Délmagyar logó

2016. 09. 25. vasárnap - Eufrozina, Kende 10°C | 20°C

Kamionok ütköztek az M5-ösön - galériával

Kecskemét - A város határában, az M5-ös autópályán reggel 5 óra körül összeütközött két kamion. Megszűnt a félpályás útzár, mostmár mindkét sávban haladhat a forgalom.
Ismét mindkét sávban halad a forgalom az M5-ös autópályán Budapest felé.

Kamionos baleset az M5-ösön Kecskemétnél - KÉPGALÉRIA

Korábban írtuk

Az M5-ös autópályán Kecskemét határában, a 78-as kilométerszelvénynél összeütközött két kamion reggel 5 óra után nem sokkal. - A külső sávban Budapest felé haladt egy pótkocsit húzó kamion, amikor egy másik, üres kamion utolérte, és összeütköztek. Az elől haladó tehergépjárműről az útra estek az üres műanyag kannák, ezért egy kis időre teljesen le kellett zárni az utat. A reggeli csúcs miatt hatalmas torlódás alakult ki az autópályán, nem sokkal ezelőtt egy sávon megindult a forgalom. Kollégáim mindent elkövetnek azért, hogy ne kelljen sokat vesztegelni az úton - tájékoztatta a delmagyar.hu-t Nyíkos Tamás, a Bács-Kiskun Megyei Rendőr-főkaiptányág ügyeletes sajtóreferense.

A balesetben a két kamionsofőr könnyebben sérült.

Olvasóink írták

  • 15. CID 2011. augusztus 22. 21:02
    „14. baja2005 2011.08.22. 20:19
    Bocs, a megengedett legnagyobb sebesség 80 km/h :-(

    Igen ? Ezt a kamionsofőrök is tudják ?”
  • 14. klj_54 2011. augusztus 22. 20:55
    „13. baja2005 2011.08.22. 20:14
    A Planner 70Km/h sebességgel számol!
    Nálunk ahol 80 és kint ahol 90 a megengedett sebesség.
    Sok összetevős a dolog, de nálunk az ostobasági együttható a büszkeséggel vetekszik:(”
  • 13. baja2005 2011. augusztus 22. 20:19
    „Bocs, a megengedett legnagyobb sebesség 80 km/h :-(”
  • 12. baja2005 2011. augusztus 22. 20:14
    „Sztem nem (csak) a kamionsofőrök a hibásak. A szállítási időket 90-100 km/h-ás sebességgel kalkulálják a logisztikán, közben a megengedett legnagyobb sebesség 90 km/h. Ha meg enni/inni akarjátok az olcsó spanyol margarint, szlovák tejet, tojást és még sorolhatnám, mert nem jó vagy nem megfizethető a magyar , akkor tűrjetek.”
  • 11. kumisz 2011. augusztus 22. 19:44
    „Jóan,de mi van Alekosszal?.:DD”
  • 10. szabozoli22 2011. augusztus 22. 18:58
    „10.
    Nem. Csak útálom ha olyanok okoskodnak, akiknek halvány lila fingjuk sincs az egészről.”
  • 9. Horthyszobor 2011. augusztus 22. 17:45
    „9. Mi van elgurult a kamionod???”
  • 8. szabozoli22 2011. augusztus 22. 17:41
    „7. "ha emlékezetem nem csal úgy Kecskemét környékén kötelező kiállni minden tehergépkocsinak egy kis súlyvizsgálatra:)"

    Először is Lajosmizsénél van, másodszor meg szépen leballag az illető a mázsa előtt a régi 5-ösre majd a mázsa után felhajt rá és orvosolva van a probléma. Harmadszor és egyben utoljára meg inkább maradj csöndbe ha laikus vagy a témába. Te könnyen írogatsz nem téged fognak megkötbérezni ha nem érsz oda időben az áruval.”
  • 7. Horthyszobor 2011. augusztus 22. 16:34
    „Nem vagyok képzett csak heti 3-4 alkalom Bipi. Van tapasztalatom látni az agyatlan magyar sóderszállító kamiont, a román birkavezért, a török akcsét, és a jugó arkancsetniket mit művel rendszeresen kis hazánk autópályáin ( 1 odaút alatt 10-15 szabálytalanul előző kamion a minimum). Sajnos egyszer sem láttam, hogy megállították volna, büntették volna őket. A normális kamionosokból sajnos kevés van. Ami megdöbbentő azok tényleg nyugati országból származó, higgadt(!!!) pilóták. A balkániak azok aztán lerondítják mely szabályok vannak életben. Ahogy itt lentebb olvasom, nem akar senki poroszkálni a 60-nal döcögő nagybanis mögött. Csak egy kérdés, hát nem az van a KRESZ-ben, hogy akkor mögötte kell poroszkálni? Én is szívesen húznék 200-zal a pályán, cirka 40 perc alatt felérnék Pestre, de tudomásul veszem nem lehet, és az életemet nem akarom veszélyeztetni. A balesetekre pedig jellemző, ha statisztikát nézünk, elsők a kamionos előzési ütközések, elalvás, szintén kamionos barátaink kedvence, illetve a balkáni forgószél, amely személygépkocsival rombolja előszeretettel fajtársa életminőségét. Illetve a forgalomba kiszabaduló vasárnapi gnómok, mert az autó bejáratós, negyvennél behal és ha harminccal menő másik hétvégit kerülni kell nem ismer se embert se isten és előz!!! Ez is egy külön kaszt. Egyébként jellemzően a magyarok nagyon szépen és a közlekedési szabályokat betartva közlekednek a pályán!!! Ebben a drasztikus büntetések biztos vagyok benne, hogy közrejátszottak. Már csak a kamionos ámokfutókat kellene megrendszabályozni (tisztelet a kivételnek!!!) és álomszerű lenne az M5-n autózni!
    5. felvetésére, ha emlékezetem nem csal úgy Kecskemét környékén kötelező kiállni minden tehergépkocsinak egy kis súlyvizsgálatra:) Gondolom ott kiderülne a turpisság, ha csak 100%-kal túl lenne terhelve a járműve:) Ami nem kevés többletsúly:)) A 200%-ba pedig bele sem merek gondolni, a mérleg nyelve elgörbülne:) Nem az a baj, hanem ahogy írtad az, hogy a tényleg passzív lassan hajtókkal szemben is szankciókat kellene bevezetni a kamionosok érdekében. Ebben egyetértünk! Vagy legyen három sávos az M5:)”
  • 6. klj_54 2011. augusztus 22. 14:30
    „Miért gyűlölitek azt az embert aki révén olcsóbban kaphatjátok meg mondjuk a napi ételt?
    A kamiont is ember vezeti bármilyen hihetetlen:)
    Ráadásul szeretne időben lepakolni akkor is, amikor Géza bácsi hatvannal poroszkál előtte az autópályán, mert amúgy az idősnek lila gőze sincs arról, hogy merre jár!
    De ha megelőzi egy kamion akkor az ugye felnégyelni való briganti:(

    Emberek, ti pont azt teszitek, amit pártunk és kurmányunk szeretett volna elérni:(
    Egymást marjátok, mert ugye addig sem azzal foglalkoztok, hogy a haza csődbe ment!”
  • 5. ráérő 2011. augusztus 22. 14:26
    „4. Horthyszobor
    Nagyon képzettnek látszol az már az első soraidbol kiderül.!
    A gyakorlat is az hogy a tilalmat megszegőket(majd nem csak őket)bizony nagyon sok helyröl figyelik és büntetik.
    Nem kérdik számon a nagybanira tartó cammogókat miért is nem tudnak 60-70-nél jobban haladni(100-200%-os tulterhelés miatt)
    Szerinted is ezeket el kell a piac kihajtóig kisérni?
    Nyugaton egyre kevesebben mennek el busz vagy kamion vezetőnek,ennek okai között a drasztikus büntetések is ott vannak.
    A hiányt egyenlőre keleti gkvezetőkkel igyezkenek potolni,mert itt még elég sokan kégyszerböl ,de ezt a szakmát választják.
    Ugy hogy barátom egy határon befizetett 1-2 ezer bünti után elég bolond az aki folytatja,majd itt jön el a te napod mikor megmutathatod hogyan kell csinálni.”
  • 4. Horthyszobor 2011. augusztus 22. 13:40
    „Az M5-n haladók szerintem gyakran érezhetik azt, hogy nem érdekes mi a KRESZ által lefektetett szabály. Nagy ívben sz..nak rá kedves kamionos használói. Nem tartják be a követési távolságot, előzgetik egymást amikor nem is lehetne. Rendőrök persze csak a sebesség túllépésével vannak elfoglalva. Szerintem pár civil kinézetű autó, kamerával, Internettel ellátva, határral összekötve nagy büntetéseket tudnának hazánk lyukas költségvetésébe integrálni. Érdemes lenne ezt bevezetni. Illetve nem utolsó sorban megvizsgálni a külföldi autósok autópálya matrica vásárlási szokásait. Ugyan miért nem vesznek még a kamionok sem ilyen E-matricát???? Mert nagy részük ezt is megspórolja a mi kontónkra!!!”
  • 3. ráérő 2011. augusztus 22. 13:32
    „Nem előzte,ha nem utolérte,valószinű hogy még aludt......
    Akár előzhette volna is,mert 6 órátol nem szabad este 22-ig”
  • 2. Bikisunáj 2011. augusztus 22. 13:28
    „1. Pandora 2011.08.22. 12:55
    annak ellenére h előzési tilalom vonatkozik rájuk, tesznek rá magasról..

    Azt honnan vetted, hogy a hátsó kamion előzte az előtte lévő kamiont???”
  • 1. Pandora 2011. augusztus 22. 12:55
    „annak ellenére h előzési tilalom vonatkozik rájuk, tesznek rá magasról..”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Kedden sem szűnik a meleg

A Kárpát-medence időjárását kedd estig a kánikula jellemzi, csaknem zavartalan napsütéssel. Tovább olvasom