Délmagyar logó

2017. 06. 27. kedd - László 19°C | 33°C Még több cikk.

A Mercedes ügyfélszolgálatban is kiváló

A „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" díjat három éve alapította a ClientFirst Consulting azon cégek számára, amelyek a kiváló ügyfélkiszolgálást tűzték ki célul.
A programban különböző ágazatok képviselői vehetnek részt, a telekom ágazattól, a kereskedelmen át, a közszolgáltatókig. Idén a résztvevő vállalatok három kategóriában - személyes, telefonos és elektronikus ügyfélkiszolgálás – mérettették meg magukat. Ennek a versenynek a specifikuma, hogy ágazaton belül és ágazatok vállalatai között is folyik a vetélkedés.

A Mercedes-Benz Hungária Kft. egyedüli autókereskedő cégként ebben az évben csatlakozott a programhoz. A cég a személyautó és transzporter értékesítési tevékenységét bevonva indult a versenyen, ahol több díjat is elnyert: személyes kategóriában a középvállalati méretcsoportban első helyezést, míg telefonos kategóriában második helyezést ért el.

A díjak odaítélése komplex tesztek és szakmai értékelés alapján történt, s a végső eredményeket a tesztlátogatások és a vásárlói vélemények együttese adta.

„A Mercedes-Benz idén ünnepli a világ első személyautójának 125 éves születésnapját, az elmúlt 125 évben a Mercedes-Benz élen járt az innováció, a design és az autózás élményének fokozása, fejlesztése területén. A márka értékeit szem előtt tartva törekvéseink középpontjában ügyfeleink állnak, ezért magyarországi importőreként óriási hangsúlyt fektetünk ügyfeleink elégedettségére. 2004 óta ennek megfelelően ügyfél-elégedettségi felmérést végzünk mind az értékesítés mind a szerviz területén. A magyarországi autókereskedelmet súlyosan érintő válság ellenére belső felméréseink továbbra is kiváló eredményeket mutatnak, de fontosnak tartjuk ezeket összevetni a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj során végzett tesztek eredményeivel. Reméljük, hogy a jó eredmények ill. a kecskeméti gyár 2012-es indulása tovább erősíti a Mercedes-Benz márka pozitív hazai megítélését“ – mondta ezzel kapcsolatban Ingo Fröhlich, a Mercedes-Benz Hungária Kft. ügyvezető igazgatója.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Csík: a kotta nem adja vissza az ízt, ami a dalt egyedivé teszi

A Csík Zenekar névadó tagjának, Csík Jánosnak régi álma vált valóra: elsőként kezdehette el a városban a népzene oktatását vonós hangszereken. Tovább olvasom