Délmagyar logó

2017. 09. 23. szombat - Tekla 11°C | 19°C Még több cikk.

A Démász Rt. irodát zár

Már csak két hétig lehet személyesen elintézni a különféle áramszolgáltatási ügyeket a Démász Rt. vásárhelyi irodáján. Október elsejétől ugyanis bezárják az Ady Endre úti ügyfélszolgálatot. Ennek az az oka, hogy egyre kevesebben keresték fel az irodát, a fogyasztók nagy része már telefonon vagy interneten intézi ügyeit.
Most még nyitva van, de jövő szombattól végleg bezár az Ady Endre úti iroda. Fotó: Tésik Attila
A mórahalmi és a kisteleki ügyfélszolgálati iroda után a vásárhelyit is bezárja október elsejétől a Démász Rt. Az Ady Endre úti irodát egyre kevesebb ügyfél keresi fel. Már régóta csak heti két napon, keddenként és csütörtökönként tartanak nyitva.

– A tapasztalatok szerint egyre több ügyfél részesíti előnyben az iroda felkeresése helyett a telefonos vagy az internetes ügyintézést – olvasható abban a nyilatkozatban, melyet a Démász Rt. kommunikációs osztálya juttatott el szerkesztőségünkbe.

Ebben az is szerepel, hogy míg a szegedi ügyfélszolgálatot hetente átlagosan kétezer fogyasztó keresi fel, addig Vásárhelyen a forgalom nem éri el a háromszáz főt. Ezzel párhuzamosan az úgynevezett D vonal hívása az elmúlt három esztendőben heti 9250-ről 13 ezer 750-re emelkedett.

A bezárás mellett szól az is – a nyilatkozat szerint – , hogy egy, a Magyar Energia Hivatal által végzett felmérés alapján az ügyfelek elégedettebbek, ha nem kell sorban állniuk, hanem azonnal orvosolják panaszaikat. Ráadásul az irodával ellentétben a telefonos és az internetes ügyfélszolgálat a nap huszonnégy órájában a fogyasztók rendelkezésére áll.

A kommunikációs osztály több telefonszámot is javasol az ügyfeleknek. A mérőállás bejelentését az ingyenesen hívható 06-80/82-81-80-on tehetik meg. A helyi tarifás 06-40/822-000-t akkor érdemes tárcsázni, ha valami hibát észlelünk, a D vonalat (06-40/822-282) bármilyen más ügyben. Interneten pedig a www.demasz.hu honlapon keresztül lehet érdeklődni.

Aki viszont továbbra is személyesen szeretné intézni az áramszolgáltatással kapcsolatos ügyeit, annak a szegedi vagy a szentesi irodát kell felkeresnie. A vásárhelyi műszaki részleg továbbra is működik, a közműegyeztetéseket itt kell megtenni. A Démásznál nem lesz leépítés, az ügyfélszolgálati munkakörben dolgozók eddig is elláttak más feladatokat.

– Internetem nincs, meg nem is értek hozzá, így majd telefonon hívom a Démászt, ha kell. Eleinte furcsa lesz, hogy nem személyesen mondom el a panaszom, de ezt is meg lehet szokni – válaszolta arra a kérdésünkre, mit szól az iroda megszüntetéséhez az egyik ügyfél, Mihály Sándorné.

Az idős asszonyhoz hasonlóan Mártonfalvy Ferenc is kissé idegenkedik a modern technikától. A férfi szerint igaz, hogy majd nem kell sorban állni az ablak előtt, de számára a telefonos ügyintézés túl személytelen. Azt szereti, ha közben látja is azt, akihez beszél.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Értetlenül áll a város Hancúr halála előtt

Megrázta a mindszentieket Szabó Ferenc tragikus halála – a helybeliek által Hancúrként ismert… Tovább olvasom