Utánajártunk olvasónk panaszának: Mérőállás bejelentése

Hódmezővásárhely - Vásárhelyi olvasónk felháborodva telefonált a 62/237-402-es számról, és kérdezte: miért kalkulálják a villanyszámlát olyan fogyasztónak, aki minden hónapban bejelenti az óra állását?

Delmagyar.hu

Elmondta, hogy decemberben többet számláztak neki, de nem is ez a fő gondja, hanem az, hogy három napja nem fogadja az automata a bejelentését.

Az EDF DÉMÁSZ Kommunikációs Csoportja az alábbi választ adta olvasónk kérdésére: „A mérőállás-bejelentésre minden hónapban az előző havi elszámoló számlán feltüntetett időszakban van lehetősége a diktálást választó ügyfeleinknek. Ha a megadott napokon nem történik mérőállás-bejelentés, a folyamatos számlázás érdekében részszámlát állítunk ki, amely a korábbi fogyasztási adatokon alapul. Ügyfeleink kérhetik a részszámlázás módosítását, amennyiben fogyasztási szokásaik megváltoztak. Ha ezt nem kérik, a részszámla elszámolása a soron következő elszámoló számlában megtörténik. Automata telefonközpontunkon keresztül, valamint internetes szolgáltatásunk segítségével csak a mérőállás-bejelentésre fenntartott napokon tudunk mérőállást fogadni. Ettől eltérő időszakban valóban nem tudunk mérőállást fogadni. Ilyen esetben részszámla készül, majd a következő hónapban ismét lehetőséget biztosítunk a bejelentésre."

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a delmagyar.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!