Délmagyar logó

2018. 05. 22. kedd - Júlia, Rita 16°C | 25°C Még több cikk.

MyVip: sikertörténet Hódmezővásárhelyen

Hódmezővásárhely - A hazai internetforgalom harmadát generálja weblapjaival a 2000-ben a vásárhelyi Holman testvérek által alapított Generál Média Kft. A cég nevéhez fűződik a hatodik leglátogatottabb hazai portál.
Vásárhelyi internetes cég, a Generál Média Kft. nevéhez fűződik az iwiw után a második leglátogatottabb internetes közösségi oldal, a myVip.com. Ráadásul a hazai internetforgalom harmadát is ők generálják. Ezt bizonyítják az adatok is, amelyek szerint 24 óra alatt összesen 246 millió alkalommal töltöttek le magyar honlapot, és ebből 76 millió kattintás a Generál Média valamelyik weblapján (összesen 16-ot készítenek) történt.

Nem véletlen, hiszen olyan népszerű oldalak tartoznak hozzájuk, mint például a jojatek.hu, a chat.hu vagy az ingatlanok.hu. A Holman testvérek, a 31 éves János és a 29 éves Endre által 2000 decemberében alapított vállalkozás további honlapjai is szép számban vonzzák az internet használóit. A Medián Webaudit – amely naprakészen regisztrálja a magyar honlapok látogatottságát – naponta frissülő listája szerint a hatodik leglátogatottabb magyar weblap a myVip.com.

A Bajcsy-Zsilinszky utcai irodában készülnek a cég honlapjai, köztük a legsikeresebb, a MYVIP. Fotó: Tésik Attila
A Bajcsy-Zsilinszky utcai irodában készülnek a cég honlapjai, köztük a legsikeresebb, a MYVIP. Fotó: Tésik Attila

– Valóban ez a legsikeresebb weboldalunk, hiszen a 2,2 millió regisztrált felhasználót nyilvántartó myVipet csak egyetlen hasonló profilú, közösségi portál előzi meg, az iwiw – mondta lapunknak Holman János. A két oldal közti különbségekről szólva elmondta: míg az iwiwen korlátozzák a felhasználók lehetőségeit (meghívók rendszere, video- és képfeltöltés mérete), addig náluk nincsenek ilyen határok.

A Generál Média Kft. ügyvezetője hozzátette: honlapjaikat is folyamatosan fejlesztik, így az idén március 8-án indították útjára az elsősorban 25 év feletti nőknek szóló közösségi oldalt, a donna.hu-t, majd annak sikerét követően egy hónappal később a 25 alattiakat megcélzó donnalightot. Nem sokkal később jelentkeztek újabb tematikus közösségi oldalukkal, az MSN-felhasználókat tömörítő MSNclub.com-mal, majd május elején az olimpia.hu-val. A cég legelső weblapja, a mellesleg.hu pedig ősszel jelentkezik új külsővel. Ezt az oldalt alapítása óta háromszor alakították át teljesen, az alapötlet pedig az volt, hogy olyan általános website-ot hozzanak létre, amely minél több internetező igényét kielégíti. Ehhez pedig saját kíváncsiságuk szolgáltatta az alapot.

Teljesített feltételek

A Generál Média Kft. akkor hívta fel magára a figyelmet, amikor tavaly megkapta a vásárhelyi önkormányzattól a Vöröskereszt utcai, üresen álló iskolát, ezért cserébe a város öt év alatt 600 millió forintnyi bannert, azaz internetes reklámcsíkot kap. A barterszerződésben, amely 40 millió 200 ezer forintos üzletet takar, a cég cserébe azt is vállalta, hogy az iskolaépületet irodaházzá alakítja át, és duplájára emeli dolgozói létszámát. A cégcsoportnál – ahol egy évvel ezelőtt 22 alkalmazottat foglalkoztattak – ma már valamivel több mint hatvanan dolgoznak, és az iskolát átalakítják.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Útlezárások az ünnep miatt Vásárhelyen

Hódmezővásárhely - Az államalapítás ünnepe miatt a napokban több útlezárás és forgalomkorlátozás lép… Tovább olvasom