Délmagyar logó

2017. 08. 23. szerda - Bence 15°C | 25°C Még több cikk.

Felborult egy terepjáró a 43-ason

A mentők három sérültet vittek kórházba.
Az elsődleges információk szerint egy olasz rendszámú terepjáró haladt Makó felől Nagylak irányába szombaton kora reggel. A jármű eddig tisztázatlan okok miatt lekapott az útról, a sofőr elrántotta a kormányt, áttért a menetirány szerinti bal oldalra, ahol az autó felborult. A mentők három sérültet vittek kórházba.

A helyszíni szemle időtartama alatt teljes útlezárás volt érintett szakaszon. A rendőrök a forgalmat Makó irányából Csanádpalota, Nagylak irányából Kövegy felé terelték - tájékoztatta a delmagyar.hu-t a Csongrád Megyei Rendőr-főkapitányság.

Olvasóink írták

  • 5. s.h 2013. augusztus 10. 21:32
    „Aki ilyet nem érzett szerencsés. Elég rendesen be lehet rittyenteni tőle. A pillanatnyi hunyás igazából nem tudom mennyi töredék mp. Nekem volt olyan, hogy Bp-Szeged között min. 5x álltam meg. Pihenő min. 15 perc volt, aminek végére azt hittem minden ok. Aztán 3 perc és újra kezdődött minden. Az biztos, hogy semmi nem ér annyit, hogy 1-2 óra pihenésen múljon... az élet. M5 gyakori az ön-és-más-gyilkosjelölt D-I-Ro rendszámú autó :( Azonnal meg kell állni.”
  • 4. jozkó 2013. augusztus 10. 12:53
    „Bizony nagyon kellemetlen egy ilyen pillanatnyi elbóbiskolás után akár a bal oldali árokban is felébredni!
    Átéltem, pontosabban túléltem, egy "keleti Mercédesszel" /leánykori nevén M 24 Volga/.
    Akkor adták át a Kecskemét - Solt közötti új utat....éjszaka semmi forgalom, az optikai vezető jelek sem voltak még felfestve, olyan volt mint egy felszállópálya - mélyrepülésben lehetett berepülni.
    Az ingerszegény környezetben bizony "elbólintottam" - szerencsére nem borultam fel a bal oldalon, a járgány megállt a rézsűn.
    Azóta az éjjeli vezetés - és általában a vezetés- legnagyobb veszélyforrásának a fáradtságot tartom - és komolyan is veszem.
    Sőt- mindenkinek ajánlom.
    Egy esetleg szükséges kényszerpihenővel - ha késve is, de épen megérkezhetünk.”
  • 3. mediashreck 2013. augusztus 10. 10:00
    „2. Csutak baratom!

    A cikkben nem szerepel, hogy faradt lett volna a soför, hanem
    "...tisztazatlan okokbol".
    Ettöl függetlenül igazad lehet!

    A pillanatnyi elalvast (nemetül: "Secundenschlaf") nem szabad lebecsülni!
    Egyszer ugy jo 30-eve ejszaka, faradtan vezettem haza Szegedre Kiskunhalasrol.
    Elfogott ez a Secundenschlaf, de hal `Istennek nem törtent semmi.
    De hajszal hijan, hogy ma irhatok ide...”
  • 2. _csutak_ 2013. augusztus 10. 09:39
    „Tiredness Can Kill!”
  • 1. Kircsi 2013. augusztus 10. 08:51
    „Mindkét irány érinti Kövegyet...”

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Homokpadok a Maroson

"Szeretjük a folyót, ha Makón járunk rokonlátogatóban, mindig kijövünk" - Torben Balman Jensen a Maros-parti strandon. Tovább olvasom