanról, amin a világ más részén felvonnák a szemöldöküket az emberek.
    Tehát: a közutak arra valók, hogy A-ból B-be a nép eljusson biztonságosan és balesetmentesen. Ez az elv. A gyakorlatban viszont ember időnként szeretne gyorsan menni, mert részben siet, részben pedig ha már van egy erős és biztonságos kocsija, akkor miért ne? És itt a bökkenő: a magyar viszonyok legálisan nem teszik lehetővé a gyorsabb hajtást - 180 km/óra nem egy nagy durranás, a tempomatot arra szoktam beállítani, oszt hadd szóljon - valamint a gyorshajtók rendszabályozása teljesen erélytelen, ezért aztán a tömeg morgolódik, ami nem szül jó vért. A balesetek oka pediglen főleg a fáradságból és a piából adódó figyelmetlenség.”
  • 64. h375317 2011. január 29. 15:29
    „62. Tyt 2011.01.29. 15:17
    A sztereotípiák kialakulásának is megvan a maga evolóciója: nevezetesen, maradjunk ennél a példánál.
    Szép, nagy, BMWt, Mercit, Audit akármit, a gazdájával,aki rendszerint nem ismeri a KRESZT, vagy ha véletlen mégis, akkor meg szarik rá. Tehát ha meglátok egy szép, nagy, BMWt, Mercit, Audit akármit a gazdájával, már tudom, hogy a minimális bizalmi elv-re sem támaszkodhatom. Nem véletlenül alakulnak ki sztereotípiák...
    És hogy 4sávos úton mire számíthat az ember? Őzre, nyúlra, rókára, elmebeteg szemben fénysebességgel közlekedőre, aki átszakítja a szalagkorlátot, durrdefektre, télen jeges útra, esőben vízátfolyásra, vezetés közben rosszullétre...”
  • 63. Tyt 2011. január 29. 15:19
    „A Kuszkuszos hozzászólás után pedig oda kellett volna írnom: akinek nem inge, ne vegye magára! köszönöm!”
  • 62. Tyt 2011. január 29. 15:17
    „61,
    Nem mondtam, idéztem.
    Nem vagyok se száguldozó, vitatkozni pláne nem akarok ilyenen. Van, hogy gyerekkel hátul mászkálok kocsival, átérzem a balesetek súlyát, pont eleget láttam..
    A versenypályán való gyakorlást, illetve a kizárólag ott száguldozást maximálisan támogatom.
    Te nem lenni sztereotip? :)”
  • 61. bohóc 2011. január 29. 14:06
    „Kedves Tyt.Ha majd gyermeked hátul csücsül a kocsidban és hátulról véletlenül beléd csattan akkor is ezt mond.Semmi köze ehez az irigységhez.Én is vehetnék ilyen autot.De számomra nem az auto a legfontosabb.Ki mire költi.Egyébként ecseteltem ,hogy sajnos a mai világban főleg a mi hazánkban ott van az igazság ahol a pénz.Erre tudnánk néhány példát mondani.Egyébként veletek nem lehet erről normálisan vitatkozni.Ide az kellene ,hogy lássatok néhány balesetet és elgondolkozhat rajta az ember mit is csinál a felelőtlenség.Ha váratlanul elébed fordul egy Scania gondolom akkor a kamionos akkor gyökér ugye?Nem az az a jo sofffőr ki 200km/h -val száguld,hanem aki meg is tud állni.Vannak erre a száguldozásra megfelelő helyek"lásd:Mogyoród"csak hasonszörüektől versenyközben kikapnátok.Ott lehet száguldozni felelőtlenül és büntetlenül.Majd benő a fejed lágya csak ki kell várni.Felőlem mehet ferrarival is engem nem érdekel,nem irigykedek rájuk egyáltalán.”
  • 60. Tyt 2011. január 29. 13:19
    „Hadd szúrjam be Kuszkusz hozzászólását, hátha elgondolkodnak rajta páran.

    "Teljesen mindegy, hogy BMW vagy Merci, ha már jobb van neki mint neked akkor halál rá, meg jogsi elvétel?? Ha elbénázod 50-el is tudsz balesetet okozni, nehogy már vagyoni helyzet alapján határozzák meg a büntetést. Annyi baleset történik különböző ok miatt, amiről nem is hallunk, érdekes az ilyen eseteket mindig nagy dobra verik, mert tudják mit vált ki az emberekből, az irigyek országában :)"”
  • 59. Tyt 2011. január 29. 13:17
    „58, értem mit akarsz mondani. Ahol az a baleset történt, egy különösen veszélyes hely a szeged-vhely vonalon. Ott ésszel kell menni, valóban.

    57,
    "Kicsit bővebben: ahol 90-el lehet menni, ott nem számít a nép a 180-ra"
    Jogos amit mondasz, csak nem jelen esetben. Mit keresne ott a nép? Ha a belső sávban rongyol 180al, elvileg senkinek nem keresztezi útját. Az útra rákanyarodók a külső sávba sorolnak, a jobbra tartás miatt a többi ugye szintén a külső sávban megy. Puhatestű mit keres a 4 sávoson, egyéb?
    Szerinted melyik a veszélyesebb?
    - 1 autó, aminek megfelelő a műszaki állapota, fel van szerelve mindenféle kütyüvel, és 180al rongyol a belső sávban (jó esetben senkit nem zavarva) - általában megfelelő sofőrrel
    - vagy a belső sávban másokat feltartó, szabálytalan előzésre késztető 60km/h-s "csakazértsemengedekelsenkit" úrvezető
    - esetleg a nyakig sáros traktorok, munkagépek, stb, amelyek 20cm vastagon hordják fel a sarat az útra?
    - és még sorolhatnám :) Nekem a mercis a legkevésbé veszélyes..

    Az út haladásra való. Attól hogy 90-el lehet menni, megértem ha más gyorsabban akar ennél haladni. Megyek 90-el a külsőben (whehe :), és baromira nem érdekel ki mennyivel megy el mellettem! Lehet rá ezer oka, hogy miért száguldozik, amíg engem nem veszélyeztet nem fogom szidni! Önkéntes rendőr sem vagyok, hogy a halálát kívánjam, meg hogy elvegyék a jogsiját, stb. Lehet egymás mellett is élni békességben!

    Végső soron a büntetés a rendőrség dolga, és szerintem az ügyet hagyjuk rájuk :)

    Utolsó szó jogán ajánlom mindenkinek, ha lát egy nagyobb, komolyabb autót a tükörben, akkor engedje el. Ő nyugodtan száguldjon, a többiek meg minek idegeskedjenek?”
  • 58. lisa01 2011. január 29. 11:47
    „Ne haragudj Tyt, gondolom az emlékezetes busztragédia is azért történt, hogy az autós/nyugodjék békében/bizonnyára maximálisan betartotta a közlekedési szabályokat.”
  • 57. tol 2011. január 29. 11:26
    „olyan egyszerű pedig: lehet - nem lehet - lehet - nem lehet.
    Kicsit bővebben: ahol 90-nel lehet menni, ott nem számít a nép a 180-ra. Ha számítana, akkor söpörne szélre olyan gyorsan, ahogy tud, ill. folyton sasolna hátra - ahogy azt köll. Így azonban a gyorshajtó rendkívüli veszélyhelyzetet teremt; lényegesen szigorúbb büntetést érdemelne, mint ez a rongyos pár ezer forint. A megoldás is "egyszerű", megfelelő mennyiségű autópályán sebességkorlátozás nélkül lehessen menni, a többi úton viszont a gyorshajtókat úgy megbüntetni, hogy ne legyen még a tehetősebbnek se kedve randalírozni. Van ilyen ország és egész jól működik a rendszer...”
  • 56. Tyt 2011. január 29. 09:48
    „Valaki árulja már el, hogy ki a rákot zavar egy 4sávos, szalagkorláttal leválasztott (néhol közel autópálya minőségű úton) egy száguldozó?? Ennyire unatkoztok? Nyomja neki, ha tudja fizetni a bírságot...”
  • 55. Lixus_kzs 2011. január 29. 09:07
    „Nem volt benne blokkoló? Nyomor.”
  • 54. dzsovanni 2011. január 29. 03:22
    „Bárki bármit mond, én érzek némi javulást a közlekedésben a zéró tolerancia óta, mintha kicsit kevesebb agyatlan lenne. Az ilyen hülyéket meg a pénz úgysem hatja meg, egy bizonyos túllépési határnál életellenes bűncselekménynek kéne minősíteni, és elkobozni a verdát, 2-3 ilyen után meg kapjon letöltendő szabadságvesztést a delikvens.
    Az átlag népek igazságérzetének jót tenne, ha a mérési helyekből mindenki látná, hogy nem szivatásra megy ki a dolog, és mondjuk kéne egy gyorshajtási ombucman, aki segítene behajtani a közútkezelőn a kinnfelejtett 40-es tábláknál esett fotók ellenértékét.
    Egyébként a pillanatnyi sebességet mérő trafi helyett, vagy mellett igazságosabb lenne az országot behálózó telepített mérők rendszere, mert akkor azt sem kéne vitatni, hogy szabad-e a notórius gyorshajtóknak lokátorállomást maguk előtt tolva befolyásolni a méréseket, elég lenne az átlagsebességek alapján ontani a csekket, hogy mondjuk:
    volt egy M0-Kecskemét 18perc, meg egy Kecskemét-Szeged 25perc... az annyi mint....”
  • 53. Wacky 2011. január 28. 23:41
    „"51. hozzászólás EAM 2011.01.28. 22:29"

    Ha így lenne akkor munkatáborba nem tudna mit végezni... se látása se hallása...

    de értem a célzást:)”
  • 52. EAM 2011. január 28. 23:40
    „Egy nemzetközi statisztikaban olvastam:

    A vilag legbiztonsagosabb közlekedesi eszköze, a repülögep!!
    Az utasok 100 millioi szamahoz viszonyitva, repülögepszerencsetlensegben
    kevesen halnak meg.

    A vilag legveszelyesebb közlekedesi eszköze,
    Egyiptomban, a Niluson csonakazni!
    10 turistabol 3-at megesznek a vizilovak!”
  • 51. medvejanos 2011. január 28. 23:05
    „Nem értem a szabályt!
    90 helyett 180 -> azaz a duplája :D és 130 ezer forintos bírság. Egyenes arányosságban számolva nagyjából 295km/h-nál jár a maximális büntetés vagy egyáltalán ki az aki azt megkaphatja?

    Ettől függetlenül én úgy tartom, hogy nem a gyors hajtás csupán a felelőtlen autóvezetés és az ezzel járó gyors hajtás okozza a legtöbb balesetet és halál esetet az utakon.”
  • 50. deszkás 2011. január 28. 21:56
    „És meg is lesz a tulaj? Az kizárt. Ezekről a hiradások SOSEM fognak szólni.Egy Suzuki pl az más. Ekkora hülyitéseket is csak nálunk lehet megtenni.”
  • 49. tol 2011. január 28. 21:08
    „furcsa a magyar érzékszerveknek - a világ civilizált részén a 60 km-es sebességkorlátozó tábla után 60 (!!!!) km-órával közlekednek a Mercisek, a Porschésok meg a többiek. Hogy miért is? Fogalmam sincs!”
  • 48. Zsoltee0716 2011. január 28. 20:02
    „Ezek amúgy be vannak fizetve? Alapból egy házkutatást is véghez kellene vinni!”
67 hozzászólás

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Május végéig kijavítják a 47-est

Az esőzés, a havazás utáni olvadás több helyen okozott károkat a 47-es legújabb négysávos, Kishomok és Kopáncs közötti szakaszán. Tovább olvasom