Délmagyar logó

2016. 12. 03. szombat - Ferenc, Olívia -2°C | 4°C

Sörreklám botránkoztatta meg Kaczynski híveit

Lengyelország - "Kedvet érez egy hátborzongató élvezetre? A válasz: egy hideg Lech". Ezzel a szlogennel reklámozza egyik termékét egy lengyel sörgyártó cég, ami nagy felháborodást váltott ki az áprilisban repülőgép-szerencsétlenségben elhunyt Lech Kaczynski hívei körében.
"Ez nemcsak illetlenség, hanem egyenesen aljasság" - kommentálta a reklámszöveget Ryszard Czarnecki, a Jog és Igazságosság (PiS) párti európai parlamenti képviselő, aki szerint ez egy tudatos utalás a már "kihűlt" elnökre.

Tovább borzolta a kedélyeket az, hogy Krakkóban a néhai államfő sírját őrző Wawel-dombnál is kifüggesztettek egy Lech sört reklámozó óriásplakátot, rajta a kétértelmű szlogennel.

A sört gyártó cég, a Kompania Piwowarska azonnal elnézést kért a "szerencsétlen helyválasztásért", és a tervek szerint hétfőn eltávolítja a plakátot Lech Kaczynski sírja közeléből. A vállalat ugyanakkor rámutatott arra, hogy már a tavaszi repülőgép-szerencsétlenség előtt egy évvel is használták a sokak által ízléstelennek tartott reklámszöveget.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Virtuális túra a Szent Péter-bazilikában

Virtuális túrán tekinthetők meg a Vatikán leghíresebb épületei, miután a Szent Péter-bazilika belső… Tovább olvasom