Délmagyar logó

2017. 08. 23. szerda - Bence 15°C | 25°C Még több cikk.

Pálinkát is hörpintettek a sátorverés előtt

Hódmezővásárhely - A késő esti fürdőzést és a medenceválasztékot is irigyli a vásárhelyiektől Gólya Gabriella és Balog Csaba. A hatvani házaspárral a kempingben találkoztunk, ahol először töltöttek 4 napot. A népes Csiszárik família viszont már visszatérő vendége a fürdőnek. Az idén 25-en nyaralnak Vásárhelyen.
Egy kupica pálinka nélkül nincs sátorverés a kakucsi Csiszárik családnál. A népes família nyaranta már visszatérő vendége a vásárhelyi strand kempingjének. Nem kapkodnak el semmit, pihenni jöttek – mondja Csiszárik Imréné, aki gyerekeivel, unokáival, valamint három lánytestvérének szintén több generációs családjával táborozik Vásárhelyen. Bajban is voltak, amikor arra kértük: számolják össze, hányan érkeztek nyaralni. Percekig sorolták a rokonságot, míg kiderült: tegnap 11-en ültek a méretes ebédlőasztalnál, de ma már 25-en lesznek.

– Míg a gyerekek strandolnak, mi ebédet főzünk. Szinte mindent otthonról hoztunk – magyarázta az 54 éves asszony. Elárulta: hiába kínálnak palacsintát, lángost a strandon, ők inkább megsütik. 30–40 lángos, 100 palacsinta a családi adag. Ebből a kemping lengyel, német vendégeinek is jut kóstoló. Tegnap két csirkét sütöttek, de főznek pacalt is bográcsban.

A népes Csiszárik família már visszatérő vendége a fürdőnek. Az idén 25-en nyaralnak Vásárhelyen. Fotó: Tésik Attila

– Nálunk nincs szabály, mindenki azt csinál, amit akar, de a legjobban fürödni szeretünk – mondja Erzsébet. – Én meg órákig alszom, majd sörözök – teszi hozzá az asszony 27 éves fia, Imre. Neki nem ciki, hogy a családjával nyaraljon. Erzsébet elárulja: családonként 60 ezer forintra jön ki a vásárhelyi kempingezés. Megtudtuk: a rokonság legfiatalabb tagját, a két hónapos Annát sem hagyták otthon. – Csak úgy érezzük jól magunkat, ha együtt vagyunk – jegyezte meg Erzsébet.

– Irigyeljük a vásárhelyi strandot. Még este fél 10-kor is fürödtünk – közölte Gólya Gabriella a kempingben. A pedagógus házaspár Hatvanból érkezett, csomagoltak, véget ért számukra a négynapos továbbképzés és vakáció. Gabriella férje, Balog Csaba úszóoktató, egy képzésen vett részt a strandon, így a pár összekötötte a kellemest a hasznossal. Kiderült: még soha nem jártak Vásárhelyen. Nagyon tetszett nekik a város. A 4 napos pihenés mindennel együtt 70 ezer forintjukba került. – A faház négyszemélyes, így legközelebb akár a három gyerekkel is eljöhetünk. Ők is élveznék, hogy a kempingtől egy kis sétányira már bele is csobbanhatnak a medencébe, akár késő este is.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Megtalálták a gyermekorvos utódját

Mindnszent - Csibi Éva gyermekháziorvos 2 éve próbálja eladni a praxisát Mindszenten. Most sikerült,… Tovább olvasom