Délmagyar logó

2017. 03. 28. kedd - Gedeon, Johanna 2°C | 18°C Még több cikk.

Sínekre hajtott autóval ütközött a vonat

Vasárnap kora délelőtt Mindszent határában, a temetővel szemközti vasúti átjáróban a sínekre hajtott személygépkocsi eleje ütközött az ott közlekedő személyvonattal.
A baleset során sem a személyautóban, sem a vonaton utazók közül nem sérült meg senki, a kiérkező hódmezővásárhelyi egység a személygépkocsit áramtalanította.

Sínekre hajtott autóval ütközött a vonat - GALÉRIA

Olvasóink írták

25 hozzászólás
12
  • 25. Minibusz 2013. június 19. 18:08
    „24. Büfékocsi 2013.06.18. 13:35
    Ezt már nem akartam mondani, mert ugye az már moderálható.
    Bár aki látta a járművet, az tudja kik szokták azt hajtani.
    XD”
  • 24. Büfékocsi 2013. június 18. 13:35
    „Egy elég lényeges dolog kimaradt a cikkből. A következő történt ugyanis, az éppen arrafelé bóklászó vonatnak nekiment a Merkédesz. Majd amikor a gépkocsiban tartózkodók mindezt "észlelték" hárman elmenekültek a helyszínről. Az autóban egy magyar, és három halmozottan százlábú helyzetű "fiatalember" utazott, az utóbbiak elmenekültek a felelősségre vonás, és az egyéb kellemetlenségek elkerülése érdekében. ....egyébként pedig rend, béke, biztonság és nyugalom van errefelé (is)!”
  • 23. Minibusz 2013. június 17. 12:17
    „22. pachakuti 2013.06.17. 11:36
    Elolvastam a szabályt.
    Nekem nincs jogsim, így ezt nem kell tudnom. :P
    Viszont!
    Az, aki még járt ebben az átjáróban, hozhatja nekem az ENSZ határozatot is, és hivatkozhat rá, de akkor se tudja a vezető maradéktalanul teljesíteni a szabályokat.
    Egyébként meg nem érdekel!
    Annyiból érdekelt csak, hogy vasárnap emiatt kimaradt a vonatom, és mentesítő sem volt, pedig a jegyet elővételben megvettük.
    Ennyi.
    Tőlem lemingek módjára mehetnek elé az autósok, nem érdekel.
    Viszont nekem vannak konstruktív javaslataim, mert attól függetlenül, hogy mit mond a szabály, azt meg lehet szegni, és meg is szegik.
    Az Alkotmányban is benne van az emberi élethez való jog, és mégis ölnek embert, szóval ennyit a törvényekről.
    De még egyszer mondom, aki még nem látta ezt az átkelőt, az először inkább nézze meg!
    És ismét mondom, sem egyik, sem másik vezetőt nem védem és nem akarom mentegetni sem!”
  • 22. pachakuti 2013. június 17. 11:36
    „Közlekedés vasúti átjáróban: (1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelet a közúti közlekedés szabályairól) 39.§. 1 - 7)

    Talán először el kellene olvasni (ha már megtanulni nehéz egyeseknek) mielőtt neki fognának siránkozni emelkedőről, gazos átjáróról, rövid beláthatóságról, fénysorompó hiányáról és más fölösleges felelősségáthárításra való értelmetlenségeket!”
  • 21. Moon 2013. június 17. 08:14
    „Megint egy istenbarma.”
  • 20. balihoho 2013. június 17. 07:09
    „18 Minibusz / Bizony én is szívesebben járnék a tágasabb és kényelmesebb vonattal, mint a szűk, és kevés kivételtől eltekintve, zsúfolt busszal. Csak hát apáink el cseszték annak idején a vasút állomások helyeit, amelyek mindig a városok falvak széleire kerültek, viszont a buszok bent állnak meg a városok, falvak központjaiban, és pusztán emiatt, no meg sűrűbb közlekedésükkel verték le az utazókat a vonatokról. Például, biztosan sokat jelentene, ha a felvetett ötlet megvalósulna, ott Mindszenten, és például a szomszédos Mártélyon, Mártély községház, megállója is lenne a vasútnak”
  • 19. Falcao 2013. június 17. 06:50
    „Pár éve ígérgettek oda fénysorompót de persze nem lett belőle semmi. nem csodálkoznék, ha a legközelebbi választási kampány egyik fogása lenne a fénysorompó. Ja, igen és postát is ígértek a telepre. Lassan már iskola sem lesz.”
  • 18. Minibusz 2013. június 17. 06:31
    „Vicces, de lenne egy olcsóbb, ugyanakkor sokkal hatékonyabb és jobb megoldás.
    A "Telepieknek" úgyis nagyon messze van a vasútállomás, így ott, az átjáró után, létre kellene hozni egy megállóhelyet a vonatoknak. A tehervonatoktól nem védené meg az autóst, de az úgyse sűrűn jár, mondjuk a személyvonat se, de most az mellékes, így ha lenne ott egy megállóhely, úgy mint pl Kórógynál, akkor egyik irányból a vonat már állna, ergo láthatná mindenki a szerelvényt, a másik irányból érkezve meg már lassítana de rendesen.
    Az már a "mellékhatása" lenne, hogy az ott lakók is közelebb lennének a vasúthoz. Mármint utazás szempontjából.
    Én mondjuk ezt támogatnám, mert akkor sűrűbben utaznék vonattal, mint pl busszal.”
  • 17. ráérő 2013. június 16. 23:20
    „A vonaton és a személygk-ban sem sérült meg senki....
    Mentőket aki kihivta jol felmérte a helyzetet...
    Ennyit ér az elsősegély vizsga.”
  • 16. szabójóska 2013. június 16. 21:35
    „Ez már művészet: Egy rövid mondatba ennyi semmi információt beépíteni.”
  • 15. Zénó 2013. június 16. 21:08
    „Biztos elaludt a lovas, aki a vonat előtt haladva figyelmeztette a polgárokat, hogy jön az acélparipa.”
  • 14. 48as 2013. június 16. 20:15
    „Úgy itt, mint az ország számtalan vasuti átjárójánál lenne még mit tenni, de addig lesz még sok halott. A MÁV emeli a szolgáltatások díját, így van remény. A mentôszolgálat nagyon gyorsan helyszinen volt, GRATULA.”
  • 13. X_Y 2013. június 16. 20:13
    „12. Minibusz 2013.06.16. 19:45
    "Értem én, hogy így szabály, meg úgy szabály, de ha valaki egy emelkedőre hajt fel rögtön egy kanyar után úgy, hogy a sínekre csak akkor lát rá, ha már a kocsi orra ott van"

    Azért az nem egy alpesi hágó. Ha valaki ott nem tud úgy megállni hogy ne csússzon be a sínre, akkor:
    - vagy nem kéne hogy jogosítványa legyen
    - vagy az autójának nem kéne érvényes(?) műszakijának lennie.

    Az is tapasztalat hogy sokaknak egy mélygarázsból kihajtás maga a mission impossible...”
  • 12. Minibusz 2013. június 16. 19:45
    „Értem én, hogy így szabály, meg úgy szabály, de ha valaki egy emelkedőre hajt fel rögtön egy kanyar után úgy, hogy a sínekre csak akkor lát rá, ha már a kocsi orra ott van, 50 m-t meg a vonat kb 3 mp alatt tesz meg, és a vonatvezető sem sokat lát ott az útnak azon részéből, szóval óhatatlanul is megvan az "esemény".
    Én nem mentegetem sem egyik sem másik vezetőt, csak bosszantott, hogy az elővételben megvett vonatjeggyel nem tudtunk elmenni, és ezért kocsival kellett Szentesig menni úgy, hogy a baleset bő 1 órával azelőtt volt, hogy indultunk volna onnan. Engem csak ennyiből és ezért zavart ez.
    Az, hogy ki hogyan töri össze magát, az más kérdés, de 1-2 éve már volt ott egy tragédia, annak a keresztje még mindig ott van a sínek mellett.
    Gondolom még egy pár embernek meg kell halnia ott, amíg az illetékesek is azt teszik, amit a józan ész diktálna, és nem a pénzre hivatkozna mindenki. Mert az az idióta pénz nem tud védekezni, azt a legkönnyebb bírálni illetve hibáztatni.”
  • 11. _csutak_ 2013. június 16. 18:44
    „@ Minibusz:
    Kettős szabálysértés!
    KRESZ 25§ + 39§
    Egyértelmű a felelősség egy kreszt ismerő számára.”
  • 10. queenmargareth1 2013. június 16. 18:42
    „hát, ha 50 m-t látott az elég, ha nem száguldozott, ugyanis a vonat sem száguld...illetve régen úgy volt, hogy fel nem szerelt útátjáró előtt 3 rövid figyelmeztető hangot kell adnia a mozdonyvezetőnek.Lassítani kellene a gépkocsi vezetőnek, szétnézni és úgy átmenni.Nem úgy , mint borjú az anyjának.
    A MÁV-nál meg majd panaszt tesz, a gaz miatt.”
  • 9. booo 2013. június 16. 18:41
    „Szerencse hogy ennek a jó orosz metrókocsinak (mert eredetileg az) üvegszálas lemez az eleje ami engedett, nem akadt össze a két jármű, mert akkor nem kérdéses a végkifejlet.
    Egyetértek, ez egy veszélyes vasúti átjáró, ami megérne egy fénysorompót! Hódmezőn a Csomorkányi utca kereszteződésbe felszereltek egy fénysorompót, a pályán viszont a személyszállítást megszüntették.
    Itt van személy és teherforgalom is, nem hiszem hogy nem lehetne ide egy fénysorompót felszerelni!

    Ja, a cikkből azt értettem ki hogy villanyautó volt, de a képeken látom hogy nem! Idióta megfogalmazás!”
  • 8. Minibusz 2013. június 16. 17:52
    „Még annyit, hogy ez az átjáró sztem az ország legveszélyesebb átjárója.
    Egyrészről emelkedőre kell felhajtani, másfelől egyik irányba sem lehet rendesen belátni, mert z egyik irányból be van építve, a másik irányból megközelítve meg a pálya be van nőve rendesen mindenfajta növénnyel.
    Csak ugye a sorompó meg a fényjelző az pénzbe kerül az államnak.
    Ahogy nézem, ez a 8:45-ös Szentes felől jövő vonat lehetett, úgyhogy vélhetőleg kb 50 m-t ha beláthatott a gk.vezetője.
    Akkor meg már mindegy volt”
  • 7. rózsakert 2013. június 16. 17:22
    „a temetővel szemközti

    szóval nem kellett volna messzire szállítani...”
  • 6. Francois 2013. június 16. 17:11
    „Ez aztán profi cikk! :) Lényegre törő! :)”
25 hozzászólás
12
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Szennyvíz és Leader: 2 milliárdos fejlesztések

A szennyvízkezelés, -elvezetés és -tisztítás az Unióban sarkalatos kérdés, és elvárják Magyarországtól, hogy ezt minél hamarabb megoldja - Lázár János. Tovább olvasom