Régiót választok:
Csongrád megye
|
Bács-Kiskun megye
Gyűjtse össze az érdekes cikekket a címek mellett lévő ikonokkal! később elolvasom

Még több

Itt vagyok: Nyitólap > Lilla Magazin Nőknek > Gyakoribb a szívroham a naponta diétás üdítőt fogyasztó embereknél

Gyakoribb a szívroham a naponta diétás üdítőt fogyasztó embereknél

A diétás szénsavas italok jót tesznek a derékvonalunknak, ám azok, akik naponta fogyasztják ezeket, nagyobb kockázattal kapnak szívrohamot vagy szélütést egy új amerikai tanulmány eredménye szerint.

MTI - 2012.02.20. 12:01
Nyomtatom E-mailt írok a szerkesztőnek Később elolvasom
Noha a Journal of General Internal Medicine című orvosi folyóiratban közzétett kutatás azt mutatta, hogy azok az idősebb emberek, akik minden nap ittak diétás üdítőt, 44 százalékkal nagyobb valószínűséggel szenvedtek el szívrohamot, az eredmény nem azt bizonyítja, hogy ezért feltétlenül a cukormentes ital tehető felelőssé. Mint Hannah Gardener kutatásvezető hangsúlyozta, más dolgok is lehetnek, amelyek a diétás üdítők kedvelőinél közösek, és magyarázzák az összefüggést.

"Amit láttunk, az egy összefüggés volt. Ezek az emberek általában egészségtelenebb szokásokat követnek" - magyarázta Gardener, aki a Miami Egyetem Miller Orvosi Iskolájának kutatója.

A diétás üdítők fogyasztói általában nagyobb testsúlyúak voltak, magasabb volt a vérnyomásuk és koleszterinszintjük, valamint gyakrabban voltak cukorbetegek.

A követéses vizsgálatba 2564 New Yorkban élő felnőttet vontak be, akik a tíz évig tartó tanulmány kezdetén legalább 69 évesek voltak.

A követés tíz éve alatt 591 férfi és nő kapott szívrohamot, szélütést vagy halt meg szív- és érrendszeri okokból.

Az eredmények értékelésekor kiderült, hogy a napi rendszerességgel diétás üdítőt fogyasztó embereknél 44 százalékkal gyakrabban fordultak elő ezek az esetek.
Nyomtatom E-mailt írok a szerkesztőnek Később elolvasom

Hozzászólok a cikkhez


A tisztább tartalom érdekében előzetesen moderálunk. Ez rövid késést fog okozni a komment megjelenésében, amiért megértését kérjük. Az éjjel 23 és 6.30 közötti kommentek 7-ig jelennek meg.
Kérjük, olvassa el Felhasználási szabályainkat!

Hozzászólás írásához be kell jelentkezni!
Kérem, jelentkezzen be vagy regisztráljon!
Töltés, kérem várjon!

Moderálásra küldöm 3. kontrapista 2012.02.21. 13:05

Az amerikai kutatók valóban sok hasznos dolgot már kimutattak, többek között azt a tényt is, hogy az öngyilkosok 97 % kenyeret evett tettének elkövetése előtti 24 órájában.

Moderálásra küldöm 2. klj-54 2012.02.20. 13:17

Még egy apróság a cukormentes, de édesítőszert tartalmazó löttyökről:
Vidáman kaphat bárki szerzett cukorbetegséget (inzulin intolerancia) mert sok édesítő szer elhiteti a szervezettel, hogy ott a cukor pedig valójában nincs ott!
Csak picikéket borul fel a cukor háztartás és a végén kialakul egy kezelhetetlenül fluktuáló cukorszint:(

Moderálásra küldöm 1. SirRasor 2012.02.20. 13:01

Aha, talán mert cukor helyett aspartamot raknak bele édesítőszerként. Hogy mi az? Méreg. De nem, viccen kívül tényleg méreg. Itt van róla érdekes cikk: http://www.virtus.hu/?id=detailed_article&aid=2421

Amúgy meg a cukormentes cuccok 99%-ában aspartamot tesznek, mert olcsó, az meg mellékes, hogy megdöglünk tőle. Pölö nézzétek meg mondjuk egy cukormentes rágó csomagolását.



Töltés, kérem várjon!
ˆaz oldal tetejéreˆ

hirdetés

HIRDETÉS
bezár
asdasd
Kérem várjon, jelentkezését rögzítjük...