Délmagyar logó

2017. 04. 28. péntek - Valéria 14°C | 23°C Még több cikk.

Te is vezetheted a gokartpályán a KTM karbonparipáját!

Kecskemét - 2006 környékén a KTM gondolt egy merészet, és eldöntötte, hogy autót fog gyártani. A brutális karbonszörny tesztvezetése a kecskeméti gokartpályán július 1-én!
És bizony gyártott is. Nem is akármilyet... Kicsit furcsát, kicsit merészet, de mindenképp brutálisat. És nem csak a formavilágával, de bizony a technikai paramétereivel is. Az autó ki sem látszik a karbonból, hiszen a váz és a karosszériaelemek is eme manapság kedvelt anyagból készültek.

Az autó mozgatásáért egy nem is olyan ismeretlen motor a felelős. Hiszen a KTM a VW konszerntől vásárolt 2 literes TFSI motorokkal szerelni a „karbonparipát". A kerekekre leadott 310 Nm-es forgatónyomaték gondoskodik a végén a fülig érő mosolyról.

A brutális karbonszörny tesztvezetése a kecskeméti gokartpályán július 1-én!
A brutális karbonszörny tesztvezetése a kecskeméti gokartpályán július 1-én!

Az autó a német X-BOW BATTLE bajnokságban rója a köröket.

Technikai adatok:
Motor:2.0 TFSI 260 Lóerő/310 Nm. Az egész hajtáslánc Győrben készül.
Váltó: 6 sebességes normál H-kulisszás
Sperdifi: mechanikus, lamellás, 40% zárás.
Karosszéria: full carbon FIA GT4 homológ,
Hatpontos Schrott HANS Övek.
Recaro ülésbetét(Cserélhető).

40 centiméteren állítható pedálsor, mérlegfék
Minden irányban állítható, rapid lock-os multikormány.
WP háromutas pályafutómű,
Brembo négydugattyús fékek,
Ferodo DS 3000 betét,
Carbon diffúzor 150 km/h felett 200 kg leszorítóerő.

KTM X-Bow

0-100 3,7s
0-200 9,6 s
Vmax 220-250 km/h áttételtől függően.

A tesztevezetés időpontja: 2011. 07.01, délelőtt 10 órától este 20 óráig.
(x)
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Beleszaladt a traffipaxba egy száguldozó motoros - fotóval

300 ezer forintos büntetést kapott egy 50 helyett 138-cal száguldó motoros. Tovább olvasom