Délmagyar logó

2017. 07. 26. szerda - Anna, Anikó 16°C | 26°C Még több cikk.

Két nő halt meg az 5-ös számú főúton - Fotókkal

Kecskemét – Két ember életét vesztette, ketten pedig megsérültek abban a balesetben, amely kedd délután történt az 5-ös számú főúton, Kecskemét közelében.
A baleset 15 óra után néhány perccel történt a főút Kecskemét és Kiskunfélegyháza közötti szakaszán. Nyíkos Tamás főhadnagy, a Bács-Kiskun Megyei Rendőr-főkapitányság szóvivője a delmagyar.hu-nak elmondta, hogy egy Kiskunfélegyháza felől érkező, 63 éves kecskeméti nő által vezetett Suzuki személygépkocsi eddig ismeretlen okból áttért a szemközti sávba. Itt előbb érintőlegesen ütközött egy Fiat Ducato kisteherautóval, majd frontálisan egy Ford Fusion személyautóval is.

Ketten vesztették életüket a kedd délután történt balesetben - KÉPGALÉRIA

Az ütközés következtében a Suzukit vezető nő, illetve a Fordot vezető 45 éves kiskunfélegyházi hölgy egyaránt életét vesztette. A balesetben még egy személy szenvedett súlyos-, egy másik pedig könnyű sérüléseket. Az 5-ös főút érintett szakaszán teljes útzár volt érvényben, majd 17 óra 10 perckor újra megindulhatott a forgalom.

Olvasóink írták

36 hozzászólás
12
  • 36. klj_54 2010. november 03. 18:14
    „35. hozzászólás vuk 2010.11.03. 15:23
    No ebben kételkedem!
    Anno decibel egy csuklóst siófokon szétvágott a vonat.
    A kollégám a sínekre haladáskor már halott volt!
    Mégsem terjedt el a hír a népszabadságban, csak a volános Bulletinban emlékeztek meg róla a következő évben!”
  • 35. vuk 2010. november 03. 15:23
    „34. hozzászólás ismeretLANkatona 2010.11.03. 14:45
    azt, hogy tortent-e valami a vezetovel az utkozes elott a boncolas fogja megallapitani, ahogy ez szokas ilyenkor.”
  • 34. ismeretLANkatona 2010. november 03. 14:45
    „De nem biztos hogy azért tért át a szuzukis a másik oldalra mert nem tud vezetni, hanem mert hirtelen rosszul lett vagy valami...múlt szombaton Csanádpalotán egy 46 éves férfi fordult le a székéből mert szívrohamot kapott,azonnal meghalt és amúgy meg semmi baja nem volt... szóval bármi bármikor közbe jöhet”
  • 33. ismeretLANkatona 2010. november 03. 14:37
    „Pont akkor mentünk mi is arra és már le volt zárva az út...”
  • 32. lilongwe 2010. november 03. 12:52
    „31. vuk

    Úgy, hogy mindenki végre észre vehetné magát és a rendcsinálást a maga háza táján kezdje.
    Úgy az autósok is az autósok között...
    Majd ha 2 éven keresztül nincs Magyarországon egyetlen baleset, gyorshajtás vagy bunkó parkolás, akkor el lehet kezdeni mutogatni.
    Ironikusan gondoltam (mert ugye az 5-ösön eleve tilos a biciklizés) és tükörnek szántam, meglepő, hogy épp egy bringás társam néz bele elsőként ;-)”
  • 31. vuk 2010. november 03. 12:21
    „28. hozzászólás lilongwe 2010.11.03. 10:10
    Ez msot hogy jon ide?”
  • 30. lilongwe 2010. november 03. 10:27
    „...természetesen az "elfelejtett" indexet is tök üres autópályára értettem...
    Amúgy szerintem az index nemhasználata az egyik legnagyobb parasztság.

    A témához: részvétem az elhunytaknak, azonban mindig boldogabb (vagy kevésbé szomorú) vagyok, ha a VÉTKES hal meg.
    Olyan ez, mint a természetes létszámreguláció az állatok közt...”
  • 29. lilongwe 2010. november 03. 10:24
    „27. krisztoballit

    Azért nem mindenkinek ;-)
    Azt is mérlegelni kellene, mikor és mit követett el az illető.
    Ha tök üres autópályán megy 140 km/ó-val, előzéskor "elfelejti" használni az indexet vagy behajt a tilosba, az nem annyira nagy gáz...
    Figyelembe kellene venni azt is, milyen következményekkel járhatott volna az, amit tett.
    És természetesen azt, milyen következményekkel járt.”
  • 28. lilongwe 2010. november 03. 10:10
    „Hogy megint azok a k**va biciklisek!
    Semmi se´ szent nekik?”
  • 27. krisztoballit 2010. november 03. 09:27
    „Aki nem tud vezetni, miért ül autóba? Átmenni a szemközti sávba? El nem tudom képzelni, hogy lehet átmenni a szemközti sávba. Persze 63 évesen, ha az ember nem lát már, akkor előfordulhat. Nem részvétlenségből mondom, de azért elgondolkoztató. Aki nem érzi kellően felelősségteljesnek magát, vagy valami egészségügyi problémája van, inkább válassza a tömegközlekedést! Inkább a pénzével fizessen, mint az életével!
    Persze a fiatalok között is akad bőven, akik veszélyeztetik a közlekedést, ők inkább a vakmerőségükkel és a szabályok megszegésével! A szabályok nem véletlenül vannak, aki megszegi őket, azonnal bevonni a jogosítványát!”
  • 26. mackósajt 2010. november 03. 07:22
    „Fordítva a két autó!Tehát a Suzuki tört össze kevésbé!”
  • 25. mackósajt 2010. november 03. 07:18
    „A Fordot elnézve még az annyira nem is tört össze, a Suzuki annyira sérült,hogy abba tényleg nem lehetett volna túlélni. A Ford sofőrét jobban sajnálom, hiszen ő egyértelműen vétlen volt a balesetben!
    Nyugodjanak békében!”
  • 24. tom_peris 2010. november 03. 06:37
    „ja a ford meg mégjobban összetört...

    elég csúnya bleset... :S

    részvétem.”
  • 23. pakundekni 2010. november 03. 05:25
    „#7# : az új Swift már össze sem hasonlítható a régivel : sokkal biztonságosabb,nehezebb is( 995 kg ,a régi 770 kg...),gyorsabb,erősebb. Ég és föld a különbség ,értelmetlen a suzkis berögződéseket hajtogatni!”
  • 22. tirpák 2010. november 02. 23:18
    „szutyuki hogy megroppant a tetőn jól látszik tán még az aváz is meghajlott nulla anyag pfájj nekem is ilyen van”
  • 21. h65535 2010. november 02. 22:19
    „részvét a családoknak, de ...... ül autóba aki képtelen az úton tartani azt?!”
  • 20. T2 2010. november 02. 21:02
    „Még egy gondolat: A képeken az is látszik hogy a Ford utascellája sokkal jobban sérült, mint a Suzuki utascellája. A Suzuki utascella lábrésze szinte sértetlen maradt, ugyanakkor a Ford-nál a motor teljesen bement az utastérbe. Ez is jól mutatja hogy a Suzuki manapság már azért nem egy olyan szar autó.”
  • 19. T2 2010. november 02. 20:57
    „Az új Suzuki maximális (5) csillagot kapott a törésteszten, az előző modell ( 2005-től gyártott) 4 csillagot kapott az oldalsó függöny légzsák hiánya miatt. Az azt megelőző Swift tényleg gyatra volt.

    A régi 5-ös úton viszonylag gyér forgalom van. Emiatt majdnem mindenki 100-120 km/h-val közlekedik, ilyen tempónál egy frontális ütközést majdnem tök mindegy hogy milyen kocsiban élik át. Olyan erők szabadulnak fel az ütközés soárn, amik miatt sérülnek a belső szervek (ér stb.) és főleg emiatt (belső elvérzés) halnak meg az emberek ilyen esetben.

    Egyébként baja2005 jól írta hogy manapság nem az számít egy autóban mennyi vas van benne hanem milyen az ütközési energia elvezetése.”
  • 18. klj_54 2010. november 02. 20:50
    „Nem akarom bántani a két elhunytat, méltatlan lenne!
    De.
    Nem lehet elégszer hangsúlyozni azt, hogy a vezető cselekvés képtelensége -ledermedése - az életébe kerülhet!
    Az árok is jobb mint egy frontális karambol.
    Volt szerencsém kamionnal (Itthon!) leugrani az útról, hogy ne öljem meg a szemben szabálytalanul előző jármű vezetőjét. És örülök annak, hogy nem kellett bíróságra járni és magyarázni a magyarázhatatlant!
    Én ugyanis egy kamion vezetőjétől sokkal többet várok el (Beleértve önmagam is!) mint a közlekedés többi laikus résztvevőjétől.”
  • 17. füttyimre 2010. november 02. 20:43
    „Részvétem a családnak:(”
36 hozzászólás
12

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

A Kecskeméti Főiskolára épít a Mercedes

Pénteken hosszú távú stratégiai megállapodást köt egymással a Kecskeméti Főiskola és a Mercedes-Benz Manufacruring Kft. - értesült a delmagyar.hu. Tovább olvasom