Délmagyar logó

2017. 08. 18. péntek - Ilona 18°C | 32°C Még több cikk.

Kínai országimázs saját sztárokkal

Jao Ming, az észak-amerikai profi kosárlabda-bajnokság óriása, John Woo filmrendező és Lang Lang sztárzongorista is feltűnik majd azokban a televíziós reklámfilmekben, amelyeket tucatnyi külföldön is ismert kínai sztárral készítenek az országról kialakult nemzetközi kép javítására.
Szakértők szerint a kínai vezetés az érzékeny politikai témákat - mint az emberi jogok helyzetét, vagy a tibeti kérdést - feldolgozó nemzetközi beszámolók hangvételét elégelte meg. Peking a külföldi sajtót azzal vádolta, hogy a Kínáról szóló tudósítások torzítanak, csak a negatív hírekre koncentrálnak.

A Kínáról kialakult nemzetközi kép javítása érdekében ötven, külföldön is ismert saját sztárral készítenek kampányfilmeket. A rövidfilmekben és a 30 másodperces szpotokban népszerű előadóművészek, sportolók, médiaszemélyiségek beszélnek majd Kína gazdasági, kulturális, sportéletéről és a más területeken elért eredményeiről.

A kínai államtanács szerint a hirdetéseknek a fellendülésről, demokráciáról, őszinteségről, valamint a békéről és harmóniáról kialakult képet kell erősíteniük.

A forgatások októberre fejeződnek be, az elkészült anyagok a CNN-en és a hozzá hasonló nemzetközi televíziós csatornákon lesznek láthatók.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

40 milliárdos ajánlja fel vagyona felé jótékony célra

Negyven amerikai milliárdos és családja csatlakozott az Egyesült Államok két leggazdagabb polgára,… Tovább olvasom