Délmagyar logó

2017. 06. 27. kedd - László 17°C | 33°C Még több cikk.

Sorszámot kell húzni a postán

Kecskemét - Március végétől megszűnt a sorban állás a kecskeméti nagypostán. Az első napokban még a panaszkönyvbe is beírtak az új rendszer miatt az ügyfelek, de aztán hozzászoktak a sorszámhoz, és már könnyebbnek vélik az ügyintézést.
Az emberek többsége már reflexből indulna az ablakokhoz befizetni a csekkjeit, de két udvarias hölgy felszólítja őket, hogy fáradjanak oda hozzájuk és kérjenek egy cetlit az automatából. A belvárosi nagypostán március végétől minden ügyfélnek sorszámot kell húznia.

A rendszer bevezetése után szinte csak negatív visszajelzéseket lehetett hallani az új szisztémáról, de lassan már mindenki hozzászokik. A posta ajtaján kilépő hölgy is ezt támasztotta alá.

Sorszámot kell húzni a postán - KÉPGALÉRIA
- Először nagyon furcsa volt a rendszer, hirtelen azt sem tudtam melyik ablakhoz is kell mennem, mikor megláttam a számomat - magyarázta Bálint Istvánné, majd a pozitívumokról mesélt. - Abban viszont teljesen biztos vagyok, hogy ezzel meggyorsították az ügyintézést. Én több alkalommal is jártam úgy, hogy beálltam a rövidebb sorba, de fél órát időztem, mert az előttem lévő több száz levelet adott fel, miközben egy másik ablaknál már tíz ügyfél is sorra került. Ezt a tényezőt ezzel kiküszöbölik, hisz amíg valaki az egyik ablaknál elidőzik a tucatnyi feladnivalójával, addig a többiek fogadják sorban a várakozókat a sorszámuk alapján - fejezte be a mondandóját az idős hölgy.

Ennek a gyorsaságnak mi is szemtanúi voltunk, hisz a monitoron 5-10 másodpercenként ugrottak fel a hívószámok.

- Régóta tervben volt egy ilyen rendszer kiépítése, de az anyagiak ezt csak most tették lehetővé. Sajnos a Magyar Posta az egyetlen olyan állami cég, amely nem kap az államtól semmilyen támogatást és magának kell megteremteni a pénzt a működéséhez - mondta el Tóth Tímea postavezető, majd kitért az új rendszer fogadtatására.

Sorszámot kell húzni a postán - KÉPGALÉRIA

- Az első napokban szinte csak negatív kritika ért minket. Többen a panaszkönyvbe is beírtak, de a hétfői és keddi napon az emberek véleménye teljesen megváltozott és pozitív irányba fordult. Talán kezdenek hozzászokni és rájönnek, hogy ez az ő érdeküket szolgálja. Az ügyintézés gyorsabb és gördülékenyebb lett, ráadásul a rendszer segítségével azt is látjuk, mikor van a legtöbb ügyfelünk. A reggel 8 és 10 óra közötti időszakban vannak a legtöbben, aki csak teheti, ne ilyenkor jöjjön a postára, vagy ha mégis, akkor számoljon a várakozási idővel - tette még hozzá a postavezető.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Átadták a Kecskeméti Főiskola új csillagvizsgálóját

Az oktatást, a kutatást és a népszerű ismeretterjesztést is szolgálja az a most átadott új csillagvizsgáló a Kecskeméti Főiskola Tanítóképző Főiskolai Karán. Tovább olvasom