Kecskemét és környéke

2010.12.01. 17:44

Kecskeméti Tradíció – új márka az Univertől

Az Univer Product Zrt. szerdán sajtótájékoztató keretében jelentette be Kecskeméti Tradíció elnevezésű termékcsaládjának piacra vezetését. Kecskeméti alapanyag, tartósítószer nélkül – ezek a főbb jellemzők. <br>

Ferentzi Miklós

A delmagyar.hu olvasóinak[namelink name=" Molitórisz Károly"], az Univer Product Zrt. vezérigazgatója mutatta be az új terméket: - Az Univer a Kecskeméti Tradíció márkanév bevezetésével egy klasszikus magyar márkát kíván újraéleszteni. A sokak számára ismerősen csengő márkanév alatt piacra kerülő termékek legfontosabb jellemzője, hogy kizárólag hazai, elsősorban Kecskemét környékén termelt alapanyagokból, tartósítószer, valamint ízfokozók felhasználása nélkül készülnek. A kecskeméti termékeket

Az Univer Poduct Zrt.
A márkát bevezető Univer Product Zrt. nevéhez számos emblematikus termék gyártása kötődik.  Az Univer cégcsoport ételízesítők gyártására, és értékesítésére szakosodott vállalata, 1963 óta gyártja az olyan fogalommá vált paprika alapú készítményeit, mint a Piros Arany, Erős Pista, és Édes Anna. A külföldön is jól ismert magyar termékek gyártása mellett, az Univer nevéhez fűződik az első konyhakész majonéz forgalomba kerülése hazánkban (1975). Ezek a termékek máig vezető helyet foglalnak el a hazai ételízesítő piacon. az egyedülálló mikroklímának köszönhetően folyamatosan kiváló minőségű alapanyagokból gyártják, olyan speciális eljárássokkal, amelyek által a termékek íze és színe visszaadja a természetes gyümölcsök és zöldségek fogyasztásának élményét.

- Melyek lesznek az új márka termékei, és mit kell ezekről tudni?
- A kecskeméti lekvárok a természetesség jegyében ötféle ízben (sárgabarack, bodza, málna, meggy, szamóca) készülnek, és 280 grammos kiszerelésben kerülnek forgalomba, magas gyümölcstartalommal. A kecskeméti paradicsomsűrítmények, és a paradicsomital 100%-ban magyar termelőktől származó paradicsomot tartalmaz, ugyanakkor a végtermék mindössze víz, cukor és só hozzáadásával készül, így a háziasszonyok vagy a főzéssel kísérletező férfiak tetszés szerint tovább ízesíthetik. A sűrített paradicsom 70, 140 és 4350 grammos fémdobozos és 360g-os és 720g üveges kiszerelésben lesz kapható, a paradicsomital 0,5 l-es üveges kiszerelésben kerül majd forgalomba – tette hozzá a vezérigazgató.

Magyar alapanyagokból, tartósítószerek nélkül készül az új Univeres termékcsalád - KÉPGALÉRIA

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a delmagyar.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!