Délmagyar logó

2017. 03. 26. vasárnap - Emánuel 5°C | 10°C Még több cikk.

Hüvelygomba a vacsorához

"Manapság már senki nem lepődik meg, ha 20-25 percenként a filmet szétrúgják a hirdetésblokkal. Elvégre pénzből élnek a kereskedelmi televíziók is."
Amikor először jártam Nyugat-Európában, a barátok alig várták, hogy megtartsam az élménybeszámolót. Azt csak-csak elhitték, hogy ott még a taxi is Mercedesből van, ám azt már nehezen, hogy a palackozott vízért – mellesleg buborék nélküli ásványvízről volt szó – fizetnek az emberek. És végül megkapták a kegyelemdöfést: a tévében a filmeket reklámokkal szakítják meg. Na ezt végképp nem vette be a gyomruk, mert hogy is nézett volna ki, ha nálunk az Abigél bámulása közben besétált volna a képernyőre egy Trabant-reklám: Fizessen elő a Trabira, csak hat évet kell rá várnia! Mellesleg – vártunk rá.

Manapság már senki nem lepődik meg, ha 20-25 percenként a filmet szétrúgják a hirdetésblokkal. Elvégre pénzből élnek a kereskedelmi televíziók is. Ha nem sugároznák a reklámot, akkor be kellene vezetniük a csatornadíjat, lásd HBO. Ahhoz sem fűlne túlságosan a tévénézők foga. Csakhogy! Másképpen lehetne csoportosítani a reklámokat – mondom én a partvonalon kívülről.

Mi lenne, ha a hüvelygombás vizuális mélyütést nem vacsoraidőben tálalnák fel, hanem – amire a reklám ötlete is épül – olyan sorozatokban, amelyeket ráérő nők szoktak nézni délutáni holtidőben. Olyankor nyomják a tamponreklámot is, ahogy a csövön kifér. Ilyen témáknál nem a család, pláne nem a férfi a célközönség, nem ő fogja beszerezni ezeket a gyógyszertárban, az üzletben. Mellesleg patikus ismerősöm elárulta, hogy a férfiasságot serkentő csodapirulákat is inkább a nők vásárolják pironkodva.

Várom a folytatást, amikor már nem 20-25 percenként, hanem negyedóránként játsszák be a reklámot. Esetleg focimeccs közvetítésekor minden gólveszélyes helyzetnél megszakítják az adást, és kínálnak egy remek tablettát, ami oldja a feszültséget. A következő lépés a színház lehet, azt célozhatják meg. Képzeljük el, amint a Hegedűs a háztetőn szegény tejesembere, Tevje éppen elsírja bánatát, a kép megmerevedik, és bejön néhány, Túró Rudinak öltözött figura, és kínálja az édességet, merthogy az is tejből van. Nehogy így legyen!

Olvasóink írták

  • 13. allegro 2009. január 31. 19:13
    „Egy jó éve a Forrás szálló szauna és medencéjében kaptam el én is a gombát. Ezért ki lehetett a felelős?
    Se előtte se utána nem jártam máshol, és még férfival sem...
    A felelős lehetett férfi, lehetett nő és amellett még lehetett a takarítás nem megfelelősége is.
    A reklámban legalább azt is tudatni kellene, ha már sokan maguktól nem tudják, hogy akinek ilyen problémája van, minimum tegyen róla, hogy ne csak a partnerének, de másnak se adja tovább, olyanoknak se, akikhez semmi közük. Egy egész uszodát megfertőzhet. Ezt persze nem baj, ha nem tudja a jónép, fő, hogy fogyjon a termék..mert az rá a megoldás és nem a higiéniai rendszabályok, óvintézkedések betartása.”
  • 12. Aphrodite 2009. január 30. 16:29
    „A főműsoridős betegség reklám a legértelmetlenebb. Mert a reklám fő funkciója elvész, miszerint "vásárlásra ösztönzés". Viszont ha korgó gyomorral talál el a hüvelygomba akkor az étkezéstől + szerelmeskedéstől is elmegy a kedve az embernek. Márpedig az első és a második is kizárja a vásárlást. Az elsőnél/-től az élelmiszer-eladók válnak munkanélkülivé, a másodiknál/-tól a bababoltosok, mert nem "termelődik" a baba. Bocs a ronda profán kifejezésért. A gusztustalan reklámokkal kapcsolatban ez köhhent fel belőlem. De tény, hogy sosem csak a nő a felelős...”
  • 11. katcsi 2009. január 30. 12:12
    „a semmi!
    a hot mocskos wc a kedvencem”
  • 10. Naca 2009. január 30. 11:55
    „A h.gombás reklám mellett még nagyon jó vacsora közben a prosztata, meg az aranyér. Meg a különböző fájós gyomor, amire elég egyetlen pirula és minden oké. Ezeknek a reklámoknak többek között nagy problémája, hogy az öngyógyításra ösztönöz és mire valaki orvoshoz jut, annak annyi.”
  • 9. No.6-Sy 2009. január 30. 11:10
    „Azzal egyetértek, hogy nagyon dühítő az, ha egy filmet reklámok szaggatnak keresztül. Vagy olyan csatit keresek, ahol egyben adják le a filmet, vagy megveszem (kikölcsönzöm) DVD-n. Ha valamiért mégis olyan filmet szeretnék megnézni, amiben reklámok vannak, akkor szoktam az alábbi ikont használni a távkapcsolón: áthúzott hangszóró.:) És 10 percig úgy üvölti az éterbe a bifiduszesszenziszt, a hüvelygomba elleni harcot és a legszebb kék színűre menstruált tampont-betétet, a zacskós levest mennyei ízét, és a többi hasonló "vacsorához valót", ahogyan a csövön kifér.”
  • 8. Egy_a_sok_közül... 2009. január 30. 09:01
    „Véleményem szerint nagyon helyes, hogy a hüvelygombáról szóló reklámot este vacsoraidőben sugározzák. Két okból is helyeselni tudom. Egyrészt elveszi az étvágyamk, ami ugye hasznos, mert nem zabálom magam teli lefekvés előtt. Másrészt, ha másnap esetleg félre akartam volna lépni, hát el megy tőle a kedvem.

    Tehát hasznos!!!”
  • 7. Piki 2009. január 30. 08:27
    „Ez a h.gombás reklám tényleg nagyon zura....!!!!!!!!!!!!!!
    (Legalább annyira, mint kb. 15-18 éve az első O.B. tampon, vagy Always betét reklámok voltak......)
    Azokon is hogy felháborodtunk máááááár!!!!!!!!!!!”
  • 6. smalltown 2009. január 30. 01:54
    „Magyarorszagon mindenki egyidoben vacsorazik?”
  • 5. Cat 2009. január 30. 01:09
    „"Ilyen témáknál nem a család, pláne nem a férfi a célközönség, nem ő fogja beszerezni ezeket a gyógyszertárban, az üzletben."

    A hüvelygomba egyszerűen csak gomba, azaz uniszex. A nők szenvednek tőle inkább, de a férfiaknak nem kis része van a terjesztésében.
    http://www.medimix.hu/cikk.php?cid=262
    Elég baj, hogy a felelősség csak a nők vállát nyomja. (Ld. ping-pong effektus.)
    Nem mintha ezen segítene a vacsoraidőben leadott gyógyszerreklám, csak fontosnak tartom eloszlatni a betegséggel kapcsolatos tévhitet.”
  • 4. Borgnine 2009. január 29. 23:26
    „"NA ezért nézek comedy centrált, ott a reklám is vicc"

    Meg a szinkron is...

    Egyébként meg ki az a barom, aki tévében néz filmet?”
  • 3. flexsnake 2009. január 29. 21:01
    „NA ezért nézek comedy centrált, ott a reklám is vicc. Alig van reklám :D
    Azt viszont még mindig nem értem meg hogy vasárnap reggeli blokkban miért sőrt reklámoznak amikor a férfi vagy alszik vagy másnapossan kóvályog.... Olyankor csak a gyerekek nézik a tevét a sok pif-puf rajzfilmért.”
  • 2. allegro 2009. január 29. 17:19
    „Engem bizony meglepett még, amikor a hétvégén nekifeküdtem egy filmnek, elég jó is lett volna kikapcsolódásnak - Gagyi lovag -, de a harnadik vagy negyedik reklám végét már nem győztem kivárni, akkorra már a filmtől is elment a kedvem, és szépen elaludtam rajta. Hosszú idő óta az első film volt, amit meg akartam nézni - erre is csak betegszabi alatt tudok időt fordítani.. Ment a tévé, amikor felébredtem, az Animal planet vagy a travel is sokkal izgalmasabb lett végül.
    Egyébként meg legalább a főműsoridőben közvetített egy darab filmet nem kellene felszabdalni - ezért még nem lenne etikus tarifát emelni. Műsorok között még csak elviselhetők. A reklámok már fontosabbak, mint a film, és vele együtt a nézők. Se a filmet, az alkotókat, szereplőket, sem a nézőket nem tisztelik ezzel.
    Nem is vágyom többet nézni ilyen csatornát - akkor pedig cseszhetik a reklámokat - azokat sem fogom látni...”
  • 1. sevenof9 2009. január 29. 16:41
    „az hbo a legnagyobb atb@szas. tele van reklammal. onreklammal. szanalmas,hogy a torrent koraban meg letezik hbo.”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Üres kamra

"Mindig számokkal igazolta, mit végzett, és amennyire ezt meg lehet ítélni, mindvégig nyíltan és… Tovább olvasom